Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetarer er nogle svagpissere.

 

Gæsteforum

Emnet er låst.
Sider: << < 10 11 12 13
longevitynow
Forum-indlæg: 709
Område: KBH
Dato: 18/5 2012 02:07 | Indlæg redigeret den: 18/5 2012 02:07

Jeg vil da f.eks gerne vide hvordan du undgår føde fra selv samme næringsfattige jord som brødføder os andre?

Og hvor eliten får deres føde fra :D
pacmanpacks
Forum-indlæg: 23
Område: KBH
Dato: 18/5 2012 03:11 | Indlæg redigeret den: 18/5 2012 03:22

KeepTexasBeautiful : Lær at brug google ligesom alle andre, se om du kan tåle solen uden for døren og komme ned på et biblotek eller historisk arkiv og slå ting op SELV -Ligesom jeg altid har gjort, ja.

longevitynow : Eliten har deres egne lukket drivhuse med luftsluser, vagter 24/7 der arbejder med at konstant tjekke deres egne vandforsyninger, vandets renhed osv. osv. når de royale familier rejser rundt, så prøv at læg mærke til at de KUN spiser på deres EGNE restauranter, med deres EGNE kokke der står for at tilberede maden osv.

Som sagt: FN kalder det selv "FOOD AS A WEAPON" og hvis i orker at sætte jer ind i hvad Monsanto går og laver, så er det nok ikke fordi eliten selv stoler på deres egne gale videnskabsmænd.

Sådan en som Dronningen af England der selv sværger til f.eks. rå mælk men forbyder befolkningen den slags er mere et symptom på folk som jeres "synspunkter" end det er problemet som sådan.
longevitynow
Forum-indlæg: 709
Område: KBH
Dato: 18/5 2012 03:29

pacmanpacks
Du er en tosse og ingen her tager dig seriøst. Din tid er bedre investeret andre steder :D

Kunne godt tænke mig mit eget lukkede drivhus :D
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Område: KBH
Dato: 18/5 2012 09:08

Dejlig morgenunderholdning! Kys til alle og ha en dejlig dag

Og velkommen til Pacman :)
~Luna~
(Gæst)
Dato: 4/6 2012 15:42


Ja,
vi ER nogle RIGTIGE svagpissere der HELLERE vil misforstå,
LYVE, og undertrykke Sandheder, til ÆRE for Dumheden :)

~ Længe Leve de RIGTIGE Svin!!! ;)

~Luna~
(Gæst)
Dato: 4/6 2012 15:49


Jimmi, Pacman, Unplugged m.fl. :

Jeg har idag SLETTET en af dine FARLIGE tråde,
da de var ALT for tankevækkende og udfordrende!!!

:(

Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Område: KBH
Dato: 4/6 2012 17:17 | Indlæg redigeret den: 4/6 2012 17:24

Personligt syndes jeg denne tråd er kørt så meget ud i sandet og kan oplyse, at det selvfølgelig ikke er Luna som har skrevet de to sidste indlæg.

Jeg syndes det er ærgerlig, at gæster har behov for at nedgøre andre brugere og kan oplyse at vi pt arbejder på, at finde en løsning.
Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Område: KBH
Dato: 4/6 2012 17:44

Tråden er blevet låst.

Da vi her på forummet samlet set ønsker, at videreformidle og dele konstruktiv viden om grøn kost og da hensigten med overstående tråd ikke rigtig ligger op til debat, men derimod håner en stor del af brugerne herinde, er den lukket på ubestemt tid.
Sider: << < 10 11 12 13
Emnet er låst for nye indlæg.