Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

P piller vegansk?

Gæsteforum

Luna
(Gæst)
Dato: 29/8 2021 12:27

Hej
Jeg har tænkt på er der nogle herinde som kender til veganske p-piller?
Jeg har nemlig ikke selv haft held med at finde dem.
På forhånd mange tak for jeres svar :)
Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/8 2021 12:45

Hej :]
Der er en tråd om det her:
https://vegetarkontakt.dk/forum/produkter/82441-veganske-p-piller/?side=1

Det ser ikke umiddelbart ud til at der findes nogen veganske p-piller.

Er du dedikeret til at bruge p-piller..?
Jeg har fravalgt p-piller, da jeg fik flere af de kendte bivirkninger fra pillerne, så det gad jeg ikke mere. Der findes andre muligheder i dag - er det muligt for dig at prøve et alternativ?
Luna
(Gæst)
Dato: 29/8 2021 17:26

Mange tak for link:)
Grunden til at jeg gerne vil have det var p-piller (det nok ikke så sundt) men de kan styre ens cyklus lidt mere, og det kan være ret praktisk til tider <3
Mange tak for det hurtige svar :)
Zhcoop
Forum-indlæg: 718
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/8 2021 21:20

Selv tak! ^^
Ok :] ja, så er der ikke så mange andre valgmuligheder, desværre.
Jeg håber du finder på noget der virker for dig ^^ måske nogle af de andre muligheder (p-plaster, p-stav, p-ring) er veganske, har ikke lige undersøgt det nærmere...

Site-note:
Jeg synes det er rart med en naturlig cyklus, men min mens er også meget reguler, så har ikke rigtig så meget at skulle styre :P det kører ret meget af sig selv - lucky me. Kender nogle der lider af store blødninger og andre af pletblødninger, og der kan p-piller være en fordel, da det mindsker blødningen og hjælper med at holde cyklussen "på plads". Man kan håbe der snart kommer andre muligheder på marked, som er mere naturligt og dog effektive..?! ^^ nu må vi se hvad fremtiden bringer.
Luna
(Gæst)
Dato: 31/8 2021 18:27

Mange tak <3 jeg må prøve at undersøge nogle af alternativerne :) og ja man kan håbe der kommer nogle mere naturlige alternativer i fremtiden :)
GaSpiVe
Forum-indlæg: 56
Område: Midtjylland
Dato: 5/5 2022 11:56

Der skulle være vist for meget nyligt kommet veganske piller/medicin og muligvis for vegansk p-piller på det danske markedet. Jeg er ikke på nogen præventioner længer men brugte Caye og lady Comp sammen tidligere. Nu har jeg bare veganske kondomer til de sjældne besøg.
Luna
(Gæst)
Dato: 29/9 2022 08:38

mate jeg er en stor og solidt MAN og vil gerne producere veganske bæredygtige p-piller :):D:D::D:D:D
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =