Hvad hører du lige nu?

Kunst & kreativitet
Dato: 13/8 2012 20:11
Hvilken musik hører du lige nu?
Jeg tænkte det kunne være spændende at finde ud af hvad veg´ere hører af musik.
(lige nu - No cheating
)
Hvilken musik hører du lige nu?
Jeg tænkte det kunne være spændende at finde ud af hvad veg´ere hører af musik.
(lige nu - No cheating

Dato: 13/8 2012 20:28
Jeg er helt syg med Elisa for tiden, så lige nu er det hendes album 'Then Comes the Sun' jeg lytter til.
Jeg er helt syg med Elisa for tiden, så lige nu er det hendes album 'Then Comes the Sun' jeg lytter til.
Dato: 13/8 2012 20:39
Pink Floyds "The Wall" bliver jeg aldrig træt af. Men det er til gengæld også det eneste Pink Floyd-album, jeg er rigtig vild med. Og P1 på internetradio:)
Pink Floyds "The Wall" bliver jeg aldrig træt af. Men det er til gengæld også det eneste Pink Floyd-album, jeg er rigtig vild med. Og P1 på internetradio:)
Dato: 13/8 2012 21:12
VH1 og VH1 classic, især når de spiller 80' er musik hits og The Rock Show så både nye og gamle hits der, og jeg er lige nu ret vild med den nye melodi med Flo Rida, som vist nok hedder noget med whistle, for der både fløjtes og synges om fløjten i sangen.
Derudover har jeg genlyt med Red Hot Chilli Peppers dobbelt album Stadium Arcadium for tiden...det/dem bliver jeg aldrig træt af.
VH1 og VH1 classic, især når de spiller 80' er musik hits og The Rock Show så både nye og gamle hits der, og jeg er lige nu ret vild med den nye melodi med Flo Rida, som vist nok hedder noget med whistle, for der både fløjtes og synges om fløjten i sangen.
Derudover har jeg genlyt med Red Hot Chilli Peppers dobbelt album Stadium Arcadium for tiden...det/dem bliver jeg aldrig træt af.
Dato: 13/8 2012 22:31
P3 lige nu. På et par gamle ovale fuldtoner fra gamle sort-hvid rørfjernsyn, i åbne bafler. Har lige lavet dem i går, totalt tresserstil, haha. Men hold da kæft hvor lyder de egentlig fedt!
P3 lige nu. På et par gamle ovale fuldtoner fra gamle sort-hvid rørfjernsyn, i åbne bafler. Har lige lavet dem i går, totalt tresserstil, haha. Men hold da kæft hvor lyder de egentlig fedt!
Dato: 14/8 2012 06:36
uuuuh U2 - one - absolut en favorit af de store.....
Sidste CD i min spiller var Israel Houghton - love god, love people.
Jeg har sunget sangen en del gange til Gospel - så der går lidt fest i den når jeg hører den... tihi
uuuuh U2 - one - absolut en favorit af de store.....
Sidste CD i min spiller var Israel Houghton - love god, love people.
Jeg har sunget sangen en del gange til Gospel - så der går lidt fest i den når jeg hører den... tihi
Dato: 14/8 2012 07:29
Triggerfinger med deres cover af i follow rivers... <- fra da de spillede den live i radio'en nede i Nederland...
Triggerfinger med deres cover af i follow rivers... <- fra da de spillede den live i radio'en nede i Nederland...

Dato: 14/8 2012 07:43 | Indlæg redigeret den: 14/8 2012 08:22
De BEDSTE RÅDYRFILM med film-musik
()
PLANET BAMBI ~ Deer Music ~ By ANGEL PLANET
http://www.youtube.com/playlist?list=PL4E7FB16225872998&feature=plcp
ADVARSEL:
Du risikerer at blive TOTALT BAMBI og én af dem fra PLANET BAMBI ()
De BEDSTE RÅDYRFILM med film-musik

()
PLANET BAMBI ~ Deer Music ~ By ANGEL PLANET
http://www.youtube.com/playlist?list=PL4E7FB16225872998&feature=plcp
ADVARSEL:
Du risikerer at blive TOTALT BAMBI og én af dem fra PLANET BAMBI ()

Dato: 14/8 2012 08:34 | Indlæg redigeret den: 14/8 2012 09:06
@ RÅdyrs MADsen
Nu det altså 10. gang jeg hører SYNTHETIC DAMAGE

"I've never felt sooo Freee............. We made it through theeeee Niiiiiiight..."
DOWNLOADER
@ RÅdyrs MADsen
Nu det altså 10. gang jeg hører SYNTHETIC DAMAGE

"I've never felt sooo Freee............. We made it through theeeee Niiiiiiight..."
DOWNLOADER