Musikvideoer

Kunst & kreativitet
Dato: 24/3 2017 20:38
hej
hvad i synes er de mest mærkværdige og flotteste musikvideoer?
kommer selv med et par stykker:
hej
hvad i synes er de mest mærkværdige og flotteste musikvideoer?
kommer selv med et par stykker:
Dato: 25/3 2017 07:33
Hej David, jeg er også fan af Chemical brothers, men synes denne er bedre:
Her er nogle andre:
Hej David, jeg er også fan af Chemical brothers, men synes denne er bedre:
Her er nogle andre:
Dato: 25/3 2017 18:12 | Indlæg redigeret den: 25/3 2017 23:50
Gode videoer omend jeg aldrig har dyrket fx. Chemical brothers så har jeg altid kunne lide dem og atmosfæren i deres videoer. Har sjovt nok lige genfundet Playstation spillet Wipeout (1995) fra Nord-England hvor numre fra Leftfield, The Chemical Brothers, og Orbital og bringer en i trancelignende tilstand.
Specielt in-game musikken 5 og 23 minutter inde holder
[
Gode videoer omend jeg aldrig har dyrket fx. Chemical brothers så har jeg altid kunne lide dem og atmosfæren i deres videoer. Har sjovt nok lige genfundet Playstation spillet Wipeout (1995) fra Nord-England hvor numre fra Leftfield, The Chemical Brothers, og Orbital og bringer en i trancelignende tilstand.
Specielt in-game musikken 5 og 23 minutter inde holder

[
Dato: 26/3 2017 19:38
Hej Curator, åh det bringer minder. rigtig fedt spil med et genialt godt soundtrack. Mig og en af mine venner brugte mange timer på det spil i sin tid. Vi endte med at være så gode til det at vi kunne vinde over de andre med 2 banelængder. En af fiduserne var at flyve udenfor banen bestemte steder og så flyve ind igen længere fremme. Spillet er iøvrigt også med i kultfilmen Hackers:
Hej Curator, åh det bringer minder. rigtig fedt spil med et genialt godt soundtrack. Mig og en af mine venner brugte mange timer på det spil i sin tid. Vi endte med at være så gode til det at vi kunne vinde over de andre med 2 banelængder. En af fiduserne var at flyve udenfor banen bestemte steder og så flyve ind igen længere fremme. Spillet er iøvrigt også med i kultfilmen Hackers:
Dato: 30/3 2017 11:47
Alt bandet Tool har udgivet som video.
(ikke børne og arbejdsvenlig, generel trigger warning)
---
Jeg kan blive ved hele dagen lang for har en god solid samling videoer jeg godt kan lide, så stopper her.
Alt bandet Tool har udgivet som video.
(ikke børne og arbejdsvenlig, generel trigger warning)
---
Jeg kan blive ved hele dagen lang for har en god solid samling videoer jeg godt kan lide, så stopper her.
Dato: 30/3 2017 16:25 | Indlæg redigeret den: 31/3 2017 11:45
Hej Aros! Tak for filmen, den kendte jeg slet ikke. Sjovt er det.
Hej Aros! Tak for filmen, den kendte jeg slet ikke. Sjovt er det.
Dato: 18/11 2021 19:14 | Indlæg redigeret den: 18/11 2021 19:21
Fatboy Slim har lavet to af de mest bemærkelsesværdige, synes jeg
Og så har jeg altid været vild med både sangene og videoerne til dem her
Hov, kan ikke glemme denne her... synes den er fantastisk
Fatboy Slim har lavet to af de mest bemærkelsesværdige, synes jeg

Og så har jeg altid været vild med både sangene og videoerne til dem her

Hov, kan ikke glemme denne her... synes den er fantastisk