Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

En god psykolog?

Gæsteforum

Linette
(Gæst)
Dato: 15/10 2012 13:26

Hej :-)

Er der nogen/en herinde fra, som kan anbefale en god (og venlig) psykolog, som arbejder kognitivt?

Vh
Linette
(Gæst)
Dato: 15/10 2012 13:27

... I København-området.
Jette
(Gæst)
Dato: 16/8 2019 11:34

Hej Linette,

Jeg kender <a href="https://bines.dk">en rigtig dygtig psykolog i København.</a>
Jette
(Gæst)
Dato: 16/8 2019 11:35

Hov.

Link her: https://bines.dk
Aros
Forum-indlæg: 848
Opskrifter: 2
Område: Århus
Dato: 20/8 2019 07:55

Linette det svært at finde en god psykolog. Det som at finde en nål i en høstak, desværre. Og det fordi der er mange ting der skal falde sammen. Kemi imellem dig og psykologen. Og en behandlingsform der passer til dig. Jeg har f.eks prøvet kognitiv psykologi, og det virkede ikke for mig. Men det virker for mange andre. Og sidst har psykologen erfaring inden for det område du vil arbejde på ?

Jeg har selv haft 3 psykologer. Den første manglede erfaring og de rette kvalifikationer. Den anden havde erfaring. Men var kvalificeret på andre områder end det jeg gik i terapi for. Den sidste var perfekt, bortset fra at jeg kunne mærke at han ikke bryd sig om mig personligt og det skabte en forhindring i forhold til at jeg kunne åbne op overfor ham. Så mit råd vil være det jeg selv vil gøre næste gang, nemlig stil spørgsmål og tal med forskellige psykologer inden du beslutter dig. At en psykolog passede godt til en anden er desværre heller ikke en garanti for at det er den rette psykolog for dig.

Jeg har i øvrigt hørt godt om en behandlingsform der hedder primal terapi. Er der psykologer i Århus der arbejder med den behandlingsform? Kunne ikke Google mig frem til noget
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =