Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegetar/vegansk mødregruppe i København søges

Grønne Børn

Sallys mor
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 29/3 2014 19:24

Hej.
Jeg er vegetarisk (mere vegansk end vegetarisk) ny mor til Sally på 6 måneder og vi bor på Amager.
Efter 5 måneder med min mødregruppe, synes jeg det kunne være fantastisk relevant at lave en mødregruppe med andre mødre i måske samme situation som mig.
Min egen mødregruppe har været rigtig god, men jeg var helt sikkert den "the Odd one out" og synes det har været svært at dele erfaringer med de andre i gruppen, da de var meget forskellige fra mig.

Jeg tænker at alder på din baby/barn er underordnet, men du måske lige som mig er vegetar eller vegansk, måske har i født hjemme, eller ihvertfald ikke er negativ omkring det.
Det samme gælder vacciner eller manglende vacciner.
Og BLW.

Har du lyst at mødes i København i ny og næ og dele råd og oplevelser hos en af os eller på den lokale legeplads så skriv til:

rickymoonballoon@gmail.com

Bedste hilsner fra Sallys mor
Marcus
Forum-indlæg: 3073
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 29/3 2014 23:13

Et oplagt sted at spørge ud over her kunne være i denne gruppe:
https://www.facebook.com/groups/358668674157370/ :)
-Nanna91-
Forum-indlæg: 409
Opskrifter: 23
Dato: 29/10 2014 07:04

Hej - faldt lige over denne tråd.. Den er nok lidt forældet i det jeg først har termin i april 2015 - men vil da gerne høre om du havde succes med at finde en mødregruppe? Jeg kunne nemlig selv godt tænke mig en her i kbh! :)
Tania
Forum-indlæg: 1
Dato: 4/5 2015 08:39

Hej Nanna91!

Jeg har selv en lille på 3måneder..bor ved Nørreport og vill gerne vide hvordan der gik for dig at mødes med andre veg. mødre/børn?

Synes selv der ville være super!