Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad betyder dit brugernavn?

Humor

Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>
Malkavia
Forum-indlæg: 746
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/6 2011 12:59

Jeg har valgt at kalde mig Malkavia, fordi jeg engang spillede tabletop Vampire-rollespil, og i det univers er der en vampyr-klan, som hedder Malkavian, der er kendetegnet ved at være rablende sindssyge, utilregnelige og meget farlige. :P

Før jeg hed Malkavia herinde, kaldte jeg mig Kalypso, men jeg skiftede navn, fordi alle troede, jeg havde valgt det brugernavn pga. musikgenren, mens jeg i virkeligheden mente Kalypso fra Homers Odyseen.
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 3/6 2011 13:12

Jeg startede med at hedde Rix, som er mit mellemnavn.
Derefter skiftede jeg til Klidonkel. Det syntes jeg var meget hyggeligt.

Men lige meget hvad man kalder sig, får man jo tildelt et andet navn. :D
Således blev det til Klidfætteren, efter Kilroy kaldte mig det i en tråd.

Det kan jeg super godt lide. Som hos visse andre i tråden, må mit navn gerne antyde en vis hippiehed :D

@Johan - do it! - Jeg har både set dig klappe kalve og så biodynamisk foder i bare tæer!
John
Forum-indlæg: 1388
Dato: 3/6 2011 13:44

"Herren har været nådefuld" :$
Kat
Forum-indlæg: 449
Opskrifter: 13
Dato: 3/6 2011 14:02

Jeg hedder Katrine, men bruger kun Kat.. Ikke nogen spændende historie :P
Zan
Forum-indlæg: 387
Dato: 3/6 2011 16:19

Jeg bestemte mig tidligt at jeg blev nød til at finde et navn jeg bruger (næsten) overalt på internettet. Så vidt jeg kan huske skulle det opfylde følgende krav:
1) Det skulle have en relation til mit rigtige navn
2) Det skulle være unikt nok at man kunne søge efter det og finde mig og ikke en masse andre mennesker.
3) Det skulle have et frit domænenavn (helst med .com eller .net)
4) Det skulle være et navn jeg kan lide og som kan udtales

Så jeg kom frem til Zanoi, som har været mit internetnavn lige siden. Efter et stykke tid begyndte nogle folk på internettet at kalde mig for Zan, så det er mit nickname af mit nickname.
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/6 2011 16:32 | Indlæg redigeret den: 11/2 2012 17:38

fordi jeg er slem :)
kh lu
Klejne
Forum-indlæg: 384
Opskrifter: 1
Dato: 3/6 2011 17:04

Karolejne er en fordanskning af mit navn udtalt på engelsk og var et kælenavn jeg fik engang i folkeren...
Trine T
Forum-indlæg: 368
Dato: 3/6 2011 18:38 | Indlæg redigeret den: 3/6 2011 18:38

Trine stammer fra Katharine (gr) > Catharina (la) > Catalina (sp) > Katrine/ Karina / Karen / Karin / Trine (da) > . Navnet betyder den "uskyldsrene". Den mest kendte helgeninde med dette navn er en from kristen jomfru fra omkring 300 e. Kr., der foretrak at lide martyrdøden i stedet for at give efter for en elsskovssyg romersk kejser ved navn Maximinus. Hun har helgendag den 25/11.

Bla, bla, bla, helgen mig her og helgen mig der...synes, at dette er en hel del sejere - yirhh! :D

http://trine-thegame.com/site/
VegoNiles
Forum-indlæg: 36
Dato: 3/6 2011 18:46

Mit brugernavn benyttede jeg også på anima-forummet, da jeg var aktiv der. Mener jeg anså vego som et symbol på vegetarisme (bl.a. igennem vegoland.dk). Den sidste del af navnet giver sig selv!
stjerne
Forum-indlæg: 209
Opskrifter: 8
Dato: 3/6 2011 20:10

Jeg har stort set altid kaldt mig -stjerne- på nettet og det er jeg så fortsat med her, men kunne vist ikke bruge -- her, så derfor blev det bare til ordet stjerne. Det var bare et nick jeg fandt på - tænkte "sol, måne, stjerner" og besluttede mig for -stjerne-.
Giant Mårhund
Forum-indlæg: 65
Dato: 3/6 2011 20:55

Jeg hedder Giant Mårhund fordi jeg ikke ville genkendes og jeg er den eneste i DK der hedder mit navn, og øh.. Ja af en eller anden årsag har jeg bare mest at sige i de tråde der handler om prævention og sådan noget. Og jeg synes min stakkels kæreste skulle skånes.
Det er faktisk ret irriterende fordi på den anden side vil jeg gerne genkendes når nu jeg er for genert til at opsøge folk.
Men hvorfor blev det så Giant Mårhund? Fordi dyr er fucking sjove! Og når jeg er ude og gå ture kan jeg ikke lade være med at kigge efter dyr (Hjorte n' shit) og... En mårhund ser vildt sjov ud når den løber. Og... Ja. DYR ER AWESOME

Min fascination af dyr/freakyness er også en god grund til ikke at hedde mit rigtige navn. Jeg plejer først at reveale min crazyness efter several dates..
Molotove
Forum-indlæg: 128
Dato: 3/6 2011 21:12

Mit navn henviser til en mestendels fiktiv kvindelig personlighed i det danske hiphopmiljø - min ven var vist den oprindelige idémager på blandingen af pigenavnet Tove og den eksplosive molotowcocktail. Nydeligt, ikk? :D
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Område: Sydjylland
Dato: 3/6 2011 21:49

Kan godt lide ost, og det er månen et symbol på.
Mette-
Forum-indlæg: 485
Opskrifter: 5
Dato: 3/6 2011 22:11 | Indlæg redigeret den: 3/6 2011 22:12

Mette er mit rigtige navn

Før det hed jeg Dolphina, som kom fra den blå aggresive flodhest Dolph (død ved kølle!). I et af afsnittene klæder sig ud som ballerinaen Dolphina og optræder i Fields. Jeg synes han var så sød og småfornærmet i den rolle at jeg tog navnet til mig.

Men folk herinde troede at navnet betød delfin eller også havde de et indtryk af at jeg var en stor tyk pige. Det var før jeg fik profilbillede på. Så jeg valgte at skifte til mig eget navn.;)
Ost
Forum-indlæg: 218
Område: Sjælland
Dato: 3/6 2011 22:14

Køllund er ganske enkelt mit familienavn.. Tror nok min familie er de eneste der hedder det, så det er rimelig unikt :)
Christinamichelle
Forum-indlæg: 255
Opskrifter: 4
Dato: 4/6 2011 06:43

Det er bare noget så kedeligt som : for - og mellemnavn ..
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Dato: 4/6 2011 07:03

Kan godt lide ost, og det er månen et symbol på.

Liar! Eller... Ikke det du skriver, men jeg har hørt forklaringen før, and that's not it. :-P

P.s Ej, jeg gider altså ikke være et symbol på ost...

Warzywo
Forum-indlæg: 1101
Opskrifter: 2
Område: Sønderjylland
Dato: 4/6 2011 07:28

Mit er polsk og betyder vegetabilsk...
Emy
Forum-indlæg: 20
Dato: 4/6 2011 07:34

Synes det er sjovt, at der er en del, som har valgt at have et lidt farligt navn med kløer, ild og djævelskhed- Uhhh jeg er meget farlig vego :)
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 4/6 2011 07:59 | Indlæg redigeret den: 4/6 2011 07:59

Jeg har læst at Polly skulle være afledt af Molly som er et øgenavn for Maria der er jesus´mor....

Jeg synes det er sjovere hvis det tage af det latinske ord Poly der betyder mange eller endnu bedre pseudonym for papegøje
Sider: << < 1 2 3 4 5 > >>