Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

En spirende web-dream?

Grøn Kærlighed

GaSpiVe
Forum-indlæg: 52
Område: Midtjylland
Dato: 26/8 2018 11:48

Hej veggie-venner. Jeg går og savner en 100% vegansk gratis datingside som går ikke samler brugernes data og især ikke sælger deres data. Så Jeg overvejer lave en europærisk/dansk datingside med det formål, og brugerne kan indsende deres ris og ros med mulighed for sende screenshots til mig som admin og ingen cookies bruges. En af mine venner som nærmest en master i computer/IT og heldigvis også er en it-sikkerhedsekspert forslog mig også lave en app til det :) .Brugerne opretter et brugernavn som de vælger. Jeg må håbe på jeg kan få det opfyldt på trods jeg er og uvidende om lave websider. Jeg vil høre hvad jeres ide om den slags?

Kappa
Forum-indlæg: 273
Opskrifter: 12
Område: Odense
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 26/8 2018 16:01

Tja... Danmark er vist blandt de lande, der bruger online dating mest, men for at sikkre et større marked, ville jeg nok satse på en side for Europa. Det kunne også starte ud som en dansk side lige for at se, om det er arbejdet værd.

Du bør dog nok kigge på forretningsdelen for at sikre, at det bringer en indkomst - dette kunne eksempelvis være gennem reklamer, hvor brugere bliver 'tvunget' til at have reklamer aktiveret (altså så ad blockere forhindrer at siden bliver vist).
Se eventuelt om du kan finde nogle tal på vegetarer i Danmark eller Europa og skær så en del fra, da ikke alle er interesseret eller single.
Meganer
Forum-indlæg: 9
Område: Østjylland
Dato: 27/8 2018 08:11

Hej GaSpiVe :)

Nu du har fået et kvalificeret svar af Kappa, så kommer jeg lige med mit simple svar:
Jeg synes det lyder som en rigtig god ide !ja