Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Sommerbilleder

Kunst & kreativitet

Sider: << < 1 2
Malkavia
Forum-indlæg: 746
Opskrifter: 6
Område: KBH
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 3/2 2009 21:21

Ih, hvor er I søde, alle sammen. Giver energi og mod på mere kreativ udfoldelse af få sådan en tilbagemeldning.... =D

Spætte... jeg tror nok, det er en kalkun. Ellers er det en gås med alvorlige fysiske lidelser, tror jeg!
Spætte
Forum-indlæg: 240
Dato: 3/2 2009 21:41

Jeg har ikke så godt styr på fjerkræ ;) Pointen var også bare, at jeg synes, den ser virkelig eftertænksom ud.
Katja Ivalu
Forum-indlæg: 913
Opskrifter: 14
Dato: 3/2 2009 21:53

Hold da op nogle flotte billeder !
Elsker billeder der går helt tæt på !
Benjamin hvad er det for et blad ? ser super nice ud :)
Ved godt det er blevet beskrevet før, men måske det kunne blive skåret ud i pap, hvordan lægger jeg billeder ind ?
Kilroy
Forum-indlæg: 2906
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Dato: 4/2 2009 06:25

Stjerneflot Louise :D:D:D
Var også den første tanke jeg fik, at det ligner Benjamins foto rigtig meget ;)
Kom med flere, please.
Bibbi
Forum-indlæg: 879
Opskrifter: 8
Område: Østjylland
Dato: 4/2 2009 07:08

Den er SÅ sød, Kalypso :D Du har virkelig fanget det rigtige udtryk....

Knoldselleri
Forum-indlæg: 3123
Opskrifter: 41
Dato: 4/2 2009 10:31 | Indlæg redigeret den: 4/2 2009 10:32

Jeg er også ret imponeret af riv og flå billedet... Det ser rigtig flot ud og sikke en tålmodighed du har..
Jeg er ved at blive vanvittig over at lave et portræt på perleplade, jeg kan sagten være kreativ længe, men det der med små dimser der skal sættes sammen og udvælges nøje damn... Go for it - det er god meditation er jeg sikker på... Hvis man forstår at slappe af i nuet med det ;)
ragnar
Forum-indlæg: 219
Opskrifter: 1
Område: Andet
Dato: 4/2 2009 12:38

og et vinterbillede fra norge som jeg tok i går

Dinna
Forum-indlæg: 359
Opskrifter: 3
Område: Århus
Dato: 4/2 2009 17:46

Fed tråd det her :) Det er bare sådan nogle flotte billeder!
Og Kalypso, hvor er du bare sej! Er virkelig imponeret!
DevExt
Forum-indlæg: 171
Område: Sjælland
Dato: 4/2 2009 20:45

Benjamin's fjerde billede minder meget om Kalyptos ande-billede.

Kalypto har du noglesinde overvejet at forsøge at sælge billeder? Nu er jeg ikke den store kunst interesserede .. men billeder som det med anden ville jeg gerne købe, det er virkelig flot.
Malkavia
Forum-indlæg: 746
Dato: 9/2 2009 09:29

Polly: Det lyder da helt vildt, at du forsøger at lave et portræt i perler!! Det må du uploade, når du bliver færdig med det - jeg er meget intrigued.

Og igen: tak for alle komplimenterne. Vil til at tage min kreative gnist lidt mere alvorlig, end jeg har gjort i lang tid...
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 10/2 2009 21:28 | Indlæg redigeret den: 10/2 2009 21:39

Er helt enig med de andre, det er virkerlig blevet godt dit riv-og-lim-sammen-billede! :D Især næbet ser rigtigt godt ud og ligner rigtigt meget med skyggerne.

Forresten er det moskusænder der er på billederne ;) Det er kun hannerne der får det røde på hovedet når de bliver ældre.
Ved godt der sikkert er mange der synes de ikke er specielt kønne, men når man lige venner sig til dem er det faktisk meget charmerende med det røde på hovederne, da de kommer til at se meget forskellige ud i modsætning til hunnerne som kan være svære at skelne fra hinanden.

Det billede med anden der ser filosofisk op, er jeg også rigtigt glad for. Var ret heldig med lige at fange det specielle udtryk den har :)

Det øverste af de to billeder af blade, er fra et grapefrugttræ jeg plantede for nogle år siden. Det andet er fra sådan en snebolds-busk, tror jeg måske det hedder. Dem med de hvide bær...
Det tredje øverste billede fra oven med den revnerne plante, er af en agave fra Spanien. Har faktisk taget en lille agaveplante med hjem fra samme sted billedet er taget, som klarer sig fint og vokser rigtig hurtigt.
Benjamin
Forum-indlæg: 667
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 10/2 2009 21:32

Snuppet fra en anden tråd:

I stedet for der hvor der står \"Billed-URL\" indsætter du adressen på et billede som allerede ligger et sted på nettet. Hvis du vil sætte et billede ind fra din egen computer, skal du først finde et sted at gemme det på en server på nettet. F.eks. på en side som: http://photobucket.com/
Michelle1988
Forum-indlæg: 41
Område: Odense
Dato: 20/6 2009 14:18

Wauw, hvor er der mange gode billeder i denne tråd! :D Jeg tager også lidt billeder i min fritid...

Her er nogle enkelte af dem jeg har liggende på internettet :)

tat
Forum-indlæg: 222
Dato: 29/7 2014 12:03 | Indlæg redigeret den: 29/7 2014 12:21

700 af mine amatør billeder i link, er taget med billige cam og som regel hdr, der går tit farvelade i det.-

http://www.panoramio.com/user/4419890

i tråden kunst & kreativitet "exploring hdr and cheap cameras" er slået link op til flere brugeres gode foto album

har i album på nettet så læg link der også.-

sommer billede, taget lige efter tordenvejr, enø/karrebæksminde, 2014/06/13 20:42:22
tat
Dato: 29/7 2014 12:31 | Indlæg redigeret den: 29/7 2014 12:33

smakke jolle karrebæk fjord,BW foto fra en svunden tid, behandlet i programmet CS6 og "DAP dynamic auto painter extended"

programmet fås også som app til Ipone/Ipad

tat
Dato: 29/7 2014 12:47 | Indlæg redigeret den: 29/7 2014 13:04

re.-Malkavias dejlige billede.-

her er et billede lavet af ukendt næstved kunstner, "riv-og-lim-sammen-billede" lavet af avis strimler mm, er på næstved musæum.-

om motivet.-

Olaf Hansen var eneste barn af en smed i Gammel Holsted. Da forældrene døde, flyttede han til Vejlø, hvor en kusine boede. Her boede han først på Enggården, siden på Tinghøjgård. Olaf Hansen blev en af Næstveds originaler, som i 1960'erne og 70'erne vandrede omkring i byen og omegnen, hvor han var bedre kendt under navnet "Reserve-Jesus", altid iført sit karakteristiske antræk. Han var en venlig og yderst fredelig person, som var afholdt og respekteret i nærsamfundet. Der verserer en historie om, at han oprindelig studerede teologi, men blev underlig af at studere - en ikke ukendt vandrehistorie om skæve eksistenser. Olaf Hansen er i portrættet afbildet i sit daglige antræk sommer og vinter:. ps. han syede selv sit tøj af pressendinger

Sider: << < 1 2