Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvor finder jeg vegansk slankepulver?

 

Gæsteforum

Veganerny
(Gæst)
Dato: 3/10 2017 14:06

Jeg ved godt at pulverkure ikke er sunde. Men det fungerer nu engang godt for mig når jeg lige skal motiveres en måneds tid.
Men hvor filan kan man købe vegansk slankepulver eller vegansk måltidserstatning (pulver) ? jeg har ledt og ledt men kan intet findes, der er mælk i alt jeg finder.
Nogen her der kan linke til noget?
pjevs
(Gæst)
Dato: 19/10 2017 21:26

Hej Veganerny
I helsekost butikkerne kan du købe vegansk proteinpulver som du kan lave en smoothie af.Det må virke på samme måde som slankepulver.Prøv at leve af juicer og vand og smoothier det kan man godt tabe sig af.Jeg selv er lakto vegetar og lever af proteindrikke 1x 2stk om ugen dem fra Lidl.Nu vejer jeg 8 - 9 kg for meget og skal ned på 50 kg da jeg kun er 160 høj og spinkel af bygning.Du kan også prøve ærteproteinpulver.Hvad med Nupopulver er der mælk i det?
Bruger
(Gæst)
Dato: 19/10 2017 22:14

Som nævnt kan du prøve at lave dit eget. Jeg har ikke erfaring med pulverkure, men i forbindelse med træning anvender jeg vegansk proteinpulver og havremel. Supplér evt. med fiber for en bedre mæthedsfølelse, f.eks fra hørfrøskaller.
Men det er jo ikke noget der er sundt at leve af i en måned. Selvom du tilføjer lidt sundt fedt og en vitaminpille vil jeg mere at det er en god idé at lave nogen sunde supper og smoothies af og til.
pjevs
(Gæst)
Dato: 1/11 2017 21:47

Jeg er gået væk fra proteindrikke da jeg ikke kan tåle mælkeprodukter og heller ikke æg og gluten kornprodukter.Så nu bliver kun lidt bananer og æbler fra Lidl og min b12 for at få proteiner nok.Jeg får angst af mælk og gluten og æg.Jeg får også bumser af det og vil ikke suppler med en pille for at kunne spise det.Der er godt med proteiner og jern i bananer og æbler er også godt.Nu er det sådan at jeg at jeg har lidt fedt på maven og har altid haft.Det vil jeg gerne af med + at jeg vil ned på 50 kg.Så jeg faster de dage hvor jeg ikke spiser frugt.Ellers kan jeg ikke tabe mig.Så jeg springer ud som veganer.
Bruger
(Gæst)
Dato: 3/11 2017 08:29

Medmindre du spiser enormt mange kalorier hver eneste dag er det problematisk at få alle dine proteiner fra frugt som bananer og æbler, især hvis du er bare en smule fysisk aktiv. Der er masser af veganske fødevarer, som ikke indeholder gluten, som supplerer betydeligt større mængder protein. Alternativt findes der som sagt også vegansk proteinpulver, så dine fødevareintolerancer forhindrer dig på ingen måde i at indtage proteiner i mere passende mængder end du beskriver.
pjevs
(Gæst)
Dato: 5/11 2017 02:44

Hej bruger
Jeg tror at jeg vil købe ind i Meny de har soyamælk og hindbær + baner og jeg har vegansk risproteinpulver som er uden gluten.Så vil jeg lave mig en smoothie af det.Ellers vil jeg leve af bananer.Og måske lidt æbler.Det er mit alternativt.
Gæstenavn:


Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =