Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

RANDERS - ANYBODY HERE????

Madklubber & fællesspisning

Sider: 1 2 > >>
Colourcat
Forum-indlæg: 1
Område: Østjylland
Dato: 3/3 2013 07:33

Jeg undrer mig - ER DER OVERHOVEDET ANDRE VEGETARER I RANDERS????

Jeg vil gerne i kontakt med andre vegetarer, som har lyst at mødes og lave mad og spise sammen her i Randers og omegn. Glæder mig til at høre fra jer 😃
Shinobi
Forum-indlæg: 106
Område: KBH
Dato: 3/3 2013 16:16 | Indlæg redigeret den: 3/3 2013 16:19

Haha jeg har det på præcis samme måde her i Aalborg :D Føler mig ret alone in the veggie world ;)
Ved dog der er nogle i Randers området ( som også er herinde ) så mon ikke der dukker nogle op :D
IsaBissa
Forum-indlæg: 39
Opskrifter: 1
Dato: 3/3 2013 18:20 | Indlæg redigeret den: 3/3 2013 18:55

Miig! Eller er ikke i Randers 24/7, men arbejder/bor på en gård i Ørsted, og sover så hjemme ved min mor, når jeg har fri ;)
Majzen
Forum-indlæg: 3
Dato: 17/3 2013 19:51

Det er der lige her.. :)

Kender heller ikk andre i byen,.. Lige nu har jeg lidt travlt i hverdagen, men så snart jeg kan overskue det, så er jeg klar på fælles spisning..
Misse
Forum-indlæg: 81
Dato: 17/3 2013 22:00

Jeg er skam også fra Randers af. :D
lone K
Forum-indlæg: 74
Dato: 18/3 2013 10:19

Jeg bor i Øster Alling tæt på Auning, så det er da tæt på, kun ca.20-25 km :)
ChemFreak
Forum-indlæg: 13
Område: Århus
Dato: 23/3 2013 18:29

Jeg er endnu ikke 100% vegetarisk - men jeg er i den grad godt på vej!

Jeg er stadigvæk ret ny i det.
Og jeg bor i midtbyen...

Men jeg elsker at lege med vegetariske retter, og jeg har skåret kraftigt ned...
Har endnu ikke taget springet helt...

Men det gør dog ikke min kærlighed til grøntsager mindre...
Fräulein
Forum-indlæg: 73
Dato: 4/6 2013 16:09 | Indlæg redigeret den: 4/6 2013 16:11

Hov, der var lige en relevant tråd for mig... !ja

Jeg bor skam i Randers, og vi er såmænd to vegetarer i husstanden.
Det skal siges, du IKKE er alene om at undres: godt nok er Randers en lille by, men der er sgu byer, der er mindre, så hvorfor støder man aldrig på vegetariske tiltag her?? :)

Jeg vil lige nævne steder, man kunne spise vegetarisk, hvis man mødes til fællesspisning:

Hotel Stephansen (ret dyr, men til gengæld en oplevelse, idet de laver gourmet-agtige retter)

Hotel Randers (har ikke deciderede vege-retter, men har nævnt i tlf., at de sagtens kan og vil lave noget extra)

Mad og Vin (har et kæmpe udvalg til aften-buffet, hvor det bugner af vegetariske retter og lækkert brød!)

Tortilla Flats (billig og har deciderede vegetarretter på menuen)

Running Sushi på Mariagervej (man kan bestille all-you-can-eat og få serveret masser af vege-ruller OG tage det vegetariske fra båndet- virkelig lækkert!).

Den kinesiske i Storegade (eller Middelgade? Her kan man samle grønne ingredienser og tofu og dernæst få disse lynstegt i wok i den ønskede sauce, mens man ser på)

Café Kræs (tidligere café Munthe. Har enkelte ting på menuen, som er vegetariske)

Pizza-Hjørnet laver de bedste vegetariske pizzaer i Randers :) De lægger artiskok på <3
Majzen
Forum-indlæg: 3
Dato: 9/6 2013 12:20

Heii Fräulein..

Tak for tippet til de gode spise steder.. :D
Malene1984
Forum-indlæg: 59
Område: Midtjylland
Dato: 4/8 2013 15:39

Hej

Jeg flytter formentlig til Randers lige så snart jeg finder et sted at bo, så jeg er med på at mødes til noget madlavning - jeg hælder dog mest til at det skal være vegansk:D

herdin
Forum-indlæg: 82
Dato: 4/8 2013 20:22

Dejligt at se, at der er vegetarer i Randers....og at der er vegetarer sådan klatvis mod Djursland. Men er der nogen i Grenå, for hold da op, hvor føler jeg mig alene her. Det kan så også have sin fordel, for en af vores café-indehavere ved med det samme, hvad jeg skal have, hvis jeg kommer ind til ham. Han kan lave én vegetarret. Kun én. Men den er god.
78Toddy
Forum-indlæg: 309
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 20/3 2014 18:06

Hejsa,
Jeg er også fra Randers, og er veganer.
Har ikke skrevet så meget her på siden endnu , men jeg vil også gerne til at møde nogle nye mennesker igen.
Så sig endelig til hvis der sker noget :D
Misse
Forum-indlæg: 81
Dato: 20/3 2014 21:03

Nu er jeg selv veganer men for vegetarene i Randers kan jeg da anbefale Cetini nede ved dytmærsken! De har vegetarburgere, vegetarpandekager og en anden vegetarret også. Kom der meget da jeg var vegetar og det er faktisk rigtig god mad :)
78Toddy
Forum-indlæg: 309
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 29/3 2014 09:50

Findes der overhovedet spisesteder i Randers hvor de har noget vegansk uden at man skal bede dem om at lave noget ekstra?
Jeg elsker min veganske livsstil , men.... det kan godt nok være besværligt at spise ude som veganer :(
Ofte spiser jeg bare hjemmefra når jeg skal mødes med folk, men kan dog godt savne det sociale ved fællesspisning.
Blandt andet også derfor jeg har oprettet en profil her. Jeg kunne godt tænke mig at møde andre vegetarer/veganere, måske spise sammen eller lave noget helt andet.
Henriette-K
Forum-indlæg: 18
Dato: 13/5 2014 22:07

Hej :D Jeg er også fra Randers og er "bare" vegetar. Jeg synes det er noget af en udfordring at finde noget at spise ude. Min familie er ikke vegetarer, så vi plejer at spise kinesisk, når vi skal spise sammen. Så kan jeg bare vælge grøntsager fra buffeten. Det lyder godt med Cetini. Det vil jeg prøve næste gang jeg er sulten og ikke har fået madpakken med ;= Og fedt at de har tofu på den kinesiske i Storegade. Det skal jeg lige huske til næste gang vi skal ud. Hvis vi kunne banke en lille madklub sammen kan jeg ikke se nogen problemer i, at den er vegansk. Pizzamanden oppe ved Rådhustorvet (tæt ved Tiger, kan ikke huske hvad den hedder) laver nogle sindssygt gode fallafelruller, men hans dressing er næppe vegansk! Den lille fallafel-mand nede ved Gl.polititorv har også nogle små spinatbrøds-dimser. Lune og til en tier. Jeg ved ikke om de er veganske. Men de smager godt :D
Det er muligvis politisk ukorrekt at sige det her ;)= men Burger King har altså fået vegetarburgere på kortet, som er okay. Så hvis man er i en nødsituation kan det da bruges. 7-eleven har også haft bulgursalat og humus+fallafel i take-away salatbøtter til 25-35 kroner. Ret gode faktisk. Et stykke tid siden jeg har været der, så ved ikke om de har dem mere.
Maeve
Forum-indlæg: 5
Dato: 14/5 2014 08:07

Hej :D Jeg bor også i Randers og jeg er veganer! :D
Jane Hoffmann2
Forum-indlæg: 52
Område: Århus
Dato: 3/7 2014 11:07

Jeg bor i Løgten, og det er ikke så langt fra Randers på en måde. Jeg er veganer og spiser kun økologisk.

Dennis-31
Forum-indlæg: 9
Dato: 9/7 2014 02:44

Hej til jer alle sammen,

jeg flytter indenfor et par uger til Hobro nær Randers og vil rigtigt gerne mødes med folk boende i disse områder, så hvis i har fået stablet nogle dage på benene hvor i ses og skulle i have lyst til lidt nyt bekendtskab, så vil jeg være glad for at høre fra jer.

Dennis
Fräulein
Forum-indlæg: 73
Dato: 14/7 2014 12:04

Jeg har oprettet facebookgruppen "vegetar i Randers og omegn"... Tag at tilmeld jer gruppen!! Og inviter andre!!! :)
Dennis-31
Forum-indlæg: 9
Dato: 14/7 2014 13:04

Tak for svaret, den vil jeg gerne melde mig ind i, jeg synes dog ikke helt den finder gruppen når jeg søger, kan det passe?
Sider: 1 2 > >>