Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

AntiJul 2013

Madklubber & fællesspisning

Sider: 1 2 > >>
Kilroy
Forum-indlæg: 2924
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 13/11 2013 00:53 | Indlæg redigeret den: 11/12 2013 07:36

Som sædvanlig er jeg liiiidt tidlig på den, men mange laver jo planer for fridagene, så here goes :
Jeg åbner Buddhahytten (Fasanvej 11, 7600 Struer = det røde træhus med alle bedeflagene, can`t miss it ;)) fra 23. december kl 12 til 26. om eftermiddagen for andre, som også helst er fri for alt julecirkusset.
Det bliver lige som de andre fællesspisninger her, helt uhøjtideligt, afslappet og hippieagtigt, alle medbringer noget vegansk guf og drikkevarer. Her er plads til 5 overnattende, ud over mig selv.
Eneste undtagelse er, at her absolut intet julet er, ingen pakker/musik/pynt, og "glædelig jul" vil blive betragtet som en fornærmelse....heh.
Først-til-mølle-princip.
Jeg henter/bringer på stationen.
40 13 79 79 - jeg kan modtage SMS men IKKE skrive tilbage :$
Dette er ikke en provokation, men et tilbud :D
Kilroy/Per
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 13/11 2013 01:15

Yay :D

Min mor og jeg har fået allernådigst lov af familien til at undgå glimmerhelvedet (jeg kan ellers godt lide glimmer), så vi har talt om at lege med på anti-jul. For et par dage siden spurgte min veninde mig så, hvad jeg skulle, og da jeg sagde, det her var en mulighed, så var hun klar med det samme :) Såååøh, vi er tre!

Vi skal lige have afstemt, hvad vi gør, men jeg vil meget gerne reservere plads til os i Buddha-hygge-hytten :D og gerne med en god soveplads til min mor, da hun har rygproblemer.

Ih, jeg glæder mig! :D (Må man godt spise smæskesteg til anti-jul? :P)
Eline
Forum-indlæg: 512
Opskrifter: 6
Område: KBH
Dato: 13/11 2013 12:34

Åhhh jeg bliver så glad når folk er så søde! Hurra for dejlige initiativer.
Jeg håber I får en rigtig dejlig tid sammen - med masser af anti-jul ;)
Jeg er selv lidt for jule-elskende til ikke at holde jul :P
Kilroy
Dato: 13/11 2013 13:28

T-Rex : Der er hermed reserveret pladser til dig + mammi + veninde - mammi får Master Bed :)
Der må meget gerne flintres rundt med glimmer og smæskesteg :D
Eline : tusind tak, det plejer at være smadderhyggeligt - og nyd selv dine fridage !!!
Så er der 3 pladser tilbage.....plus slf mulighed for en håndfuld dagsterrorister ;)
Ahimsa.
Kilroy
Dato: 14/11 2013 04:42

Så er Kasper (som ikke har en profil herinde) også på holdet, ergo er der 2 ledige pladser :)
Thompson
Forum-indlæg: 46
Dato: 15/11 2013 07:25

Jeg vil gerne stikke hovedet forbi men jeg sover bare hjemme :)
Kilroy
Dato: 15/11 2013 08:12

Thompson, du er velkommen som dagsterrorist :D
Thompson
Forum-indlæg: 46
Dato: 15/11 2013 20:22

Sig til hvis der er nogen eller noget der skal afhentes i Kvickly eller på banegården :)
Dyrevennen32
Forum-indlæg: 87
Område: Midtjylland
Dato: 17/11 2013 03:32

Jeg vil gerne med som overnattende
Kilroy
Dato: 17/11 2013 06:03

Tak Thompson, men det bliver nok ikke nødvendigt :)
Alletiders Dyrevennen32, du er på soveholdet, så lykkedes det endelig ;)
Så er der en enkelt soveplads tilbage samt plads til nogle dagsterrorister......
Dyrevennen32
Dato: 17/11 2013 18:45

Ja, Kilroy, nu har jeg fundet en dyrepasser, så jeg kan overnatte, og jeg GLÆDER mig, da jeg har savnet fælleshyggen i hytten meget :D
herdin
Forum-indlæg: 82
Opskrifter: 1
Område: KBH
Dato: 17/11 2013 19:18

Fantastisk initiativ.
Jeg kommer godt nok ikke, for min kæreste og jeg holder aldrig jul alligevel. Vi fejrer solhvervet med masser af lys, men det er også det (ungerne får en vintergave enten på solhverv eller nytårsaften, afhængig af samvær med deres far).
Men jeg er pjattet med initiativet, fordi der er fællesskab i det. Vi sidder jo egentlig bare de samme mennesker og holde rikke jul. Sådan set en ganske almindelig aften. Ikke at vi hygger os, men fællesskab er jo altid skønt.
Kilroy
Dato: 18/11 2013 06:27

Det lyder godt, Herdin !!!!
Det er 4. år, jeg holder det, og det er så voldhyggeligt, som du også skriver, bare at hygge, grine, spiiiiiise og fede den sammen med gode mennesker, der heller ikke har lyst til cirkusset :)
Jeg holder jo også fællesfråder weekender 3 - 5 gange om året efter samme princip, så hold øje med, når jeg poster herinde om næste gang (nok februar eller marts), så kunne I evt være med der !!
Desværre har T-Rex + mor + veninde meldt afbud :(, så nu er der faktisk 4 sovepladser ledig....
T-rex
Forum-indlæg: 571
Opskrifter: 38
Område: Århus
Dato: 18/11 2013 11:30

Ja, beklager, der kom lige noget i vejen for min mor, og så meldervi hellere fra end at optage pladser, som andre helt sikkert gerne vil have :)

Det bliver nok hygge på lidt mere lokale Bamboo med Luna og flokken i stedet.
Kilroy
Dato: 18/11 2013 12:41

Det er bare HELT i orden, T-rex !!
I kan jo bare melde jer på igen, hvis situationen ændres :D
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 23/11 2013 17:04

jeg kan måske godt finde på at troppe op før den 17. december og være med i nogle dage :) Det afhænger skarpt af, hvor langt vi er nået med vores semesterprojekt.
Kilroy
Dato: 23/11 2013 17:14

Menadian : før d. 17. dec......vil det sige, du smutter forbi i morgen eller om 1 uge ?!?....heh
Du er velkommen whenever, bare skriv her, hvis du skal have soveplads, der er stadig pladser.....
Kilroy
Dato: 24/11 2013 22:18

Edit : jeg havde misforstået noget, så I er velkomne til at blive til d. 26. :D
Dyrevennen32
Dato: 25/11 2013 14:40

Beklager, Kilroy, men jeg har set, at Luna holder juleaften i Århus, så jeg tager til Århus i stedet, og må desværre hoppe fra anti-julen. Jeg vil glæde mig til at komme i Buddha-hytten en anden gang :D
Kilroy
Dato: 25/11 2013 17:54

Dyrevennen32 : Æv æv, nu var det ellers muligt med overnatning......ja ja, sådan går det...
Under alle omstændigheder bliver det for sikkert alt for hyggelligt på Bamboo :D
Jamen så er vi foreløbig Kasper, Thompson og jeg........så skal vi dælme have gang i cigarer og whiskyer ;)
Sider: 1 2 > >>