Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Du ved du har et veggie kid når....

Grønne Børn

Sider: << < 1 2 3
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 1/9 2012 14:12

Jeg er også vild med denne tråd med alle de søde, sjove, varme og kærlige input, som i veggie forældre bringer om jeres dejlige veggie børn ;) ;)....som ofte får mig til at trække på smilebåndet.

dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 11/10 2012 18:33

modificerer den lidt:
Du ved du har en veggiehvalp, når hun laver komplicerede tricktyverier efter æble og melon
...ooooooog når det bedste du kan gøre for Vapsie er at dele en dadel med hende

jaja, hunde er ikke børn, børn er ikke hunde ... Men får jeg nogensinde efterkommere en dag, bliver de, og vufferne nok lige forkælede. dvs, FOR forkælede...
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 13/10 2012 10:19

@smølf: Sikke en gang ævl !

...din 2 årige siger ord som squash og græskar når vi går forbi grøntafdelingen i brugsen.
|Martin|
Forum-indlæg: 87
Opskrifter: 11
Område: KBH
Dato: 18/10 2012 17:46

Mine børn har en forkærlighed for græskar.

Da min ældste var fire år havde pædagogerne i børnehaven spurgt, hvad hans livret var, og til det svarede han: Fars græskarsuppe. Han siger det stadig, når nogen spørger ham - og nu er han ni år :)

Forleden gik jeg igennem byen med mine to drenge (7, 9).
De snakkede om alle de græskar, som butikkerne har stillet ude foran... og min yngste siger:
- Har du set Far, alt det mad der bare går til spilde ved at lade dem stå der og rådne... prøv engang at tænk en kæmpe gryde græskarsuppe vi kunne lave af dem... så kunne alle få... og Far?!... vi skal købe et mere græskar i dag, for vi vil ha´ græskarsuppe igen i dag (for tredje gang på seks dage).
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 19/10 2012 22:11

Martin: Sikke nogle skønne drenge! Det må være en virkelig lækker suppe du laver. :D

sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 4/2 2013 07:27

...når de pure nægter at spise blodappelsiner.
Touller
Forum-indlæg: 1
Dato: 11/6 2013 20:32

Dog ikke min datter, hun siger ikke så meget endnu ;) men en situation fra min egen barndom.

min papfar var kommet hjem fra en fisketur og sætter mig op ved siden af håndvasken så jeg kan se ham ordne de ny fangede fisk, da jeg pludselig bryder ud i gråd og siger, ''JAMEN, du har slået mine venner ihjel''
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 12/6 2013 09:20

Sax, hahaha åh jeg grinte. <3 <3
Asfrid
Forum-indlæg: 60
Område: Sjælland
Dato: 15/7 2013 22:23

Jeg kom som otte årig og spurgte min mor om jeg ikke måtte blive vegetar - Jeg fik afvide at jeg kunne vente til jeg blev atten. Jeg endte heldigvis som veganer før det - og fik min mor med på halvtid :-)
KatrineSH
Forum-indlæg: 75
Område: Fyn
Dato: 16/7 2013 09:22

Fantastiske unger i har! Man får helt lyst til at få en selv (jeg regner dog med at vente nogle år, HVIS jeg vel og mærket skal have børn..) :P
Ban Ana
Forum-indlæg: 16
Dato: 27/7 2013 19:20

.......when omnivorous parents disguise the meat they are serving and says it's not Bambi or Donald Duck, it's .........
I don't remember the excuse they used.
Sider: << < 1 2 3