Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Sportsernæring for veganere

Gæsteforum

Sider: 1 2 > >>
Nadja
(Gæst)
Dato: 7/6 2010 10:59

Hej alle top trænede sports atleter, veganere. ;)) Jeg skal lige spørge hvor mange af jer ville være interesseret i at høre mere om kost i forbindelse med sport?? Jeg har nemlig tænkt mig, men redaktionens tilladelse og samarbejde selvfølgelig, at kunne oprette en ny rubrik i denne forum, som vil handle om sportsernæring for fysisk aktive veganere og vegetare.. Jeg er snart færdig uddannet i "ernæring og fysisk aktiviet" og har skrevet et bachelorprojekt der drejer sig om det pågældende emne og i den forbindelse fik den spænende ide om at skabe en helt ny rubrik, som vil indeholde informationer om sport, træning, ernæring osv. hvor veganere og vegetare der træner kunne mødes, læse og diskutere de emner og evt.komme med nogle nye relevante info. Jeg har selfølgelig også tænkt på at bare lægge nogle informationer ud, men er bange for at denne tråd vil blive glemt, tabt og forsvinde helt med tiden, og f.x. de nye medlemmer vil aldrig finde den, derfor er det mit største ønske om at der kunne blive skabt sådan en rubrik for sig selv, men jeg skal først høre jer om hvad I synes om ideen, før at gå videre med det, og om der er overhoved behov for det her??? Jeg synes bare at andre hjemmesider om sport som "motion-on-line.dk" f.x. er meget præget af sportsernæring baseret på animalske levnedsmidler og der mangler virkelig oplysninger om hvordan kunne man spise optimalt og opnå gode resultater i sin sport hvis man var veganer. Hvad synes I om det?? Er I enige?? Dem som træner meget, hvor henter i jeres oplysninger om kost fra??
Mvh. Nadja
?
Forum-indlæg: 964
Område: KBH
Dato: 7/6 2010 11:12 | Indlæg redigeret den: 7/6 2010 11:14

Hej Nadja

Jeg synes, det er en kanon idé!