Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Veganer tilskud?

Gæsteforum

AlexP
(Gæst)
Dato: 2/3 2022 15:10 | Indlæg redigeret den: 2/3 2022 19:50

Hej.

Jeg går meget op i at leve sundt, og har været veganer i et års tid. Jeg kører normalt varevogne, hvor jeg ikke får meget motion, og har ikke gået op i min motion i lang tid.

Jeg er begyndt at dyrke mere motion, og blevet veganer. I dag har jeg det meget bedre, og jeg er meget fokuseret på at være sund.

Jeg skriver bare lige for at være helt sikker på at jeg har styr på mine supplementer.

Jeg spiser i dag en varieret kost, og jeg supplerer med b12, d4, og omega-3-6-9 tabletter.

Er der noget andet vigtigt, som jeg mangler?
Zhcoop
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 2/3 2022 20:17

Hej :]

Det lyder meget fino. Det vigtigste er B12 (og D i vinterhalvåret - hele året hvis du har mere melanin)
Resten kan man få via maden, men der er også nogle der behandler fødevarer som kosttilskud. fx:

Personligt tager jeg tabletter med spirulina og chlorella, da jeg ikke bryder mig om tang.

Hvordan har du det i din krop?
Helle
(Gæst)
Dato: 8/3 2022 12:07

D4? Tænker det er D3 vi skal have
AlexP
(Gæst)
Dato: 9/3 2022 10:28

Super det er godt at høre at jeg har gjort det rigtigt det seneste år.

Jeg har det meget godt i min krop pt, og supplerer self også med spirulina og hvedegræs om morgenen
AlexP
(Gæst)
Dato: 9/3 2022 10:29

Ja det er d3 tabletter jeg mente sorry.

Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =