Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Humor

Humor

Sider: << < 39 40 41 42 43 44 45 > >>
HenrietteV
Forum-indlæg: 201
Opskrifter: 16
Område: Århus
Dato: 12/3 2013 08:22 | Indlæg redigeret den: 12/3 2013 08:23

I met a girl yesterday who said she recognized me from a vegetarian club, but I'd never seen herbivore...

:$
Lilith
Forum-indlæg: 61
Område: KBH
Dato: 12/3 2013 16:47

Du mener ligesom dyreretsorganisationer viser mange billeder af dyremishandling?
Du tror det er fordi de i stilhed drømmer om at gøre det selv?

Ja

Og "religiøst materiale" betyder materiale der er FOR religion.
Materiale der er IMOD religion er ATEISTISK materiale.

OK, det er så din mening

Det var godt nok meget dumhed koncentreret i få linier.
Er du sikker på at du ikke er Earthling?

Ja, jeg er sikker på jeg ikke er Earthling

STJERNESTØV,

Vær ikke bekymret. John skriver bare om sig selv. Det er hans egen dumhed han henviser til. Læg mærke til han selv skriver nogle få linier og konkluderer at Det var godt nok meget dumhed koncentreret i få linier !ja
Lilith
Dato: 12/3 2013 17:28

Atheist: What's this fly doing in my soup?
Waiter: Praying.

Atheist: Very funny. I can't eat this. Take it back.
Waiter: YOU SEE? THE FLY'S PRAYERS WERE ANSWERED.

:D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

I went to an atheist funeral the other day.....poor fellow, all dressed up and nowhere to go !ja

John
Forum-indlæg: 1388
Dato: 16/3 2013 17:10

...ooooog SÅ gik der filosofisk diskussion i humor tråden... :)

@Stjernestøv
Personligt synes jeg [Earthling] har en meget pænere debattone end dig og har ikke fundet noget af det, jeg har læst, hun har skrevet, dumt.

Så vil jeg mene at du enten ikke har hørt efter eller ikke tænkt efter.
Tag eks. den artikel hun lige linkede til, af navnet "Dawkins, Dennett and Hitchens: The New Theists?"
Hvorfor mener forfatteren at de skulle være teister? Fordi der er ting der er "hellige" for dem, i OVERFØRT forstand...! Altså, de har moralske værdier - og derfor må de tro på eksistensen af overnaturlige væsner / gud(er).
Non sequitur much?
Det er dumt sagt. Og jeg har stået model til TUSINDVIS af udsagn af den slags fra Earthling, inkl. dét udsagn af Lilith som promptede sammenligningen:
Af en ateist at være, poster du lidt rigeligt religiøs materiale.

Er du sikker på du ikke er en skabskristen?

Wow, for en intellektuel bundskraber...

Når det er sagt, så vil jeg lige indrømme at Earthlings artikel (bortset derfra) er totalt awesome, inkl. citatet fra Amos' Bog, kap. 5. Virkeligt wow...

Og jeg er skam også klar over at min tone ofte lider under at jeg bliver vred over ting. Men det skyldes, præcis som Earthlings artikel også siger, at der er ting der er utroligt vigtige/hellige for mig, og som jeg VED at religion, al religion, truer. Og derfor angriber jeg.
Jeg angriber fordi jeg intet håb har om at nå Earthling alligevel. Pæn tone o.l. er blevet prøvet, helt uden effekt. Nu er der kun tilbage at decimere hendes synspunkter, skadelige som de er.

Og siden det er en humor tråd... take it, Sam... :)
Lilith
Dato: 16/3 2013 21:37

john,

Hvor finder du al det nonsens fra? Hvilken ret har du til at angribe religion, som er det mest hellige for en kristen/muslim/jøde? Du kan ikke forvente at vi ikke reagere når du slynger sådan noget lort ud.

Retningslinierne for VK er ikke 5 potter p** værd. Hvad hjælper det at man får at vide man er tæt på eller allerede har overskreden retningslinierne, når der ikke bliver gjort mere ved sagen at det kun er nævnt?

John, du ER en skabskristen, bare indrøm det. Mig narrer du ikke.
John
Dato: 17/3 2013 07:24 | Indlæg redigeret den: 17/3 2013 07:28

Ja ja, og nazisme er helligt for en nazist. "Vi må ikke kritisere andre". Buhuuu...

De eneste mennesker der ikke bør komme ud af skabet er skabs-idioter, Lilith.
Ind i skabet igen, og masser af gaffatape på døren. Vi gider ikke høre på dit nonsens.
Earthling
Forum-indlæg: 1079
Dato: 17/3 2013 10:03 | Indlæg redigeret den: 17/3 2013 19:27

LOL!!! This "conversation" is hilarious!!! Just as well it´s to be found on the "humour" thread! :D

John, that article had a ;) after it. It was meant to be a humourous jest. Tongue-in-cheek...

And yes, I do see a lot of you in that article. I can respect that. I can respect your passion, even your anger. I just won´t let you steamroll over me and get away with nonsense. Those days are long gone...

Btw, there is a difference between expressing justifiable anger and criticism, and using people as the target for one´s own turmoil, bitterness and short-comings. Yes, you do have some...

As regards Harris in the quotes above, I don´t really care what he thinks.

Still, read John 6, and you will see people walking away from Jesus on the issue of his Body and Blood. He didn´t back off. He re-empasized and re-stated himself three times. And if he is resurrected, it stands to reason that he can come to us at any time and in any way he choses.

EDIT: Regarding the serial killer coming to God, it´s not as easy as Harris makes it out to be.
(1) SINCERE repentence is required: a long, hard journey, requiring honesty, humility, accountability, purification and courage. It means being confronted with one´s own evil and its consequences at a very deep level. Superficial and empty words just won´t wash before God!
(2) Forgiveness and justice are not the same thing. Being forgiven does not necessarily remove the requirement for justice. If it did, the good thief would have been taken off the cross as soon as he professed faith in Jesus (Luke 23:39-43). The Harris quote is also irrelevant for Catholics who believe in the state (not place) of purgatory, meaning purification, cleanisng and restitution.
(3) Yes, the mercy and love of God can embrace even serial killers IF they SINCERELY repent of their evil.

Lilith, I agree: The "retningslinierne" here on VK aren´t worth much. They are excercised in a very arbitary way, and they don´t cover religious discrimination.

Anyway, I´m off before someone starts complaining. This is supposed to be a humour thread. ;) :D

Marcus
Forum-indlæg: 3071
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 17/3 2013 10:38 | Indlæg redigeret den: 5/5 2013 18:54

Lilith, I agree: The "retningslinierne" here on VK aren´t worth much. They are excercised in a very arbitary way, and they don´t cover religious discrimination.
What I think they don't cover is people attacking each other over choices. It covers attacking each other over something you're born with: gender, skin color, sexuality, which is what I would call discrimination, I wouldn't call treating people differently based on their choices/values discrimination.
But I do realise that religious people ARE treated unfairly (!) when all they're doing is having a belief (not causing harm) and they're persecuted/hunted/killed for it, as they are in some places, most often because another religion is dominant, but it can be antitheists too, who are acting irrationally. Similarly it can be dangerous to openly be an atheist.
But I (personally) wouldn't say that debate to this level is discrimination.

Then there's the question of whether it's "personangreb". I think that's harder to define. If you want to debate this I suggest making a thread about moderation, or posting in one of the existing ones (not that you can't write it here if you want to). I'd personally like a little more moderation (a few more moderators), but that's mainly in relation to users writing nonsense look-at-me-posts or posts that only they themselves understand. (I'm not talking about you!)
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 17/3 2013 10:42

Marcus
Administrator
Dato: 17/3 2013 10:58 | Indlæg redigeret den: 17/3 2013 11:29

Har du noget intelligent at sige til debatten, dgj, eller det var måske slet ikke relateret dertil, men et humor-indlæg?
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 17/3 2013 11:30 | Indlæg redigeret den: 17/3 2013 11:31

http://i.imgur.com/UPvp0F7.jpg
Lilith
Dato: 17/3 2013 16:00

Ja ja, og nazisme er helligt for en nazist. "Vi må ikke kritisere andre". Buhuuu...

De eneste mennesker der ikke bør komme ud af skabet er skabs-idioter, Lilith.
Ind i skabet igen, og masser af gaffatape på døren. Vi gider ikke høre på dit nonsens.

Skabsidiot? Hvor er du sjov......NOT :@

Du er stadig skabskristen IMHO, John

Så let slipper du ikke for mig HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Marcus
Administrator
Dato: 18/3 2013 10:19 | Indlæg redigeret den: 18/3 2013 10:24

Jeg er vildt glad for at jeg har fundet Vegan Meme-siden på Facebook. De er både sjove og rammer rigtige mange af de skøre undskyldninger man er vant til at høre på hver eneste dag fra altspisende som veganer:
https://www.facebook.com/pages/Vegan-Meme/114329428741346

Ift. hestekødsskandalen (der er dog også andre årsager til skandalen):
John
Dato: 18/3 2013 14:35

John
Dato: 27/3 2013 13:35

PROOF OF EVOLUTION:
Druid
Forum-indlæg: 132
Område: Andet
Dato: 27/3 2013 14:36

LOL ej John han kigger da bare på de fine blomster det kan du vel se ;D
Marcus
Administrator
Dato: 28/3 2013 09:26

John
Dato: 6/4 2013 07:03

connie
Forum-indlæg: 128
Dato: 6/4 2013 20:43 | Indlæg redigeret den: 6/4 2013 20:49

På gården har koen problemer med at kælve og dyrlægen bliver tilkaldt.
Gårdens lille dreng har fået lov at være med og står og ser til mens dyrlægen forsøger at få kalven ud.
- Jamen, hvad ville den også derind efter, spørger drengen undrende..

Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/4 2013 21:01

Det minder mig om da min søster havde fået barn nr to. Storesøster på to år står og kigger på lillebror og siger:
Altså mor, jeg forstår godt han har været inde i din mave, men jeg forstår altså ikke hvordan han er kommet derind?!
Sider: << < 39 40 41 42 43 44 45 > >>