Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad betyder dit brugernavn?

Humor

Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Område: Odense
Dato: 22/7 2011 19:53

Mit navn er mit rigtige navn tallet er tilført, for det tilfælde, at der er andre med samme navn, og er også det, jeg fylder i år næste gang. :) ;)

Jeg kan godt lide at skifte mit profilbillede ind i mellem sommetider for sjov og andre gange for at vise min støtte/sympati, og jeg har altid ens profil billeder her og på Facebook.
Hvis man er nyskerrig på, hvordan jeg ser ud, kan man finde billede af mig i mine profilbilleder på FB.. Hedder Christensen til efternavn.
Cyclopussy
Forum-indlæg: 340
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 22/7 2011 22:20

"Cyclopussy" var et indfald da jeg skulle finde på et nick til en microstock-fotoside.

Kameraet er enøjet som en "Cyclop" og "Pussy" har en del betydninger, hvoraf den frække er synonym for mit øje som "Verden" voldboller med fotoner. :0)

Så jeg har beholdt det og det er rimelig godt "tagged" efterhånden - prøv at google det. Og måske dit eget også! ;0)
Louise79
Forum-indlæg: 275
Opskrifter: 4
Område: Århus
Dato: 23/7 2011 08:41

jeg er meget lidt opfindsom, Hedder Louise, og er årgang 79.... Så ikke noget spændende der..
Egern
Forum-indlæg: 4
Område: Fyn
Dato: 24/7 2011 00:00

Egern, fordi en af mine gode veninder på mine efterskole kaldte mig det. Hun sagde jeg havde et 'egern-mode' hvor jeg åbenbart mindede ret meget om et egern. Så kaldte hun mig 'gangster egern' og nu kalder vi hinanden egern. Det er ret sjovt, vi kan stå i et helt fyldt lokale og så kan den ene pludseligt råbe 'EGERN!' og man er helt sikker på den anden svarer (:

startede med at hede mit rigtige navn, men skiftede så for at holde lidt liv i 'egern' i det mindste bare for mig selv, da vi nu er stoppet på skolen (:
DiDi
Forum-indlæg: 124
Opskrifter: 1
Dato: 24/7 2011 15:37

Det er bare en omskrivning af mit eget navn Ditte, da dette var optaget. ;)
Windamor9
Forum-indlæg: 494
Dato: 24/7 2011 20:56

Hvis jeg nu tager tallet 9 først....Det betyder faktisk ingenting...Andet end at jeg på et tidspunkt havde en periode, hvor jeg lukkede min profil og startede den op igen ad flere gange, fordi jeg ikke rigtigt kunne finde ud af, om jeg ville blive på Vegkon eller ej. Og for hver gang jeg lukkede profilen, var jeg nødt til at finde på en lille ændring, da jeg ikke kunne finde ud af at generhverve det oprindelige profilnavn. Dog har jeg ikke været lukket ned så mange gange, som tallet antyder. Jeg tog bare et tilfældigt tal.

Windamor er navnet på en gnom i min eventyrsroman. Det er desuden mit kunstnernavn og består af to ord: "wind" og "amor". Wind = det engelske ord for vind. Amor = det latinske ord for kærlighed. Vindkærlighed referer til min personlighed. At jeg er forelsket i de idéer, som opstår af mit sinds tankevinde. Ergo at jeg hengivent følger mine egne idéer frem for at prøve på at passe ind i en bestemt isme eller kasse.

TattooedTenna
Forum-indlæg: 10
Dato: 25/7 2011 07:34

Jeg hedder Tenna og er tattoveret (og det er altså ikke bare en lille sommerfugl på anklen :D ).
Pogo
Forum-indlæg: 51
Område: Sønderjylland
Dato: 25/7 2011 17:32

Pogo er min herlige gris' navn og det er hende på billedet! Vi kaldte hende Pogo, da hun var meget livlig som lille og hoppede rundt! Hun er med årene blevet lidt tungere bagi :)
Pogo-stick= kænguru-stylte.
Det er samtidig det man kalder det når folk hopper/danser til punk-koncerter m.m...
Montauk
Forum-indlæg: 6
Dato: 7/8 2011 01:30

Montauk... "Meet me in montauk" er en sang fra mit yndlingsband.. Circa Survive

Rune Skougaard
Forum-indlæg: 188
Område: Sjælland
Dato: 7/8 2011 12:13

mit betyder.. hov vent lige... det er jo mit navn :)
Røsle
Forum-indlæg: 865
Område: Midtjylland
Dato: 7/8 2011 12:37

Dyre, det er såmænd mit efternavn. Og så holder jeg af at skrive ting med småt, fordi de så ser grimmere ud, end de egentlig er. Og det er da utroligt med ting, der giver sig ud for at være noget, de ikke er.
VeggieLove
Forum-indlæg: 46
Dato: 7/8 2011 18:58

Grøntsagskærlighed :D Loves meh veggies!
Knokkelmanden
Forum-indlæg: 6
Dato: 7/8 2011 21:10

:D
sax
Forum-indlæg: 374
Område: Nordjylland
Dato: 8/8 2011 10:05 | Indlæg redigeret den: 22/9 2011 18:15

Det er mit efternavn. Billedet fordi jeg er Superman. Det er rigtigt..

Edit: jeg har efterfølgende ændret mit brugernavn til den korte version fordi jeg kunne. Alle andre end min nærmeste familie har altid kaldt mig dette. Jeg er stadig Superman.
HL
Forum-indlæg: 26
Dato: 8/8 2011 17:25 | Indlæg redigeret den: 8/8 2011 17:26

HL er fordi jeg var meget lidt kreativ - det står for Helle Lenschow

Og hvor kryptisk det end lyder er det mit navn.

jeg overvejer dog at skifte det til Tintin, fordi jeg synes min hund minder om terry.. eller noget....
Og mit hår ligner Tintins om morgenen

:-)
reli
Forum-indlæg: 251
Dato: 8/8 2011 19:23

Reli er jeg blevet kaldt, siden jeg var fire år, så det er mit rigtige navn (selv om det ikke står i mit pas - som jeg har tabt alligevel...)
johnny
Forum-indlæg: 33
Område: Nordjylland
Dato: 8/8 2011 20:45

jeg hedder johnny det er mit ynglings navn og det betyder gud er nådig - (jeg er meget troene):D
sofiesurprise
Forum-indlæg: 23
Område: Sjælland
Dato: 21/9 2011 20:24

Mit rigtige navn er Sofie, og min elskede hests navn er Surprise, så derfor SofieSurprise :D
Dadadaaaam..
Klidmonsteret
Forum-indlæg: 1150
Opskrifter: 11
Område: Århus
Dato: 22/9 2011 09:45

Klidfætter er en pendant til en klidmoster, som er sådan en økoflippertype.
Det er dog gået op for mig, at mange ikke aner, hvad en klidmoster er, hvilket må gøre navnet ret underligt...
Veganna
Forum-indlæg: 44
Område: Odense
Dato: 3/10 2011 11:38

Veganna Fordi jeg hedder Anna, og jeg er veganer :D FANTASTISK GRUND!
Sider: << < 2 3 4 5 6 7 8 > >>