Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Hvad betyder dit brugernavn?

Humor

Sider: << < 4 5 6 7 8 9 > >>
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 11/2 2012 09:03

^like og enighed
Jeff
Forum-indlæg: 1943
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/2 2012 13:57 | Indlæg redigeret den: 11/2 2012 14:00

[Slettet af autoren]
Kallum
Forum-indlæg: 327
Område: KBH
Dato: 11/2 2012 16:39

Kallum er et gammelt gælisk navn og betyder 'den der drikker helt vildt mange bajsere og bruger meget sarkasme på internettet'.

Jeg fik navnet på Roskilde '98 og bliver kaldt Kallum af stort set hele min omgangskreds. Det er bare sjovere at præsentere sig som Kallum end som Rasmus..
Alfihar
Forum-indlæg: 3
Dato: 11/2 2012 16:54

Alfihar betyder elver hær og er et gammelt tysk navn som mit rigtige navn er udledt af.

Dåen
Forum-indlæg: 13
Dato: 11/2 2012 20:42

For tre år siden til atletik lavede vi løbespring, hvor mine veninder og jeg syntes at vi lignede dådyr :)
Det blev til en high five-hilsen med begge hænder over hovedet som gevirer hvor man højt sagde \"DÅDYR!\".
Jeg synes at løber stadig og dådyr er så fine og yndefulde at jeg har valgt at holde fast i skov-temaet :D
Lene N
Forum-indlæg: 1233
Opskrifter: 4
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 11/2 2012 23:37

Nu er jeg så blevet til vegetarlene da jeg hedder Lene og er blevet vegetar, meget enkelt:-) billedet er så fordi jeg stadig spiser rigtig meget frugt og grønt, så det passer også meget godt. Så navn og billede beskriver på en måde en del af mig:-)
Line Boye
Forum-indlæg: 12
Opskrifter: 2
Område: Østjylland
Dato: 13/2 2012 14:20

Jeg hedder Line Boye som fornavn og mellemnavn. Det er altså ikke fordi jeg vil ses som "Line-Boy" ;)!.

Mit navn er derimod opkaldt efter Line Baun Danielsen. Not that cool. Min far kunne godt lide hende. Vi har næsten samme efternavn. Jeg hedder nemlig Line Boye Danielsen. Feeeeedt, fedt!

MEN:
Line er kortformen af Karoline, Nikoline...
Line kommer af det svenske navn Lina, og betyder fri og kraftfuld.

- Det passer nok meget godt!
Teis
Forum-indlæg: 62
Dato: 13/2 2012 17:49

mit er ganske enkelt mit borgerlige navn. kort fortalt.
Jazzypot
Forum-indlæg: 11
Dato: 27/2 2012 14:54

Da jeg var en helt lille pige, havde jeg en speciel kærlighed til jazz og jazzsangerinder med deres fascinerende dybe stemmer :) - Mine forældre synes det var et så sjovt og atypisk træk hos en pige i den alder.. Så da jeg jo var familiens lille prinsesse blev et af mine mange små kælenavne for JazzyPot.. - Som et lille mix af Jazz og Askepot :P Fjollet men ja, det har hængt lidt ved.. Bruger det altid som brugernavn i hvert fald..
veganermor
Forum-indlæg: 6
Dato: 2/3 2012 12:51

Jeg er anonym af hensyn til min datter, veganer på 16 år. Unge har absolut ikke behov for at deres forældre gør sig bemærket på diverse hjemmesider, hvor de selv har en profil. Det er jo deres privatliv. Men har en profil her også, da jeg bruger vegetarkontakt meget mht opskrifter. Det ved hun dog ikke jeg har, men vil da kunne genkende vores hund, hvis hun falder over mig. Såååååå......
Men I andre kan ikke se, at jeg er hendes mor, så lidt har også ret.
sofiesurprise
Forum-indlæg: 23
Dato: 2/3 2012 13:27

Det er en simpel sammensætning af mit navn, og min afdøde hests navn :-(
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Administrator
Dato: 2/3 2012 14:57

Marcus kommer af det latinske ord "Magnus", som betyder "Stor".
Buch
Forum-indlæg: 324
Dato: 2/3 2012 15:05

Fedt, det må jeg fortælle min ven Magnus ;)
Mit brugernavn kommer af fugle arten kaldt Silkehale. Har været amatør ornitolog så længe jeg kan huske.
Marcus
Forum-indlæg: 3071
Administrator
Dato: 2/3 2012 15:47

Altså betydningen af "Magnus" er helt sikkert rigtigt, men nu bliver jeg faktisk i tvivl mht. "Marcus".
Wiktionary siger det er afledt af guden Mars' navn (som er krigsgud; romernes pendant til den græske gud Ares):
http://en.wiktionary.org/wiki/Marcus#Latin
ennasuS
Forum-indlæg: 1172
Opskrifter: 3
Dato: 2/3 2012 15:57

Gæt!
Julie Lea
Forum-indlæg: 1134
Dato: 2/3 2012 17:19 | Indlæg redigeret den: 2/3 2012 17:19

Jeg troede Marcus var et bibelsk navn!? Men blev selv ret lettet, da jeg fandt ud af at Lea IKKE er Rachels grimme søster, men den feminine udgave af Leo som betyder løve:) http://behindthename.com
Tyrax
Forum-indlæg: 42
Dato: 27/3 2012 20:47

Okay... For meget, meget lang tid siden oprettede jeg en karakter på et vist Massivt Multispiller Rollespilsspil, der var en meget stor tyremand (Tauren, don't judge me) og havde ingen idéer til et navn, og min mor foreslog [Tyyraks] (som i, meget dansk udtale) og jeg besluttede mig for at det måtte staves ''Tyrax'', og udtales med Ameeeeerican Aaaaacent.

Ironisk nok har jeg sidenhen fundet ud af at selvom mit navn er 100% opfundet på et øjeblik, er der et heavy/death metal band der går under samme navn, samt en ''skadedyrs'' selskab ved navn Tyra-x.
HenrietteV
Forum-indlæg: 201
Opskrifter: 16
Dato: 1/4 2012 10:32 | Indlæg redigeret den: 6/4 2012 15:11

ennasuS/Susanne :)
Herbi
Forum-indlæg: 293
Dato: 1/4 2012 14:45

Det betyder at jeg er en hore for planter.
Camalou
Forum-indlæg: 8
Dato: 7/4 2012 16:15

Mit navn er en blanding af mit oprindelige navn, min søsters navn og vores fælles mellem navn..
Jeg har dog skiftet mit fornavn til noget andet nu, men "Camalou" betyder stadig noget for mig.

Derudover har jeg brugt det som navn i et vist massive multiplayer rollespil :P
Sider: << < 4 5 6 7 8 9 > >>