Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Fællestur til Vegomässan i Malmø

Madklubber & fællesspisning

JensD2013
Forum-indlæg: 305
Område: Sjælland
Dato: 9/11 2013 22:21 | Indlæg redigeret den: 9/11 2013 22:23

Lørdag d. 7. december er der Vegomässa i Malmø fra 10-18. Entre koster 70 svenske kroner i kontanter!!!

Der kommer en masse udstillere; der kommer dyreretsorganisationer, der kommer veganerforeninger, der kommer masser af veganerbutikker, som vil præsentere deres varer. Der kommer restauranter og cafeer med masser af smagsprøver. Og endelig bliver der også en masse forskellige foredrag i løbet af dagen.

Danmark bliver repræsenteret af både Årstiderne og GO VEGAN DANMARK! Sejt! :D

Jeg forventer da helt klart, at vi laver en fællestur til Vegomässan. Lad os mødes på hovedbanegården i København og tage toget sammen ....... Hvad tid skal vi mødes? Det vil jeg lade jer andre bestemme. :D

Se mere på linket: http://vegomassan.org/

PS: Jeg ved godt, at dette ikke handler om "madklubber og fællesspisning". Jeg lægger indlægget her, fordi jeg tror der er flest som bemærker det i denne kategori. Man kan jo også sige, at det er en social aktivitet lige som madklubber og fællesspisning. Der er forøvrigt også masser af muligheder for at få smagsprøver og købe vegansk mad i Malmø. På den måde er det vel ikke helt forkert ..... ;)
Pålsson
Forum-indlæg: 105
Område: KBH
Dato: 9/11 2013 22:33

Der er oprettet et event på facebook om en fællestur til Vegomässa, med afgang fra hovedbanen 9.12.

https://www.facebook.com/events/422916024477190/?ref_dashboard_filter=upcoming&source=1
JensD2013
Dato: 9/11 2013 22:43

Det er fantastisk Pålsson. Så er vi jo næsten klar .... :)

Men kan du ikke finde et direkte link. Jeg kan nemlig ikke finde det. Og der er åbenbart ingen som har haft lyst til at invitere mig. Hrmffffff..........
Pålsson
Forum-indlæg: 105
Dato: 10/11 2013 07:29

Det er oprettet via gruppen "Veganerliv i Kbh". Det kan være indstillingerne kun kan ses for medlemmer i den gruppe. Prøver lige at se om de kan ændres...
JensD2013
Dato: 10/11 2013 10:26

Pålsson - jeg har været medlem og har siden meldt mig ud igen. Det er sikkert derfor, at jeg ikke kommer ind på gruppen, når jeg trykker på dit link.

Men nu har jeg så sendt en ny anmodning om at blive medlem; ja, for jeg skal da helt klart med til Malmø! :D
JK
Forum-indlæg: 360
Dato: 10/11 2013 11:43

Synes nu også det er en god idé med en vegkon tråd om det. Så vi måske kan samle en mindre gruppe, der mødes. I den facebook invitation er der flere hundrede, der er tilmeldte.
SuneL
Forum-indlæg: 20
Dato: 13/11 2013 00:00

er der ikke bare 17 tilmeldte på FB-tråden?
Annika-Malin
Forum-indlæg: 230
Opskrifter: 2
Dato: 19/11 2013 16:29

Jeg vil også gerne med til Malmø d.7.12.! :-)
Var egentlig herinde i andet ærinde!!?
Jens kan ikke finde kontonr. til julefrokost d.30.11.!?
Håber selvfølgelig at der stadig er plads!??? :p
Hjælp! Hvor er den tråd herinde? ;-)

Annika-Malin
Forum-indlæg: 230
Opskrifter: 2
Dato: 19/11 2013 16:31

Ok, jeg fandt den så liiige nuuuu.. ;-)
Skoven for bare træer...