Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hjælp os :)

Gæsteforum

silleryd
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 17/3 2017 12:22

Hej Alle

Vi er igang med et projekt på vores gymnasium der omhandler veganisme og vegetarer.

Hvis i hvad to minutter og i er vegetarer eller veganere, ville vi sætte stor pris på at i gad besvare vores spørgeskema.

https://da.surveymonkey.com/r/N2LNKZ7

På forhånd tak for hjælpen!

mvh Sille og Maria :)
Benjamin
Forum-indlæg: 652
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 17/3 2017 12:55

Så har jeg svaret..
Fersken
Forum-indlæg: 1
Dato: 17/3 2017 14:43

Jeg har også svaret :)
Aros
Forum-indlæg: 706
Område: Århus
Dato: 17/3 2017 15:08

Så har jeg svaret så godt jeg kunne. synes at den slags lukkede spørgsmål med begrænsede svar muligheder, har nogle begrænsninger. Især når nogle spørgsmål sætter to forskellige primæsser sammen, der ikke nødvendigvis har nogen sammenhæng. derfor tilføjer jeg et par kommentarer til forklaring.

spørgsmål 7. Her er svaret faktisk INGEN af dem, da jeg ikke læser avis eller ugeblade. Men jeg svarede jyllandsposten, fordi det nok ville være den jeg læste hvis jeg skulle vælge

Spørgsmål 8, grinede jeg lidt af, fordi jeg godt kan lide at læse faglitteratur , men aldrig spiller golf, ingen lyst har til det og har svært ved at se sammenhængen i at de to ting nødvendigvis skulle hænge sammen. Kendte en ivrig golfspiller engang, og efter egen indrømmelse har han aldrig rørt en bog efter han forlod folkeskolen ;-)

til Spørgsmål 9 , vil jeg sige at ingen af de personlighedstræk passer til mig. Forstår ikke sammenhænget imellem forbrug og tradition eller tradition og tryghed. Svarede status og karrier, bare fordi det kommer tættest på i det jeg har mål og ønsker at opnå noget her i livet, men har ingen anerkendt status eller officiel karriere

Held og lykke med jeres projekt, og jeg håber i tager min kritik til nogle af spørgsmålene positivt. Det var ihvertfald sådan ment :-)
Skovnød
Forum-indlæg: 54
Område: Fyn
Dato: 17/3 2017 17:26 | Indlæg redigeret den: 17/3 2017 19:51

Unødig fyld :( -- Heroguy -- Opmærksomhedskrævende menneske du er - Smart Man
Hungrig behov for at være alle steder med fyld -- du bliver nok aldrig anderledes :(

Skovnød
Forum-indlæg: 54
Område: Fyn
Dato: 17/3 2017 17:51 | Indlæg redigeret den: 17/3 2017 19:40

Jeg har også svaret og intet problem i det :)

Zhcoop
Forum-indlæg: 502
Opskrifter: 5
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/3 2017 23:14

Det var nogle super belastende kasser man blev nødt til at vælge, meget skematisk kasseinddelings. Nu har jeg svaret, så godt jeg kunne ud fra de noget fordomsfulde kasseopdelinger. Fik jeg sagt meget firkantede kasser...? :P
Aros
Forum-indlæg: 706
Område: Århus
Dato: 18/3 2017 11:22

Unødig fyld :( -- Heroguy -- Opmærksomhedskrævende menneske du er - Smart Man
Hungrig behov for at være alle steder med fyld -- du bliver nok aldrig anderledes

Så du ser ikke et problem i at sætte lighedstegn imellem f.eks at være golfspiller og at læse faglitteratur?. I det mindste er det så underlig en fordom at det er morsomt :-)

Ja og det ligger du mærke til fordi du er på de samme sider ;-)

Fortsat god weekend Skovnød, og alt vel til dig
Warzywo
(Gæst)
Dato: 21/3 2017 10:16

Hej.
Under partiet valgte jeg Enhedslisten men faktisk ville jeg muligvis ikke stemme hvis der er valg i morgen. Mange vegetarer/veganere er også anarkister. Bare til orientering. Mvh
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =