ALLE VEGANER er psykisk syge!!

Gæsteforum
Ikt
(Gæst)
(Gæst)
Dato: 28/5 2010 18:29
oy:
Der er en del skruer løs
Skal vi hoppe rundt iført bastskørter og lege mental
oy:
Der er en del skruer løs

Skal vi hoppe rundt iført bastskørter og lege mental

abdi
(Gæst)
(Gæst)
Dato: 24/11 2021 12:13
oh dang, en gammel tråd xD må hellere lukkes omgående!
ej, det er jo meget "normalt" at være "psykisk syg" i dagens samfund, desværre.
Jeg ser det dog som psykiske udfordringer i stedet for sygdom. Udfordringerne variere fra menneske til menneske. Sindet hænger ofte sammen med kroppen og sjælen
De fleste mennesker får ondt i sindet på et eller flere tidspunkter i deres liv.
Livet er en process...
Anyway
what a troll...
(ja, jeg er en hat for at svare på denne tråd, men synes også det er lidt sjovt xD)
oh dang, en gammel tråd xD må hellere lukkes omgående!
ej, det er jo meget "normalt" at være "psykisk syg" i dagens samfund, desværre.
Jeg ser det dog som psykiske udfordringer i stedet for sygdom. Udfordringerne variere fra menneske til menneske. Sindet hænger ofte sammen med kroppen og sjælen

De fleste mennesker får ondt i sindet på et eller flere tidspunkter i deres liv.
Livet er en process...
Anyway

(ja, jeg er en hat for at svare på denne tråd, men synes også det er lidt sjovt xD)
Dato: 16/12 2021 18:35 | Indlæg redigeret den: 16/12 2021 18:35
Ja, synes også det er sjovt. Ingen argumenter for sin påstand.
Man skal selvfølgelig være opmærksom på, at man får alle de nødvendige næringsstoffer, hvis man er ny veganer, f.eks. gå til tjek ved læge eller læse lidt op på kost, men ellers er det ganske fornuftigt.
Ja, synes også det er sjovt. Ingen argumenter for sin påstand.

Man skal selvfølgelig være opmærksom på, at man får alle de nødvendige næringsstoffer, hvis man er ny veganer, f.eks. gå til tjek ved læge eller læse lidt op på kost, men ellers er det ganske fornuftigt.

Formattering:
[b] Fed [/b]
[i] Kursiv [/i]
[u] Understreget [/u]
[img] Billede-URL [/img]
[q] Citat [/q]
[q=kilde] Citat [/q]
:) =
:D =
:( =
;) =
:$ =