Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Derfor bør vi spise kød!

Humor

Sider: << < 7 8 9 10 11 12 > >>
JK
Forum-indlæg: 360
Område: KBH
Dato: 4/2 2013 18:52

Marcus,

så vidt jeg orienteret så regulerer rådyrbestanden sig selv, også uden brug af rovdyr.
Dyr får automatisk færre unger, hvis maden er begrænset.
Det er vel også derfor der ikke er elefanter og næsehorn, dyr der ikke behøver frygte rovdyr, på hvert et gadehjørne i Afrika..
Gittoh
Forum-indlæg: 25
Område: Midtjylland
Dato: 4/2 2013 19:03

jeg er ret sikker på at folk der spiser/eller lever på en lidt anderledes måde der bliver samlet på et forum hurtigt ligner noget a la vegetar kontakt :)
Jeg har været medlem af en del forskellige forums hvor man delte nogle specielle hobbys (asiatiske kugleledsdukker, japansk mode osv)
Og der var der altid en tråd der ligner den her, hvor man deler sjove eller lidt tragikomiske oplevelser med hinanden :)
Det er op til den der læser sådan en tråd at tolke om det er vs noget som helst eller er ondskab, eller bare er folk der gejler hinandens humor op på et forum ;)
Det skal tages med et gran salt, det er internettet.
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 4/2 2013 20:40

Jeg har arbejdet i et køkken i 5 år, og som tjener i 6, så jeg ved udemærket godt hvordan det foregår.

Jeg synes I glemmer at læse "jeg sagde undskyld" ...

Altså, VEGKON NOGLE GANGE :@ <3 <3
dgj
Forum-indlæg: 352
Dato: 4/2 2013 20:44

Dompap:
Hvorfor grinte du så? Og gider du så at svare mig på spørgsmålet om hvorvidt du var arrogant da du gjorde det?
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 5/2 2013 08:21

dompap,

Så bliver det bare værre, hvis du allerede ved på forhånd hvad det handler om.

Marcus,

Det overrasker mig ikke, at du finder det sjovt.
dompap
Dato: 5/2 2013 08:26

Dgj, jeg grinte fordi at jeg synes det var morsomt.
Det kan godt være det er blevet opfattet som arrogant, men jeg synes ikke det var det. Jeg opfattede noget som morsomt, grinte, det gik op for mig hun måske kunne være blevet stødt/såret, og jeg sagde undskyld. Så nej, jeg synes ikke det var arrogant.

Jeff, du er så fucking troll-ish nogle gange. :D
Stræberen
Forum-indlæg: 3
Område: Fyn
Dato: 18/2 2013 07:28

For like.. 2 år siden, sad jeg og chattede med en random dude. Flink.. Eller ikke.

Han kunne slet ikke se det sunde i min livsstil, og mente, at jeg ville knække, hvis jeg fortsatte med så usunde madvaner.
Her argumenterer jeg selvf. for mig sag, men INTET hjalp. Han fik den hurtigt drejet over på, at jeg var et underligt pigebarn og en dum snot kælling. Selvom jeg gentagende gange pointerede, at han var meget indskrænket, var der virkelig ikke hul igennem.

Jeg måtte simpelthen blokere bæstet, for at slippe af med ham. Kan stadig huske det sidste:

Mig:"Vi stopper den her. Hav en god dag."
Ham:" Fint, i lige måde.... (Og så fortsatte hans næppe så overbevisende prædiken igen)
Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 18/2 2013 10:08

Jeg overhørte en meget sød samtale mellem to kødspisere:
"Hvis mennesket ikke er rovdyr og kødspisere - hvorfor er alle vores landbrugsdyr så byttedyr?"
SweetPandemonium
Forum-indlæg: 236
Opskrifter: 7
Dato: 28/3 2013 20:42

En jeg tit bliver mødt med når jeg fortæller folk at jeg er veganer:
'Jamen.. Du har da ikke brug for at tabe dig...?'

Den værste var en af mine kolleger på mit arbejde, der er slagter(jeg arbejder i en fødevarerbutik, der har en slagterafdeling, jeg sidder i kassen):
'Det er da noget pjat, det behøver du slet ikke, se på mig, jeg spiser kød hver dag og jeg har da holdt vægten hele livet!'

Og så:
Omni-ven: 'Styrketræner du? Jamen er du ikke vegetar? Det kan du da ikke, for hvis man styrketræner, skal man jo spise proteiner!'
Mig: 'Det kan jeg ikke? Så tjek lige mine biceps: *spiller med mine svulmende overarmsmuskler*. Og i øvrigt er jeg veganer.'

Anden omni-ven: 'Ej, JEG kan sgu ikke undvære kød, jeg træner jo!'

dompap
Dato: 20/7 2013 19:45

Fortæller nogle gutter i Berlin at jeg er veganer, PRICELESSSSSS svar:

"Soooo ... You don't like food then?"

Haha, wtf guys <3 <3 ^
Luvox
Forum-indlæg: 440
Opskrifter: 5
Dato: 20/7 2013 19:47

dompap - hahahaha !ja fedt :D
Dampii
Forum-indlæg: 206
Dato: 20/7 2013 22:04

Jeg mødte en engelsk fyr i Tanzania der fortalte, at da han arbejde med børnene i Tanzania, snakkede de nogengange om mad. Vegetarisme-begrebet er ikke særlig kendt i Tanzania, så han spørger dem så:

Guy: Kids, do you know what a vegetarian is?
First kid: Hungry?
Second kid: Sick?
Ban Ana
Forum-indlæg: 16
Dato: 21/7 2013 10:06

Jeff

I like your comment @ 3/2 2013 10:44

------------------------------------------

When I studied to become a Bachelor in Nutrition I was taught that meat (4-legged) is completely different from fish and other sea kittens (no legs, 6-legged & 8-legged) and poultry (2-legged).

I know it can be rather complicated when people then talk about shrimp or jellyfish. Sometimes people can be really annoying.
Mau-Lindow
Forum-indlæg: 63
Område: Århus
Dato: 21/7 2013 16:33

Fyr: "Er du virkelig vegetar?"
Mig: "Nej, jeg er veganer."
Fyr: kigger undrende og tænker sig om... "Er det ikke det der er endnu værre!?"
Mig: griner
dompap
Dato: 21/7 2013 17:14

Hahaha, ej Mau grinte så meget <3 <3 Gotta love kødspisere :D
Ban Ana
Forum-indlæg: 16
Dato: 23/7 2013 14:39

Linda: Do you know what veganism is?
Bob: No, tell me.
Linda: It means no eggs and no milk!
Bob: Hmm, but how do you bread your steak?

lisapigen94
Forum-indlæg: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 22/7 2014 20:40

Min bedstefar har været kvægfarmer hele sit liv, og han gik meget op i sin produktion, der også efterlod ham stinkende rig i en ret tidlig alder. :)
Min storesøster (Der er super glad og støttende omkring at jeg har valgt køddet fra - hun går noget så voldsomt op i "det frie valg") står så og snakker med han og jeg, og fortæller løst om at jeg er begyndt at skære ned på kød, for til sidst at skære det helt fra.
Min bedstefar (Der er både humoristisk, men også temperamentsfuld og fræk som en slagterhund) flyver op, og siger noget henad (Oversat fra godt jysk! ;) ) "Hva' satan! Skal mit yngste barnebarn nu til at spise samme ædelse som mine køer? Så kan hun vel at mærke lige så godt tage sin tallerken med ud i stalden!" og så griner han. - Men udover den joke, så har han accepteret det. Selvom han stadig klukker lidt over at jeg i den forstand, spiser ko-foder. :p
Reborn
Forum-indlæg: 182
Dato: 22/7 2014 21:47

Hej lisapigen94 :D :D

Velkommen til :)
tat
Forum-indlæg: 222
Dato: 23/7 2014 02:47 | Indlæg redigeret den: 23/7 2014 02:48

Proteinkilder til malkekøer

De mest anvendte proteinfodermidler til køerne er sojaskrå, rapskage/-skrå samt solsikkeskrå.

som alle kan anvendes til fremstilling af menneskefoder.-
tat
Forum-indlæg: 222
Dato: 24/7 2014 03:34

de her drenge har en mening om kød ædere, den til venstre siger.:see you in hell

Sider: << < 7 8 9 10 11 12 > >>