Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Personlig træner og vegetar

Gæsteforum

Casper
(Gæst)
Dato: 11/4 2020 21:33

Hej, jeg er personlig træner og har været det i over 6 år. Der er flere og flere der efterspørger vegansk kost, og vil derfor rigtig gerne høre mere om hvad i kan anbefale af mad, opskrifter osv. bare for at blive klogere på området og få mere inspiration.

Jeg har hjemmesiden https://casperhessellund.dk/, som er min personlig træner hjemmeside. Skulle i have lyst til at kigge den igennem og komme med lidt tips om hvad jeg kan gøre bedre, så må i gerne skrive det.
pjevs
(Gæst)
Dato: 22/5 2020 05:01

Hej Casper!Jeg løber 2x om ugen og er ikke vegetar.Jeg spiser 1x om dagen da jeg får noget medicin som er vægtøgenende.Min vægt er 69,3 og jeg skal tabe mig 9 kg.Om lørdagen laver jeg strækøvelser og lidt yoga.Jeg spiser 1 grovbolle med skagensalat eller en bolle med makralsalat, rejer med mayonaise på en grovbolle.Desuden spiser jeg også groft sandwichbrød med det samme på.For tiden drikker jeg nupo diet shake jordbær. 3x glas 1x om dagen da jeg skal tabe mig.Fredag den 29 maj skal jeg købe rigtig mad igen.Men det bliver kun 1 måltid om dagen.Jeg går meget op i at spise sundt og dyrke noget sport.
Desunden går jeg op i at man strækker ud når man har lavet cardio træning.Ellers kan man risikiere at få skader og man skal også gøre det når man har lavet styrketræning.Jeg er 51 år og har det ellers godt og så er jeg førtidpensionist.
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =