Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Sommerbilleder

Kunst & kreativitet

Sider: 1 2 > >>
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Opskrifter: 1
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 17/1 2009 14:08 | Indlæg redigeret den: 18/1 2009 08:35

Når den danske vinter hænger tungt over os med tåge, slud og dage der er så korte at man knap nok når at få overtøjet på inden det er blevet mørk igen, er det altid dejligt at se sine sommerbilleder igennem og mindes hvordan det var da solen skinnede..

Jeg fik købt mig et nyt godt kamera sidste forår, så jeg har fået taget en masse billeder det sidste års tid.
Her er nogle af de bedste tror jeg, selvom det er svært at vælge:

Jeg ved der er flere andre der interesserer sig for fotografering her på siden, så håber andre vil dele deres sommerbiller! ;)
Kilroy
Forum-indlæg: 2894
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/1 2009 14:15

NICE - NICE - NICE ;)
Flere, please !?!
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Dato: 17/1 2009 14:20

Øjj, hvor er de goe Benjamin!! .......og den der fluffy ælling er da for nuttet :D

Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Område: KBH
Dato: 17/1 2009 15:00

Flere med planter, ællinger og insekter please! :)
Dinna
Forum-indlæg: 359
Opskrifter: 3
Område: Århus
Dato: 17/1 2009 17:55

Super flotte billeder! :) Det er du go\' til Benjamin!
Ulrik Smed
Forum-indlæg: 1539
Dato: 17/1 2009 22:26

Wow! :D

Det er vist ikke et helt billig cam dér...? ;)

Jeg fik også et ret fedt guldsmed-billede for et par år siden, ude i Mollerup Skov.

http://home19.inet.tele.dk/ulsm/Mollerup/18-maj-2007/IMG_4442.jpg
(undlader lige at sætte ind som billede, da det er ret stort)

Ejj, glæder mig sg osse til det bliver sommer igen, så jeg kan komme ud og feltherpe (nørde-udtryk for at finde krybdyr og padder i naturen) lidt igen med kameraet. Benjamin, skal du ikke med på sådan en tur engang? Vi bor da vist ret tæt på hinanden. Andre der vil med? :) Firben er sjove og svære at fotografere, her er et skud fra Ebeltoft.

Stine
Forum-indlæg: 188
Område: Vestjylland
Dato: 17/1 2009 23:33 | Indlæg redigeret den: 17/1 2009 23:34

Jeg er frisk på en paddetur når årstiden er til det :D
p.s. Benjamin hold da kæft du er sej til det med billeder. Jeg elsker selv at tage billeder, men evnerne er der ikke helt hi hi
Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 18/1 2009 00:10 | Indlæg redigeret den: 18/1 2009 00:11

Et lille stykke natur indenfor :O)

Med autofocus, men et fint billede alligevel :)
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 18/1 2009 22:17 | Indlæg redigeret den: 18/1 2009 22:21

Tak for rosen af mine billeder! :D
Skal nok poste nogle flere på et senere tidspunkt. Har taget rigtig mange billeder af ællingerne. Jeg har dog ikke så mange billeder på min computer her i Århus desværre, og de fylder så meget at det er lidt besværligt at flytte dem. Især fordi jeg kører RAID1 med mine harddiske, så det er lidt besværligt at sætte dem i en andens computer.

Også rigtigt flotte billeder du har taget Ulrik! Jeg vil meget gerne med på sådan en tur engang! :) Kunne blive rigtigt hyggeligt! Men er det ikke meget svært at finde firben? Synes der går lang tid i mellem jeg ser et..
Malkavia
Forum-indlæg: 746
Opskrifter: 6
Dato: 18/1 2009 23:34

Ja, SUPER-fotos, Benjamin (som snart får et rigtigt flot skæg). Jeg har fået inspiration til at lave nogle kreative riv-farver-ud-af-blade-og-klister-sammen-billeder, som jeg er i gang med at lave nu. Det bliver mit første forsøg med den slags, så ved ikke, om det bliver godt. Men altid sjovt at prøve noget nyt. Så tak for inspirationen!
Ulrik Smed
Dato: 19/1 2009 01:23

Har du set nogle firben overhovedet her i nærheden af Århus, Benjamin? Eller tænker du på der hvor du boede før?

Der er desværre meget langt imellem dem her i nærheden. Men jeg har et par steder som ikke er vildt langt væk. Der er nogle ude ved Årslev Engsø. Har set dem to steder derude. Og så har jeg set en afkastet hale ude i Hørret Skov (jeg var selv skyld i den smed halen... :( ), så der findes de også. Jeg har aldrig set nogle her i nordenden af byen, men jeg kender en der siger han har set et ude i nærheden af Mollerup Skov. Det er på vej til Lystrup hvor jeg arbejder, så jeg må lige holde et vågent øje til og fra job her til foråret. :)

Kom nu med det forår! :D
Tamaswini
Forum-indlæg: 1675
Dato: 19/1 2009 07:18

Hvor må det have været en vild oplevelse, at det barn der har boet i ens mave i 9 måneder, pludseligt er ude, og se barnet for første gang, når man kun havde forestillet sig hvordan det lille menneske ser ud..
Hvor var Satya lille :)
Arj, sidder og bliver helt rørt haha...
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Dato: 19/1 2009 10:38

Sikke nogle fantastiske billeder! Dette er sådan et dejligt skørt billede. Og rent faktisk er det taget på Satyas fødselsdag. :)

Tidsel
Forum-indlæg: 868
Dato: 19/1 2009 20:50

Benjamin og Ulrik, hvad med den nye engsø mellem lystrup og vejlby tidligere kendt som "mosen"? Jeg ved ikke hvad den hedder, men det er nemt at komme til med bus.. Jeg tror aldrig jeg har set så mange svaner på een gang, i DK i hvert fald.. ikke at det har meget med firben at gøre, men allivl :)
Hilsen Sidsel, som også arbejder (eller har orlov fra sit arbejde) i Lystrup
Ulrik Smed
Dato: 20/1 2009 00:26

Det er jo Egå Engsø. :) Jeg cykler bagom den på job. Kører ned gennem vejlby og over Skejby Nordlandsvej, og fortsætter på stien, under jernbanen, og rundt bag om søen. Bortset fra den nye motorvej er det en dejlig tur. Jeg har kigget efter firben der ved den lille jernbanebro hvor åen også går under, men uden held indtil videre.

Ja, herligt med alle de svaner, det ser så flot ud når der kommer nogle flyvende lavt hen over en. Ser også af og til en fiskehejre derude, superflot kæmpefugl! :) Og viber og gæs og ænder og en masse andre, der er virkelig mange, der kommer også tit fuglekiggere derude. Har forresten også set rådyr derude.
Malkavia
Forum-indlæg: 746
Dato: 3/2 2009 18:12 | Indlæg redigeret den: 3/2 2009 18:14

Så er mit første riv-og-lim-sammen-billede færdigt. Udelukkende lavet af materialer, jeg har skraldet (ugeblade, skotøjsæske-pap som lærred, limstift og ramme).

Tak for inspirationen, Benjamin....

-Mette-
Forum-indlæg: 390
Dato: 3/2 2009 18:19

Ej, hvor er den sød kalypso. og så ligner den benjamins billede helt vildt. Du er sej.
Spætte
Forum-indlæg: 240
Dato: 3/2 2009 18:51

Ej, hvor er den flot!
JensD
Forum-indlæg: 2350
Dato: 3/2 2009 19:40

Kalypso - det er helt vildt flot. Wow, jeg er dybt imponeret. :D
Spætte
Forum-indlæg: 240
Dato: 3/2 2009 20:05

Nu hvor jeg kiggede billederne igennem, så jeg nærmede på det første billede af gåsen (?) med det røde på halsen. Prøv at se, hvordan den kigger op. Det virker som om, den er dybt væk i en filosofisk og intelligent tanke. Det giver virkelig stof til eftertanke.
Sider: 1 2 > >>