Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad betyder dit brugernavn?

Humor

Sider: 1 2 3 4 > >>
Lali
Forum-indlæg: 29
Opskrifter: 3
Område: KBH
Dato: 3/6 2011 00:14

De fleste af os herinde har valgt et brugernavn som ikke er vores "rigtige" navn. Og det kan der jo være mange grunde til. Men hvad er historien bag dit?

Mit brugernavn, Lali, stammer fra da jeg arbejdede i en spansk familie for nogle år siden hvor den yngste datter ikke kunne udtale mit navn. Så da hun begyndte at kalde mig "Lali", fulgte resten af familien med. Fordi det var nemmere. Det blev faktisk en måde at inkludere mig i familien på - der var "el papi", "la mami" og "la Lali". Nu er der endda nogle af mine venner der stadig bruger det.

Måske lidt en sukkersød historie. Er jeres sjovere? :)
Linse
Forum-indlæg: 605
Opskrifter: 2
Område: Sjælland
Dato: 3/6 2011 01:58

det betyder det der mærkelige mad, som vegetarer spiser
F:C:A:R
Forum-indlæg: 585
Dato: 3/6 2011 04:55 | Indlæg redigeret den: 3/6 2011 04:56

Mit brugernavn betyder pisse stor cigaret.

Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/6 2011 08:19 | Indlæg redigeret den: 4/6 2011 13:50

Mit brugernavn er mit rigtige navn, som betyder måne.

God tråd la Lali! :D

Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 3/6 2011 08:35

Jeg brugte forskellige nick i internettets barndom, men jeg havde altid lidt svært ved at forholde mig til at blive kaldt mine overtrætte påfund og lign.... Så nu bruger jeg bare mit eget navn
Imminst
Forum-indlæg: 472
Dato: 3/6 2011 08:52 | Indlæg redigeret den: 3/6 2011 08:52

imminst står for immortality institute som er et forum for folk der er interesseret i at vide mere om ældning og hvad man kan gøre for at få et langt og godt liv. For ikke så længe siden skiftede de navn til longecity.
http://www.longecity.org/forum/
Laika
Forum-indlæg: 1100
Opskrifter: 8
Dato: 3/6 2011 09:09

Laika er min dejlige hunds navn. Det betyder 'den gøende' - Hun fik det både fordi hun er af en race der ikke gøer, og til ære for rumhunden Laika, så man kan mindes hvor syg en verden vi lever i, når folk kan gøre sådan ved en hund.
Laika
Forum-indlæg: 1100
Dato: 3/6 2011 09:09

- Og så gør jeg en del. Og knurrer og bider!!! *Vruuuuuf!*
GreenEnergy
Forum-indlæg: 944
Opskrifter: 2
Dato: 3/6 2011 09:16 | Indlæg redigeret den: 3/6 2011 09:17

mig skyldes flere ting bl. a.
for det første så var den følelse jeg havde da jeg blev vegetar , følte mig meget ren og fuld af energi .
for det andet betyder greenenergy jo grønenergi, har altid været et naturmenneske og ikke brudt mig om at den blev ødelagt som den gør ved udledning af forsile brandstoffer
for det tredje for de jeg syndes det er et fedt navn
Daniel
Forum-indlæg: 581
Opskrifter: 1
Dato: 3/6 2011 09:24

Daniel;
hæbraisk, "Gud er min dommer".
Og det er også mit "rigtige" navn.
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Dato: 3/6 2011 10:08

Jeg hedder mit efternavn. Og der kan vist ikke være tvivl om at Lund er awesome! ;)
Hippieungen
Forum-indlæg: 315
Dato: 3/6 2011 10:20 | Indlæg redigeret den: 18/7 2011 17:48

Det er egentlig bare mit rigtige navn... Men overvejer at ændre det til "Hippieungen"...

Edit: It's done.
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Dato: 3/6 2011 10:24

Det er et indisk pigenavn der betyder nat. I den "virkelige" verden hedder jeg Tama - jah, det er altså mit rigtige navn :O)
Zenbambi
Forum-indlæg: 98
Dato: 3/6 2011 10:40

Rådyr er mit Kraftdyr og inspiration

Zen+Bambi

Zen = livstil hvor alt gøres til meditation for at opnå trance/salighed/frelse

(samle/bevarer kræfter/immunforsvar/sjæl for at modstå vinterkulde/ensomhed/depression og se i mørke)

Har aldrig rigtig har haft nogen venner (socialfobi?), og føler mig som den eneste Veganer i verden, har nærkontakt med Rådyrs harmoniske og hypnotiske øjne lært mig en masse. Og når jeg får selvmordstanker "kalder" Rådyrene mig ned i Skoven for at lære mig "Autistiske" ting ;)
Dampii
Forum-indlæg: 206
Dato: 3/6 2011 10:47

Mit er godt nok ikke ligeså dybt som nogen af jeres andre. Men det startede omkring slutningen af 7. klasse, hvor jeg var sammen med mine to bedste veninder. Jeg hedder Louise rigtig og har aldrig rigtig haft et sjovt kaldenavn som så mange andre og følte mig lidt udenfor på en måde :P .. Navnet Dampii kom da vi var udenfor på min venindes trambolin og hoppe og jeg var lidt crazy (hvilket jeg bare generalt var dengang) .. Og så begyndte de så at kalde mig Dampii fordi jeg altid var så overgearet og.. ja.. DAMP.
Kiks
Forum-indlæg: 2
Dato: 3/6 2011 11:17

Mit brugernavn kommer fra at jeg, siden jeg er blevet veganeraspirant, har spist kiks i massevis! (4 pk. mariekiks på en uge ca.)
Wonderboy
Forum-indlæg: 1563
Dato: 3/6 2011 11:18

Damp <3
tifhest
Forum-indlæg: 183
Dato: 3/6 2011 11:28

Mit kommer af min ene hest der hed Aperitif.
Der af TIF og så var det jo en Hest:)
Og jeg er gennemført hestepige,så meget passende...
nullnullnull
Forum-indlæg: 532
Dato: 3/6 2011 12:19

Organika fandt jeg på (troede jeg) fordi jeg er en rigtig øko hippie, og så syntes jeg det lød fedt.
Senere har jeg dog fundet ud af at det også er navnet på et skateboard firma - det er egentlig ret cool, da jeg synes skatere rocks!

Jeg har overvejet at skifte profilnavn igen, men gør det nok ikke. For efterhånden er jeg bare O, Org, Organika eller den sidste nye Orgie ;)
Dragon
Forum-indlæg: 137
Område: Fyn
Dato: 3/6 2011 12:47

Dragon er navnet, da jeg er en drage ... med spidse klør og spyr med ild engang i mellem....
Nej fordi jeg har spillet meget Black hawk down og skulle have et spiller navn ... Så blev det dragon ( eller bare dragen, når jeg blev modbydelig a spille imod og fik skudt lidt for mange modstandere) ... - Og så har Dragon bare holdt ved.. Og bruger det i flere sammenhæng på nettet...
Sider: 1 2 3 4 > >>