Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Epidemisk undertrykkelse

Filosofi, Etik & Religion

voleq
Forum-indlæg: 1
Område: Ikke oplyst
Dato: 9/8 2023 19:51

Hei,

Som jeg lærer det, er der mange måde at agere i kærlighed til andre væsner. Veg*isme kan tage flere former, ikke altid noget der kan opfattes overfladisk. Foruden at undlade at indtage fødevarer, er der mange indirekte måder at mindske forbruget af mishandlingen af levende væsner på. Det er som økonomiske ligninger, der kan være ganske avancerede. En af de vigtigere, er at anerkende det fundamentalt similære ansvar til ethvert væsen, der følger en ligestilling, hvilket tillader at respektere andre levende væsner; vilde dyr der agerer regulerende for naturlige miljøer, farmdyr der ville tjene men hindres, køer hvis modersmælk stjæles fra dem. Dette kommer tilbedelsen af diverse væsner, der er ophøjet til en højerestående væremåde, i vejen for - som den fundamentale similaritet afvises.

Jeg skrev her for nogle år siden, jeg var i en svær process, der bl.a. involverede udformningen af en 90-siders (til forskel) velskrevet og let at forstå artikel. Denne demonstrerer endnu en økonomisk ligning. Det beskrives hvordan personligt forbrug kan sænkes drastisk, på en enkel måde, uden egentlige personlige omkostninger. Noget enhver veg* "entusiast" vil kunne drage nytte af, så længe lyset undlades misbrugt, til at promovere og tillade indirekte levevis, der kraftigt øger forbruget af forurettigelsen af levende væsner.

Her links til formuleringen
archive (punktum) org/details/epidemisk-undertrykkelse
file (punktum) io/fnpqFnBvnQfz
ufile (punktum) io/ko4fiouk

- Anonym
Zhcoop
Forum-indlæg: 721
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/8 2023 18:42

Hej :]

Det lyder spændende.

Lige et par spørgsmål; skal man selv sætte punktum...? er ikke helt sikker på hvordan det skal fungere? xD er det http://www. medregnet, eller ...?

ps. er tech-noob! xD