Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

vegetarisk dagpleje

Grønne Børn

dyrelykkegaard
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 29/11 2012 13:13 | Indlæg redigeret den: 4/5 2017 13:23

Affødt af tidligere debat om bekymret vuggestue vil jeg blot tillade mig at give et tip videre om dagpleje i Freerslev ved Hillerød. Jeg har selv haft mange tanker omkring vores datters liv som vegetar i daginstitutioner, og havde egentlig indstillet mig på selv at skulle have mad med til hende, for at bevare vores linje med økologisk og vegetarisk kost. Vi fandt helt tilfældigt en nystartet privat dagpleje i Freerslev, ved Hillerød, som drives af en tidligere Steiner-pædagog og hendes voksne datter (plads til 6-7 børn) i deres hyggelige hjem på landet. Al mad er økologisk og om muligt biodynamisk, og der er fuld respekt/forståelse for vegetarbørn. Jeg ved at de har ledige pladser, og da jeg selv har søgt vidt og bredt for at finde et egnet sted til vores pige, vil jeg give tippet her videre for forældre der står i samme situation. Vores pige er endnu ikke startet, men vi kommer ofte på besøg, indtil hun skal starte til marts.

Jeg kan sende telefonnummer til de der måtte være interesserede.

Mange hilsner, Rikke
veggien
Forum-indlæg: 1
Dato: 20/1 2014 11:34

Meget gerne-hvis tilbuddet stadig står ved magt! :-D
Greenmama
Forum-indlæg: 1
Dato: 19/11 2014 12:01

Jeg er også meget interesseret i grøn pasning :-) ville blive superglad for en kontakt...
hollandarias
Forum-indlæg: 2
Område: Sjælland
Dato: 3/5 2017 03:27 | Indlæg redigeret den: 3/5 2017 03:38

Hej, vi har akurt brug for at finde en dagpleje/institution til vores søn på et år og til vores datter på tre.

Rikke, er dagplejen som du snakker om stadig aktiv? Hvis det er, vil jeg blive meget glad for at få kontakten. Mit nr er 30680001

Mange hilsner,
Mercedes
Curator
Forum-indlæg: 648
Dato: 3/5 2017 17:29

@hollandarias

Prøv at skrive en PM til Rikke (hvis ikke allerede du har gjort det).

Den gamle side (før opdateringen) gav besked på mail når der var PM på vegkon.