Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

kan ikke logge ind?

Gæsteforum

annika
(Gæst)
Dato: 24/3 2014 09:58

Jeg er ny bruger. Når jeg prøver at logge ind får jeg at vide min kode er forkert, jeg er dog ret sikker på at det er den rigtige?
Når jeg så trykker glemt kode og skriver min mail, siger den at den har sendt en mail. men det har den ikke, heller ikke i spam :(
Nogen der kan hjælpe?
Sweetpandemonium
(Gæst)
Dato: 24/3 2014 13:16

Du er ikke den eneste, vi er mange, der venter på at det bliver løst, ved desværre ikke mere end det.. :/
Simone
(Gæst)
Dato: 26/3 2014 16:11

Det sker også for mig! Vildt ærgerligt.. :(
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 26/3 2014 21:15 | Indlæg redigeret den: 26/3 2014 21:28

Det er ret vildt så meget det er sket fornyligt! Altså jeg ved at e-mail-serveren er nede af uvisse årsager, men dét med at jeres koder ikke virker er underligt! Men jeg har muligvis fikset dét problem så det ikke sker igen.

Men mht. dig SweetPandemonium har jeg vist lige manuelt sendt dig en e-mail om det i går? Tjek evt. spam-mappen?

Mht. jer, Simone og Annika, så send mig en e-mail fra den e-mail-adresse i har registreret jeres brugere med, og så finder jeg lige ud af det. :)

Min e-mail-adresse er
PlantePede
(Gæst)
Dato: 14/1 2019 04:56

Hejsa

Jeg kan ikke oprette en profil!
Har prøvet flere gange.

Mvh Peter
Kappa
Forum-indlæg: 290
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/1 2019 16:42

Prøv eventuelt med en anden browser?
PlantePede
(Gæst)
Dato: 15/1 2019 15:39

Firefox, Chrome og Internet Explorer virker ikke!!!
Så det er nok ikke et browserproblem?!
xa6u
(Gæst)
Dato: 17/1 2019 00:32

Det brugernavn du forsøger at oprette er evt. allerede i brug. Hvis det ikke virkede med en anden email/browser, så prøv et alternativt brugernavn.
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =