Din bolig - billeder

Kunst & kreativitet
Dato: 5/10 2010 10:24
Hej
Jeg ved ikke om der allerede er et indlæg om dette herinde et sted. Men anyways, jeg står og mangler lidt inspiration til indretning pt. - og synes altid det er sjovt at se hvordan andre bor. Så hvis I har lyst, må I meget gerne flashe jeres hus/lejlighed/værelse :-)
Hej

Jeg ved ikke om der allerede er et indlæg om dette herinde et sted. Men anyways, jeg står og mangler lidt inspiration til indretning pt. - og synes altid det er sjovt at se hvordan andre bor. Så hvis I har lyst, må I meget gerne flashe jeres hus/lejlighed/værelse :-)
Dato: 5/10 2010 12:51
I øjeblikker er der aaalt for rodet og har desuden måtte tømme et skab (min far skulle kunne komme ind i det for at ordne noget), og det fylder på mystisk vis halvdelen af gulvet
Vidste virkelig ikke at der kunne være så meget i et skab..
Men når/hvis der er fint igen kommer det
I øjeblikker er der aaalt for rodet og har desuden måtte tømme et skab (min far skulle kunne komme ind i det for at ordne noget), og det fylder på mystisk vis halvdelen af gulvet

Men når/hvis der er fint igen kommer det

Dato: 5/10 2010 14:12
Jeg kunne ikke få det hele med på billedet, men det her er mit yndlings sted i vores lejlighed.
Ved siden af guitaren er der en lille hygge-krog med masser af puder og tæpper, hvor det bare er skønt at sidde og se op på Bob, John & Yoko!
Jeg kunne ikke få det hele med på billedet, men det her er mit yndlings sted i vores lejlighed.
Ved siden af guitaren er der en lille hygge-krog med masser af puder og tæpper, hvor det bare er skønt at sidde og se op på Bob, John & Yoko!

Dato: 5/10 2010 14:37
Caramella: Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud!
Hvis du har flere billeder af lejligheden, må du endelig vise dem frem
Hvor stor er lejligheden?
Kom endelig med flere billeder alle sammen!
Caramella: Ej, hvor ser det bare hyggeligt ud!

Kom endelig med flere billeder alle sammen!
Dato: 5/10 2010 17:43
Billeder af ens private hjem og ejendele og oplysninger i øvrigt til en fuldstændig anonym profil? Jeg bliver bestemt ikke fristet.
Billeder af ens private hjem og ejendele og oplysninger i øvrigt til en fuldstændig anonym profil? Jeg bliver bestemt ikke fristet.
Dato: 5/10 2010 17:45
Tak skal du ha!
Det skal jeg gøre med glæde, men der er lidt for mørkt heroppe lige nu, til at mit kamera vil virke.
Den er vidst knap 100 kvadratmeter, så der er rigeligt med plads! (:
Du er måske ved at flytte, siden du skal til at indrette?
Tak skal du ha!

Den er vidst knap 100 kvadratmeter, så der er rigeligt med plads! (:
Du er måske ved at flytte, siden du skal til at indrette?

Dato: 5/10 2010 17:48
Ja, jeg skal nemlig til at flytte
Og derudover er jeg bare totalt indretningsfreak.
Glæder mig til at se mere
stjerne: Jamen, så er det da godt at der ikke er nogen tvang til at lægge billeder ind
Ja, jeg skal nemlig til at flytte

Glæder mig til at se mere

stjerne: Jamen, så er det da godt at der ikke er nogen tvang til at lægge billeder ind

Dato: 5/10 2010 17:56
Hvor dejligt! Så er det jo skønt med en hel lejlighed at gå i gang med
Jeg er virkelig også indretningsfreak! Så der bliver tit rykket rundt på møblerne herhjemme :b
Hvor dejligt! Så er det jo skønt med en hel lejlighed at gå i gang med

Jeg er virkelig også indretningsfreak! Så der bliver tit rykket rundt på møblerne herhjemme :b
Dato: 5/10 2010 19:26
Stjerne, ikke oplysninger, men bare billeder hvis man vil.. Du giver jo ikke din adresse eller lign.. Det er ligesom når man flasher madbilleder
Næsten..
Stjerne, ikke oplysninger, men bare billeder hvis man vil.. Du giver jo ikke din adresse eller lign.. Det er ligesom når man flasher madbilleder

Dato: 5/10 2010 19:31 | Indlæg redigeret den: 5/10 2010 19:35
Man skal jo generelt lige tænke sig om inden man lægger billeder ud på nettet.
Tror ikke vi har haft en tråd som denne herinde før. Jeg har lidt jeg gerne vil flashe fra vores lille hus!
Her er lidt badeværelses inspiration.
(Vi deler smykker som hænger og pynter så smukt!)
En buddha på væggen er altid et hit...
...og så et lille bonus-billede af de to skøre hippier som bor i huset.
Nå ja - helt anonym er hun da ikke. 
Tror ikke vi har haft en tråd som denne herinde før. Jeg har lidt jeg gerne vil flashe fra vores lille hus!

Her er lidt badeværelses inspiration.

En buddha på væggen er altid et hit...

...og så et lille bonus-billede af de to skøre hippier som bor i huset.

Dato: 5/10 2010 19:33
Jeg er også indretningsfreak! : D jeg elsker værelser og ligende !!! : D Uuuh, ved lige hvordan I har det med man gerne vil se hvordan andre gør! Man kan få de fedeste ideer og komme til at udnytte ens plads og ting på de bedste måder (:
Jeg er også indretningsfreak! : D jeg elsker værelser og ligende !!! : D Uuuh, ved lige hvordan I har det med man gerne vil se hvordan andre gør! Man kan få de fedeste ideer og komme til at udnytte ens plads og ting på de bedste måder (:
Dato: 6/10 2010 09:19
Luna: Elsker hvordan I har hængt smykkerne op - hvad er det de hænger I/på? Det ser superfedt ud
Mitzey: Haha, ja, præcis - det er bare det bedste at se billeder fra folks hjem eller besøge nye steder, så man rigtig kan blive inspireret
Jeg rykker også altid rundt, men lige nu bor jeg bare i et rod af flyttekasser... :S
Luna: Elsker hvordan I har hængt smykkerne op - hvad er det de hænger I/på? Det ser superfedt ud

Mitzey: Haha, ja, præcis - det er bare det bedste at se billeder fra folks hjem eller besøge nye steder, så man rigtig kan blive inspireret

Dato: 7/10 2010 11:38
Måske er jeg lidt paranoid, hvad sådan noget angår.
I skal huske på, at dette er en offentlig side, som alle kan læse på. Mange af Jer har også Jeres rigtige navne oplyst på facebook og dermed er det ret let, at finde frem til adresser, hvis I har bare lidt specielle fornavne/efternavne.
Det er værd at tænke over - synes jeg.
Måske er jeg lidt paranoid, hvad sådan noget angår.
I skal huske på, at dette er en offentlig side, som alle kan læse på. Mange af Jer har også Jeres rigtige navne oplyst på facebook og dermed er det ret let, at finde frem til adresser, hvis I har bare lidt specielle fornavne/efternavne.
Det er værd at tænke over - synes jeg.
Dato: 7/10 2010 13:02 | Indlæg redigeret den: 7/10 2010 13:02
Stjerne - Det kan de vel også uden at have set billeder af hjemmet ?
Stjerne - Det kan de vel også uden at have set billeder af hjemmet ?
Dato: 7/10 2010 13:56
Jo Ina, det kan man, men man kender historierne fra f eks. ejendomsmæglere hvor indbrudstyve holder øje med bolig annoncer for at se hvor der er noget der er værd at begå indbrud for: smykker, kunst, dyr elektronik osv. Mon det ikke er sådan noget Stjerne tænker på?
Jo Ina, det kan man, men man kender historierne fra f eks. ejendomsmæglere hvor indbrudstyve holder øje med bolig annoncer for at se hvor der er noget der er værd at begå indbrud for: smykker, kunst, dyr elektronik osv. Mon det ikke er sådan noget Stjerne tænker på?
Dato: 7/10 2010 17:31
Så skal folk nok "gemme" de værdifulde ting hvis man tager billeder, så er der mindre chance for det (: Kan godt se hvad du mener Stjerne.
Kall: ååårh hvo ærgeligt, men så ender du nok med en super fed lejlighed efter lidt inspiration
MissV: Elsker de billeder du har på væggen ^___^
Så skal folk nok "gemme" de værdifulde ting hvis man tager billeder, så er der mindre chance for det (: Kan godt se hvad du mener Stjerne.
Kall: ååårh hvo ærgeligt, men så ender du nok med en super fed lejlighed efter lidt inspiration

MissV: Elsker de billeder du har på væggen ^___^
Dato: 28/1 2022 07:54
Jeg bruger tit http://heybolig.dk/ til at få noget inspiration, når jeg skal finde ting til hjemmet
Jeg bruger tit http://heybolig.dk/ til at få noget inspiration, når jeg skal finde ting til hjemmet