Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Søger gæsteblogger på sundhedsblog

Gæsteforum

Betina J.
(Gæst)
Dato: 21/1 2013 20:48

Hej kære vegetarer!

Jeg er en ung pige med stor interesse for sundhed; kost og motion. Jeg elsker at udforske 'det sunde univers', og afprøve nye ting. I forrige uge prøvede jeg at leve syv dage uden kød, ikke lang tid, men en meget spændende og lærerig uge.
På min sundhedsblog: Healthmyway.wordpress.com skriver jeg om kost og træning, meeen det er jo ikke ensbetydende med at mit syn på sundhed er det rette. For mig er der ikke én bestemt og korrekt måde at leve sundt på. Jeg er derfor ved at lave et tema på min blog, hvor jeg vil sætte sundhed i perspektiv.
Jeg kunne derfor godt tænke mig, at komme I KONTAKT med dig (en vegetar eller veganer), hvis du har lyst til at skrive et indlæg til min blog, hvor du fortæller om dit syn på sundhed. Du må ud over at være vegetar eller veganer også gerne have et 'godt forhold' til motion!

Jeg håber meget på, at det har interesse!

Jeg kan kontaktes på healthmyway@hotmail.com
Mvh. Betina J.
Nox999
Forum-indlæg: 72
Opskrifter: 5
Område: Århus
Dato: 22/1 2013 10:32

Det lyder som om, at du skal have fat i Mr. Madsen ( http://veganermadsen.wordpress.com/ ) :)
Mr Madsen
Forum-indlæg: 267
Område: KBH
Dato: 22/1 2013 10:53

Hej Betina, du skriver bare ;)
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 22/1 2013 11:09

Det lyder rigtig spændende.. herinde er der mange gode veganske bloggere, der er spændende og inspirerende.
AndreaMD
Forum-indlæg: 866
Opskrifter: 5
Område: KBH
Dato: 22/1 2013 11:49

Eller på Luna, har hun ikke også en del viden om sundhed og sådan?

www.hijaluna.wordpress.com
Betina J.
(Gæst)
Dato: 22/1 2013 17:31

1000 tak for jeres tips, de er hermed noteret! :)

Bare lige for at gøre opmærksom på det, er det altså ikke et krav, at man selv har en blog. Så hvis du er ikke-blogger, skal du også være velkommen til at kontakte mig, hvis du kunne tænke dig at skrive et gæsteindlæg ;)
Pia
(Gæst)
Dato: 25/11 2018 07:33

Jeg ville søge sundshedsbloggere via https://loggershut.dk/influencer-list
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =