Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Er vegetarkontakt ved at dø?

Gæsteforum

YummieGummy234
(Gæst)
Dato: 11/7 2018 15:20

Hvad sker der?

Hvor bliver I af? I skal svare på vores forspørgsler, ellers er der ingen der gider siden mere. Helt særiøst, har I gemt jer under en sten og gider ikke at skrive mere?

Det er ærgerligt, for siden er god at hente inspiration fra.

Hvor er I henne????

hurra
(Gæst)
Dato: 11/7 2018 18:09

Det har den været længe...
Kent
Forum-indlæg: 23
Område: Midtjylland
Dato: 11/7 2018 19:01

Hvad skal vi snakke om? Kom frisk.
Vegesmølf
Forum-indlæg: 157
Opskrifter: 1
Område: Midtjylland
Dato: 23/7 2018 19:49 | Indlæg redigeret den: 23/7 2018 19:56

Det blev der også periodisk snakket om for 10 år siden, som var sidst jeg var her....og minsanten om ikke siden lever endnu.
Jeg tror ikke der går 1 helt kalenderår, uden der for tid til anden startes en tråd med undren over om:

1. Har Vegkon stadig en puls?
2. I så fald, hvor kritisk langt er den nede?
3. Hvad kan/skal man dog gøre ved det?

Jeg kan nu konstatere, efter alle disse år som trofast bruger:

1. Ja.

2. Det kommer an på hvem du spørger, og på hvilken tid af året du spørger, da værdien afhænger af
A) om den måles i måneden op til afholdelse af diverse traditionsrige begivenheder og fester (hvor brugeraktiviteten herinde plejer at være noget større end i hele resten af året).
B) Om den måles på et tidspunkt på året hvor de fleste sandsynligvis er på ferie/har travlt med alt andet end at være online. Mange er engagerede i foreninger og andet i deres fritid.
C) Om den måles i en af de "døde perioder" - som Vegkon har rigtig mange af, dog uden at dø helt. Det er derfor heller ikke korrekt at kalde disse perioder "døde", da sitet er mere i en slags dvale eller sovende - men vækkes hurtigt til live igen ved udsigten til diverse sammenskudsgilder, festivals og anden festivitas. For når alt kommer til alt er formålet med sitet at lejlighedsvis mødes med ligesindede om alt det, som det at leve som grøn medfører, og gerne over en lækker omgang mad, med mere.

3. Man kan ikke (og skal måske ikke?) gøre så meget ved at folk er overvejende mest aktive udenfor et internetforum - hvilket jeg synes er et sundhedstegn.

Men hvis det ville være sundt at gøre noget anderledes, for at holde brugerne lidt mere til forummet - hvad skulle det i så fald være?

Personligt bruger jeg opskriftsamlingen som en extra kogebog - og ikke så meget forumdelen.
hurra
(Gæst)
Dato: 9/8 2018 19:47

Den har sgu været død længe. Og det handler ikke om hvorvidt siden er lukket, men at der er meget få personer tilbage herinde, og få nye indlæg. Så den er DØD!
vericon
Forum-indlæg: 685
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 9/8 2018 21:11

Hej
De mange der lever i symbiose med de givne muligheder og har viljen til at holde fokus på hvad er er væsentligt,ser nok ikke den profeterede DØD, som udtryk for tidstypisk selfinisme -

Mvh.
Hans Jørn

Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =