Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Dyner og puder?

Gæsteforum

TvKartoffel
(Gæst)
Dato: 25/11 2017 22:49

Tænker at jeg gerne vil have nye dyner og puder, men denne gang uden dun og fjer. Hvad er godt og er det til at betale? Husker med gru de billige syntetiskee låne-dyner fra barndommen og har ellers altid brugt dyner og puder med dun og fjer, men det vil jeg gerne væk fra.
Sigrid
(Gæst)
Dato: 26/11 2017 17:51

du kan bl.a. i Magasin og på diverse netbutikker købe udmærkede fiber dyner og puder. jeg køber altid dem med mest fyld i, da de ikke er helt så varme som dun. Prisen er, synes jeg, til at betale. Kig dig lidt omkring.

vh. Sigrid
Martha
(Gæst)
Dato: 4/12 2017 20:16

Da der er mange allergikere, findes der faktisk hos de fleste forhandlere, nogle ret okay alternativer. Prøv at spørg efter en allergivenlig dyne, så finder de som regel noget rimelig lækkert frem.
TvKartoffel
(Gæst)
Dato: 9/12 2017 22:19

Tusind tak :-)
DenNysgerrige
(Gæst)
Dato: 10/12 2017 22:07

Jeg har ikke selv prøvet dem endnu, men har længe gået og overvejet dyner og puder af kapok. Der findes flere danske forhandlere af dyner og puder af kapok, så det burde være muligt at finde til en ok pris. Det fine ved kapok skulle være at det er isolerende og ikke optager væske, så dynerne holder sig tørre natten igennem. Mere ved jeg ikke om dem, men tjek det ud :)
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =