Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk juleaften - langt ude på landet

Madklubber & fællesspisning

Sider: 1 2 > >>
Røsle
Forum-indlæg: 865
Opskrifter: 4
Område: Midtjylland
Dato: 12/8 2013 19:41 | Indlæg redigeret den: 12/8 2013 19:44

Hej vegkon

Vi inviterer for andet år i træk til vegansk juleaften i vores kollektiv Skt. Flemming Klosteret/Hvor kragerne vender på Sydsjælland. Alle er velkomne! Også til at blive til nytår.

https://www.facebook.com/events/496206530471666/

Tilmeld dig på facebook :)

-----------------------------------------------------------------------

For andet år i træk holder vi juleaften for veganere og udskud og rebeller og muslimer og mænd og koner og kørelærere og Påskeharen og ånder og gothfolk og karrieremennesker og Gud og bonderøve og ahimsahippier og gymnasieelever og kommunister og mødre og fædre og børn og hunde og rygere og bumser og kriminelle og kinesere og hashrygere og astronauter og nisser og fanatikere og tyvetøser og frisører og artister og aktivister og trolde og spirituelle og bankfolk og tedrikkere og vikinger og socialdemokrater og kuglestødere og skolelærere og alle der ellers kunne have lyst til at komme.

Det foregår i vores kollektiv på en gård der ligger meget langt ude på landet på Sydsjælland. Adressen er Gødstrupvej 6 4684 Holmegaard og man kan enten tage toget til Næstved (10 km væk) eller Holme-Olstrup (5 km væk) station og cykle eller gå resten af vejen (vi skal nok sætte nogle skilte op eller noget) eller man kan køre i bil eller bobslæde eller man kan ringe når man er i nærheden og blive hentet af mig (Røsle). :D Mit nummer er 41109131.

Man bestemmer selv hvornår man vil komme og hvornår man vil gå - man kan blive i nogle timer eller for evigt eller i juleferien. Man kan også blive og holde nytårsaften med os! (Vi statsgaranterer en mere vellykket og festlig aften end sidste år, ingen sammenligning i øvrigt). Sidste år var der både folk der kom og gik samme dag, folk der blev hængende et par dage, folk der blev til nytårsaften, og såmænd også folk der blev hængende i et par uger. alt er godt! vi elsker selskab.

Til overnatning: Vi har nogle sofaer som optages først til mølle - medbring liggeunderlag og soveposer, og så tager vi den derfra.
Tag endelig venner og familie med!

Det koster ikke noget, men alle tager enten råvarer eller retter med til sig selv i de dage, de er der ( husk drikkevarer! :) ). Selve juleaften holder vi som et sammenskudsgilde. Vi kan evt. koordinere de medbragte retter lidt når vi kommer nærmere.
Ellers skralder vi meget, og vi hjælpes selvfølgelig ad om alting i bedste kolle-stil.

Hunde er meget velkomne, vi har selv to styks, men tager du en hanhund med er det på eget ansvar, for den ene af vores er lidt af en bøvert overfor fremmede.

Har jeg fået gjort mig klar? Alle er velkomne, tag gerne venner, familie eller fremmede med. Dog holder vi altså menuen vegansk (:

KOM og fejr julen med os, i smukke omgivelser, så vi kan lave god mad og drikke vin og lege sneboldskamp og klatre i træer og puste sæbebobler og spille brætspil og se film og gå ture i skoven og lege og køre i katteslæde og læse avis og snakke alvorligt og le og løbe og slå sig løs, som man nu vil. Det bliver en jul du aldrig vil glemme! :D
KatrineSH
Forum-indlæg: 75
Område: Fyn
Dato: 12/8 2013 21:33

Jeg er med.. om jeg lige kommer d. 24 ved jeg ikke - men gerne nytår!
ih, det lyder altså fantastisk..
PlanteædendePlante
Forum-indlæg: 1188
Område: Århus
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 12/8 2013 22:19

Ku godt være klar i år - for real! hehe

Nu prøvede jeg jo jul i buddhahytten sidste år, så i år må jeg da prøve noget nyt :)
Luna_Månebarn
Forum-indlæg: 2480
Opskrifter: 48
Område: Århus
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 13/8 2013 02:51

Allan, Juno og jeg har aftalt, at vi enten selv holder vegansk jul i år, eller holder vegansk jul sammen med nogle andre. Vegansk bliver det i hvert fald, og jeg glæder mig! :D Men, det bliver desværre nok en anelse for langt for os at køre til Sjælland.

Lene N
Forum-indlæg: 1233
Område: Sjælland
Dato: 13/8 2013 14:51

Tak for invitationen.
Jeg kan kun være væk hjemmefra med en overnatning, og vil være hjemme juleaften og nytårsaften.
Men jeg må indrømme at jeg føler mig meget fristet til at prøve at finde ud af noget, det lyder altså rigtig fedt!
Måske kunne jeg finde en transport løsning og et par dage mellem jul og nytår, det kunne være super hyggeligt!
Kilroy
Forum-indlæg: 2924
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 13/8 2013 16:09

Super godt, Røsle !!!!
Jeg holder for 4. gang anti-jul, så jeg kommer ikke.....
Alt held og lykke med dagene, vi vil tænke på jer og sende hippiekarma your way :D
Ahimsa.
MissL
Forum-indlæg: 114
Dato: 13/8 2013 20:42

Hvor er I fede - på den fede måde :D <3
BobbelobBob
Forum-indlæg: 407
Opskrifter: 16
Område: KBH
Dato: 14/8 2013 15:47

Jeg kunne godt være interesseret - men nu må jeg lige se, der er langt til jul endnu :D
dompap
Forum-indlæg: 364
Område: Sydjylland
Dato: 14/8 2013 18:52

Familien veganerdelle indfinder sig sikkert.
Røsle
Dato: 14/8 2013 20:08

tak folkens!

det lader til vi får en hyggelig jul ligegyldig hvad nu når vores stamgæster aka fam. veg-delle kommer! :D
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 16/8 2013 12:42

Åh nu er jeg delt! Besøge Buddhahytten eller besøge UdepålandetnærNæstved...!
Steven
Forum-indlæg: 41
Opskrifter: 2
Område: KBH
Dato: 16/8 2013 19:57

Det lyder hyggeligt :) Men det er stadig lidt for langt ude i fremtiden til at jeg ved med sikkerhed om jeg sniger mig forbi jeres sted, men det lyder i hvert fald til at det vil blive hygge.
aputsiaq
Forum-indlæg: 7
Dato: 16/9 2013 09:11

Jeg kommer helt sikkert !
Nok ikke hele aftenen, men noget af den helt sikkert ! Og helt klart Nogle af juledagene og mellem jul og nytår ! :)
Malene1984
Forum-indlæg: 59
Dato: 13/11 2013 10:07

Jeg har længe villet besøge jer, og da nytårsaften for mig altid er lidt lige meget, vil jeg egentlig gerne fejre den på en lidt anden måde end jeg har gjort de sidste år - måske kigger jeg forbi. Jeg vender tilbage med svar snarest:-)
lucifer
Forum-indlæg: 1609
Dato: 18/11 2013 16:24

jeg vil også gerne kigge forbi .

luna der er ikke særlig langt :)

lene n

du kan køre med mig

vh lu
Lene N
Dato: 23/11 2013 19:53

Tusind Tak for tilbudet lucifer:), jeg har haft lidt travlt, fik slet ikke svaret, og kunne så ikke finde det igen:(
Hvad havde du tænkt dig og hvornår?
Lene:)
Røsle
Dato: 23/11 2013 21:29

Jaaah, Anders.... nu er du delt. Men du skal længere ind, meget længere ind i sindet! Så ved du godt, hvem du helst vil være hos....

Alle: !ja
lucifer
Dato: 24/11 2013 05:26

lene efter den 25 :)
Lene N
Dato: 24/11 2013 14:35

lucifer har du tænkt et en dags besøg eller med overnatning? Hvis det er vil jeg nok helst bare et besøg uden overnatning:)
lucifer
Dato: 24/11 2013 14:43

ok så skal vi bare have en dato og en kl og et sted hvor jeg samler dig op :)

vh lu
Sider: 1 2 > >>