Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad betyder dit brugernavn?

Humor

Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>
MJ
Forum-indlæg: 55
Område: KBH
Dato: 5/6 2011 20:38

MJ = Mit/mine fornavn(e) Mie Johanne :) Har endda fået det tatoveret i nakken, så jeg selv kan huske hvad jeg hedder ;)
An eye for an eye  meat is murder
Forum-indlæg: 38
Område: Sjælland
Dato: 5/6 2011 21:20

Har endda fået det tatoveret i nakken, så jeg selv kan huske hvad jeg hedder

har aldrig mødt et menneske der kunne se sig selv bagfra men flot :)

men syndes det er fedt når folk tatover ders navne på sig jeg er så dårlig til dem
Bimmer
Forum-indlæg: 707
Opskrifter: 4
Dato: 5/6 2011 23:54

Jeg hedder Bimmer herinde fordi det er det stort set alle kalder mig. I min omgangskreds er jeg bare Bimmer. Ligesom man kan lave en Bimmer etc. (internt sry).

Jeg har heddet Bimmer lææænge. Det er vel 6 år gammelt eller sådan noget. Det startede med Bimxe (udtales Bimse).
X'et er der som et lille oprør med de der pop z'er der prægede internetsproget en overgang. Flot.

..jeg synes det ku være rigtig fedt hvis folk hed deres rigtige navn eller kælenavn eller whatever som brugernavn i stedet for grønsags og veggie navne. Så ville det være meget nemmere at vide hvem der var hvem.
Jeg har fx mødt GreenEnergy irl men jeg er ikke sikker for jeg kan ikke huske hvem han er eller hvordan han ser ud.
Navn og billede er altså ret godt synes jeg... Man kan ikke tvinge nogen, men det gør det nemmere for os andre. Just sayin'...
Eline
Forum-indlæg: 512
Opskrifter: 6
Dato: 6/6 2011 04:53

Jeg hedder Eline fordi jeg hedder Eline! Altså, jeg mener, det er også mit navn ude i virkeligheden:) Og vi er ikke så mange af os, og derfor går det ofte som net-navn også. Jeg har dog opdaget at det husere endnu en Eline herinde bare under et andet profilnavn! Det synes jeg er ret sjovt :)
Den vægtigste grund til at jeg bruger mit rigtige navn er, at jeg ikke er i stand til at finde på et profilnavn som jeg kan holde ud i længden. Ved at jeg kommer til vælge noget som "Nepal-Lover", "Sovegrisen" eller "krydderi-pigen" som jeg efter 2.5 dag krummer tæer over, hvis jeg skulle finde på et navn... Jeg ville nok aldrig finde et jeg kunne holde ud, og derfor bruge meget længere tid på at finde det rigtige navn og aldrig deltage i nogle af debatterne herinde :)

Over and out herfra!
Moonie
Forum-indlæg: 1495
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Dato: 6/6 2011 10:20

Luna

True ;)
Kilroy
Forum-indlæg: 2885
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 6/6 2011 17:28

Har siden teenalderen været lidt fascineret af tegningen med den store næse og skriften Kilroy Was Here og tegnet den itallige gange alle mulige steder...og så var den lige til venstrebenet ;)
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Opskrifter: 2
Administrator
Dato: 6/6 2011 17:31 | Indlæg redigeret den: 6/6 2011 17:32

Malkavia: Før jeg hed Malkavia herinde, kaldte jeg mig Kalypso, men jeg skiftede navn, fordi alle troede, jeg havde valgt det brugernavn pga. musikgenren, mens jeg i virkeligheden mente Kalypso fra Homers Odyseen.
Ah, jeg havde undret mig over hvorfor du havde det navn. Nu giver det mere mening! :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Dato: 6/6 2011 17:38 | Indlæg redigeret den: 6/6 2011 17:38

Ja, det giver også super meget mening for mig! ...kan faktisk godt huske Kalypso lige da jeg havde oprettet en profil herinde, for nu en del år siden. Tænkte dog aldrig på andet end at det var Homers Kalypso. Troede "hun" var forsvundet, men så var det jo bare dig Malkavia! Og du er her heldigvis endnu. :D

-Mette-
Forum-indlæg: 390
Dato: 6/6 2011 19:08

Kilroy: Læs bogen der hedder "Kilroy Kilroy" af Ib Michael så giver det hele mere mening.

BTW: Så hedder jeg Mette, men Mette uden streger er taget af en der ikke har været aktiv herinde siden 2009. Jeg valgte -Mette- så kom Dolfina og tog Mette-, så nu er i nok allesammen ret forvirret...
Kilroy
Forum-indlæg: 2885
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Dato: 6/6 2011 19:29

Mette : har da læst den (en herlig bog:)).....og ja det giver alt sammen mening....heh
Karat
Forum-indlæg: 669
Opskrifter: 9
Område: Sydjylland
Dato: 6/6 2011 19:40 | Indlæg redigeret den: 21/2 2013 14:16

Jeg hedder Karat fordi det er forbogstaverne i mit navn og efternavn, og så mindede det mig om diamanter, som jeg syntes er fede, fordi det er syret at presset sort kul kan blive glasagtigt.

Til gengæld er mit fornavn Kathrine et jeg selv valgte, da jeg for mange år siden måtte gå under jorden pga en eks, og skulle vælge et nyt navn.
Kathrine valgte jeg fordi \"sådan en hest får man, hvis man er en god og kærlig dreng\"! :)
Jeg har altid, når jeg så mormoren fra Matador, tænkt at i mit næste liv ville jeg være lige så cool og kærlig, så da jeg skulle finde mig et nyt navn, valgte jeg at opkalde mig efter hende i håbet om, at navnet kunne smitte lidt god karma af ;)

Johan aka Hippieungen: Jeg har set det samme som Klidfætter... go for it!
Organika: Hos mig hedder du nu stadig Raw Food Queen :)
Klejne
Forum-indlæg: 384
Opskrifter: 1
Dato: 7/6 2011 12:29

Katrine fra Matador er fucking sej! Respekt til dig - håber karmaen fulgte med.

Jeg kendte engang et par der hed Lauritz og Agnes.
KeepTexasBeautiful
Forum-indlæg: 1588
Dato: 7/6 2011 13:20 | Indlæg redigeret den: 7/6 2011 13:25

Startede med mit eget navn (havde faktisk også billede på), smuttede fra siden midlertidigt og ændrede forinden mit navn til Ronald og indsatte et billede af Ronald McDonald. Kom tilbage og fortsatte som Ronald. Ændrede mit navn til Fie som et led i en meget upopulær joke (Lyra! :D) og beholdt det efterfølgende i en periode, primært i en lettere modificeret form (FieVonRonaldson). Skiftede til RonTheFluctuator. Planlagde at forlade skuden igen og skiftede navn til KissTheBaby. Kom igen tilbage og bruger stadig navnet.

Har sikkert glemt nogen sære midlertidige navne jeg også har brugt, men tror det er hovedtrækkene. Fortryder af og til at jeg ikke bare har slettet min profil de gange jeg er smuttet herfra og så oprettet en ny (som visse andre drama-queens har gjort herinde). De 1072 (snart 1073)* indlæg er en lidt deprimerende reminder om hvor ofte min dovenskab har manifesteret sig som overspringshandlinger herinde. Men selvom der efterhånden er langt imellem snapsene kommer der fra tid til anden en debat som jeg oprigtigt synes at der er formål med at "spilde" lidt tid på. Andre gange er resultatet meningsløse tomme pladder-indlæg som dette...

At kysse babyen betyder det samme som når the fat lady sings. Shit is over :D

- Grunden til at jeg fjernede mit rigtige navn (og mit billede) var at siden blev for overrendt af midlertidige brugere og gæster til at jeg gad at blive genkendt. Jeg føler absolut ikke at mine inputs er mindre seriøse af den grund. Det er da også mit indtryk af ældre brugere på siden stadig ved hvem jeg er. Har ingen planer om at få billede på min profil igen, men hvis i er ved at visne indeni, så sender jeg da gerne et billede :)

Lidt OT, men Robert og Marcus havde lidt gang i anonymitets-debatten.

EDIT*: tælleren der vises når jeg skriver indlæg passer vist ikke, 1069
lyra
Forum-indlæg: 1310
Dato: 7/6 2011 16:54

:d ktb

har kun haft een profil herinde og har altid været lyra, med en enkelt variation da jeg var råness: lyra(w). PISSE SMART IKK

.. og lyra fordi det er mit rigtige navn :) [laj-rah]
Sally
Forum-indlæg: 341
Opskrifter: 3
Dato: 7/6 2011 18:32

Sally er mit fuldenavn. :)
CamillaMai
Forum-indlæg: 154
Område: Østjylland
Dato: 7/6 2011 18:45

CamillaMai fordi mine forældre valgte den fikse kombination... Camilla betyder offertjenerinde, hvilket er .. temmelig mærkeligt.
AJ
Forum-indlæg: 195
Opskrifter: 4
Område: Sønderjylland
Dato: 7/6 2011 22:30

AJ er mine initialer. Ikke fordi jeg ikke kan stå inde for det jeg skriver, men bl.a. fordi jeg så nødigt vil ufrivilligt citeres (og gøres grin med) med mit eget navn i vegetarhadende avisartikler.
cirkeline belle
Forum-indlæg: 1
Dato: 16/7 2011 14:20

jeg heder rigtigt Lilly-Belle :)(er fra USA.) men flyttede med min mor (der er halv italiensk) til Danmark, fordi hendes søsters mand er fra Danmark, jeg flyttede da jeg var 12 så jeg er efterhånden ret integreret, men stadig undskyld for alle mine sære stavefejl :$, men altså, mit hår er utroligt stort, og krøllet, og så har jeg konstant morgen hår, og mine første venner i lille Danmark syndes det var sjovere at kalde mig Cirkeline end Lilly, så nu heder jeg cirkel... hvilket næsten alle kalder mig :D
kramme
Forum-indlæg: 116
Område: Nordjylland
Dato: 17/7 2011 09:35 | Indlæg redigeret den: 29/8 2011 08:00

Er mit navn.
AstaNord
Forum-indlæg: 126
Dato: 17/7 2011 09:43

Asta var taget så jeg tog halvdelen af mit mellemnavn med :P Ingen stor historie om navnet herfra :)
Sider: << < 1 2 3 4 5 6 7 > >>