Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Følsomt og sjovt.

Humor

LailaT
Forum-indlæg: 8
Opskrifter: 3
Område: KBH
Dato: 15/1 2017 23:28

Efter jeg er blevet vegetar er der nogle dage hvor jeg ikke kan gå forbi en slagter uden at vende ansigtet helt væk fra forretningen, så jeg ikke ser noget af det kød han har liggende. Andre dage glor jeg gerne og tænker: Åh, gud, ja, det husker jeg da godt. Det smagte sgu da godt! :-D

En dag så jeg en dokumentar på DR K om neanderthalerne og ved en slagtning af et stort dyr kiggede jeg straks væk og brast i gråd indvendig. Hvordan kunne de slå den lille skat ihjel?

For mig er alt levende besjælet med livskraft og kærlighed, og derfor kan jeg ikke længere spise kød. Det ligger også for tungt i maven på mig idag, så derfor valgte jeg helt naturligt, at stoppe med at spise kød.

Men det er både følsomt og sjovt for mig, at se denne nye side springe frem i mig.

<3

Susser
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 17/1 2017 15:10

Jeg kender godt det, at man ser på tingene med andre øjne. Jeg synes, at jeg pludselig ser på reklamer på en anden måde. Der hang en stor reklame ved min lokale Brugs med et billede af en slagter med en kniv og en masse råt kød bag sig.

Det havde jeg ikke tidligere tænkt så meget over, men nu syntes jeg, at det ser helt vildt barbarisk ud.