Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Anbefal en terapeut

Gæsteforum

Sofus
(Gæst)
Dato: 9/10 2011 13:19

Hej, det her er ikke så vegetarrelevant... Er der en af jer, der kan anbefale en god terapeut eller terapiform?

Det handler om, at jeg vil arbejde med mit liv, der ikke fungerer helt som jeg ønsker. Det er ikke anoreksi eller lignende, men mere emotionelle problemer.
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 9/10 2011 14:53

Hej Sofus...

Det ville være betydeligt nemmere at hjælpe, hvis du gav lidt mere info.
Eksempelvis hvad det er for noget terapi du har i tankerne... Og ikke mindst - hvor i landet du bor... :)
gæst
(Gæst)
Dato: 9/10 2011 16:19

Jeg synes nu du beskriver meget konkret hvad det er du mener og vil, og ud fra det det ville jeg helt klart vælge kognitiv terapi. (Hos en psykolog)
Lucinda
Forum-indlæg: 289
Område: KBH
Dato: 9/10 2011 16:55

Ja, det ville jeg også - det har i hvertfald hjulpet mig meget:)
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 9/10 2011 17:30

Undskyld hvis jeg ikke var opmærksom nok. Jeg har også gode erfaringer med en psykolog.
Det var egentligt også derfor jeg spurgte til bopæl. Så kan man henvise til en.

Jeg håber du får arbejdet med problemerne og får det bedre.

Ahimsa.
tifhest
Forum-indlæg: 183
Område: KBH
Dato: 10/10 2011 23:31

Jeg kan anbefale ham her..Mikael Tzunami..du kan finde ham på facebook og læse mere om hans behandlingsformer.
jeg har selv meget glæde af ham:)
Larsek
Forum-indlæg: 93
Område: Midtjylland
Dato: 12/10 2011 09:28 | Indlæg redigeret den: 12/10 2011 09:43

Hej Sofus

Har du overvejet at gå i musikterapi?

Musikterapeuter gennemgår en 5 årig kandidatuddannelse fra Aalborg universitet, med den mest omfattende egenterapi af alle tænkelige terapi og coachingformer.

Musikterapi handler ikke kun om musik, men udgøres af de mål for terapien som bestemmes via samtale med udgangspunkt i netop dine behov.

Der forekommer både aktiv musikterapi, hvor du deltager aktivt ved at spille på et let tilgængeligt instrument og receptiv musikterapi, hvor der lyttes til musik, f.eks. noget af det musik der betyder allermest for dig.

Der kræves absoult ingen musikalske forudsætninger for at komme i musikterapi!

Du er velkommen til at sende en mail til musikom@musikom.dk, så vil jeg gerne hjælpe dig med at finde en udøvende musikterapeut i dit område.

Læs evt. mere her: http://www.musikom.dk

OVG86
(Gæst)
Dato: 17/9 2020 13:04

Hvis du er ung, kan jeg anbefale psykologerne hos UngTerapi.
Jeg ved ikke hvor du bor, men der er mange byer de er i. Du kan finde alle psykologerne her: https://ungterapi.dk/moed-psykologerne/
ktb
(Gæst)
Dato: 18/9 2020 17:45

Forhåbentlig fandt OP en god løsning for 9 år siden, da det var aktuelt.
Gæstenavn:

Kontroltekst:
Skriv denne tekst i tekstfeltet nedenunder.:
Formattering: [b] Fed [/b]   [i] Kursiv [/i]   [u] Understreget [/u]   [img] Billede-URL [/img]   [q] Citat [/q]   [q=kilde] Citat [/q]
:) =   :D =   :( =   ;) =   :$ =   :p =   :/ =   <3 =   !ja =