Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hudpleje og shampoo

Gæsteforum

Coolcowgirl
(Gæst)
Dato: 14/5 2019 10:49

Hej Forum

Jeg leder efter en god vegansk shampoo og noget godt creme
Jeg er faldet over denne hjemme side www.rosenserien.dk er der nogle der kender deres produkter?
De skriver at de er veganske, men har aldrig hørt om dem før. Og der er 3 forskellige shampooer
Har I nogle andre anbefalinger?

hilsen Ulla
Laes
(Gæst)
Dato: 19/5 2019 19:57

Hej. Jeg kender kun Rosenseriens shampoo til mænd. som jeg bruger.
Jeg har før brugt Iva Naturas men den var jeg ikke tilfreds med, og fandt så frem til denne, som jeg kan anbefale og da den ikke er lavet af vand som den fra Ivas, skal man derfor næsten ikke bruge noget.
Jeg kender ikke noget til Rosenseriens andre produkter
KristianH
(Gæst)
Dato: 27/5 2019 17:00

Jeg har selv brugt vegansk naturlig shampoo til mit hår og hovedbund pga problemer med skæl. Det har hjulpet mig at bruge en ler shampoo og kun vaske håret 1-2 gange om ugen. Har brugt macurth rasul shampoo i 5 måneder og kommer aldrig til at bruge almindelig shampoo igen. Læs evt https://castorolie.dk/naturlig-shampoo/ hvor de beskriver anvendelse og årsager til at en naturlig shampoo kan være at foretrække. Leret indeholder mange gavnlige mineraler og vitaminer til håret, og vitaminer kan med fordel tilføjes i form af naturlige olier med vitaminer. Kender ikke rosenserien shampoo desværre og vidste ikke der fandtes shampoo til mænd :D Det må være duften der gør forskellen. Shampoo til kvinder burde så dufte af....? Roser måske :p
anonymtttt
(Gæst)
Dato: 10/6 2019 23:55

Normal har fået helt vildt mange behandle hår og hudpleje! Blandt andet By Veira shampoo ligner er rigtig populær og god. Hudpleje, sæber osv er der også masser af!
Hiti
(Gæst)
Dato: 6/7 2019 01:37

Vil du være helt vegansk, kan jeg kun anbefale at læse denne lange artikel om naturlige måder at vaske håret på. Shampoo og balsam er ikke godt for håret eller naturen.
https://shop.cosmos-co.eu/da/diy-naturlig-harvask-uden-shampoo-hjemmelavede-alternativer-til-shampoo-a-22

bruger selv rasul ler og eddike, det giver det flotteste hår.
Nivalis
Forum-indlæg: 9
Område: KBH
Dato: 6/7 2019 12:05

Jeg bruger noget shampoo og balsam fra Maui (købt i Matas), der har vegansk mærkning på. Jeg har kun prøvet den lilla med shea butter, som er rigtig god og dufter godt :)

Og så bruger jeg abrikoskerneolie både til ansigtet og kroppen. Det er fra Juhldal og også købt i Matas. 10/10 would recommend
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =