Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Træningshandsker?

Gæsteforum

Ronald
(Gæst)
Dato: 22/8 2017 14:52

Hey

Er der én der kan anbefale mig en god og billig vegansk træningshandske? Jeg er lidt træt af at være generet af vabler som følge af træning, men har lidt svært ved at finde produkter uden læder på håndfladen.

Tak.
NatureBoy
Forum-indlæg: 43
Opskrifter: 4
Område: Andet
Dato: 22/8 2017 23:28

jeg har købt de her http://vhmnt.com/en/shop/vegan-boxing-gloves/

Jeg er begynder inden for området så har svært ved at sige om det er en rigtig god handske men frem til nu er jeg glad for dem. Om den ene handske er lidt anderledes i "knækket" eller om det fordi mine hænder slå forskelligt er svært for mig at finde ud af ... som sagt jeg er begynder. Ellers google : vegan mma gloves

https://fightquality.com/2017/04/21/5-high-quality-non-leathervegan-boxing-gloves/

Håber du kan bruge det til noget.

Ronald
(Gæst)
Dato: 23/8 2017 13:26

Tak for svar.

Jeg burde nok have præciseret hvad jeg mente; det som jeg leder efter er handsker til styrketræning/vægtløftning.

Måske skal jeg bare tage mig sammen og vænne mig til vablerne (jeg er også begynder).

God fornøjelse med din træning :)
Aros
Forum-indlæg: 749
Opskrifter: 2
Område: Århus
Dato: 30/8 2017 13:33

Efter 8 måneder træning, får jeg stadig hård hud hvis jeg ikke bruger handsker, så det er ikke sikkert det går væk. Tror de billigste handsker er lavet af kunstig læder, men er ikke sikker. Prøv at gå ind i en fitness butik og spørg. Har de ikke nogle, er der gode chancer for at de kan bestille nogle hjem til dig. Ellers så prøv i en anden butik der er villige til at gøre mere for deres kunder. For hvis du ikke bare får hard hud, men desideret vabler, synes jeg du skal gøre noget ved det. Ellers ødelægger det bare fornøjelsen ved at træne.
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =