Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Diætist med speciale i småbørn og vegetarisme søges

Grønne Børn

Jakedi
Forum-indlæg: 5
Område: KBH
Dato: 12/3 2012 12:57

Jeg har været vegetar i 15 år, men er ny her på vegetarkontakt. Jeg er mor til en dreng på 1 år, og vi har den udfordring med ham, at han ikke tager så meget på. Han spiser, men han har ikke en voldsom stor interesse for mad.

Min mand og jeg er begge vegetarer. Vores søn får ikke kød når han er sammen med os, men får lov til at spise hvad han har lyst til i vuggestuen.

Jeg søger en seriøs og erfaren diætist som kan vejlede os i:
- Hvordan vi får meget energi i ham, så han kan tage mere på selvom han er småtspisende
- Hvordan vi sikrer at han ikke kommer til at mangle noget, når han primært får en vegetarisk kost, og ikke spiser så meget.

Jeg håber, der er flere der melder sig på banen :) I må gerne svare i min tråd her eller alternativt sende mig en mail på ditte_heick@yahoo.com

Mange hilsner
D
Acai-Maria
Forum-indlæg: 1689
Opskrifter: 7
Område: Sjælland
Dato: 15/3 2012 15:15

Hej Jakedi,

jeg kan se ingen har svaret, måske fordi vi ikke er så mange diætister herinde.. jeg er selv under uddannelse og har ik nogen erfaring med det du søger, men derfor vil jeg da gerne lige give lidt inspiration.

Er din søn direkte undervægtig eller synes du bare han virker lille?

min datter på 16mdr er selv lille men er endelig begyndt at få runde lår. Hvad består en typisk morgenmad, frokost og aftensmad af hjemme hos jer? og hvad med hans mellemmåltider?

VH
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 15/3 2012 15:47 | Indlæg redigeret den: 15/3 2012 15:47

Servicemeddelelse: Ildflue svarede i hendes anden, identiske tråd: http://www.vegetarkontakt.dk/?-diaetist-med-speciale-i-smaaboern-og-vegetarisme-soeges=107905 :)
Jakedi
Forum-indlæg: 5
Dato: 23/3 2012 13:05

Hej Acai-Maria og Marcus

Tak for jeres tilbagemeldinger. Jeg starter lige en ny tråd op med mit problem. Så kan jeg lige forklare mig fra starten af.

J