Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vuggestue eller dagpleje på Amager

Grønne Børn

Triche
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 31/3 2016 12:21

Hej,

Jeg skal til at finde ud af det der med dagtilbud, og synes det er lidt af en jungle.

Er der nogen herinde som har erfaringer med eller kender til vuggestuer, dagplejere eller integrerede institutioner med fokus på (så meget som muligt) plantemad på Amager, fx nær Islands Brygge?

Jeg synes ikke jeg kan finde meget information om dem der findes, og noget af den information jeg mangler er fx hvad de gør mht. til mad. Det er ikke alfa-omega (kæresten er kødspiser) men jeg har det alligevel lidt svært ved tanken om at sende mit barn til leverpostej-/frikadellefest dagligt, når han bliver lidt ældre :) Det ville derfor være lidt federe med et sted der måske kun har en enkelt køddag om ugen, eller noget i den stil...

Enhver hjælp er værdsat :)
LigesomBilen
Forum-indlæg: 2
Område: KBH
Dato: 20/2 2017 12:15

Hej.
Kan se det er længe siden du skrev den her besked. Fandt du ud af det? Er selv ved at starte en vegansk dagpleje op på Amager nemlig.
hollandarias
Forum-indlæg: 2
Område: Sjælland
Dato: 3/5 2017 03:19

Hej, er der nogen der kender en grøn dagplejemor/institution omkring Hillerød? Vi har akurt brug for at finde en institurion til både vores søn på et år og vores datter på tre år.

Håber virkelig at der er nogen der kender nogen