Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Juleafslutning i Syddanske Planteædere

Madklubber & fællesspisning

OliverH
Forum-indlæg: 449
Område: Odense
Dato: 27/11 2013 13:12 | Indlæg redigeret den: 27/11 2013 13:13

Året er gået i Studenterforeningen Syddanske Planteædere. Dette vil vi markere ved en juleafslutning, hvor vi vil mødes og glædes over julens komme.

Da der sker så meget på den veganske kulescene i både København og i Århus, så bliver det et lille hverdagsarrangement vi holder.

Det der kommer til at ske, er at vi vil spise os mætte i kage. Onsdag d. 11. december mødes vi hjemme hos OliverH hvor alle medbringer en kage eller en anden dessert, dimensioneret i en mængde hvor det er muligt at blive mæt, både med hensyn til mængde og kalorier. Der vil være the og kaffe, og andre drikkevarer skal man være velkommen til selv at tage med.

Alle er inviterede. Det er ikke en forudsætning at man er studerende eller planteæder.
Der er stole til omkring 12 og udover dette rig lejlighed til at sidde på seng og puder.

På vegne af Syddanske Planteædere
Amalie og Oliver

PS: Husk den traditionsrige nissehue.

http://www.facebook.com/events/553743548027340/
-Amalie
Forum-indlæg: 152
Dato: 6/12 2013 08:41 | Indlæg redigeret den: 6/12 2013 08:44

Kom og hyg med os, folkens! Hvis I ikke er så glade for at det er en ren kage-fællesspisning kan vi evt lave det om så man tager lidt rigtig mad med også?? Eller folk har måske bare travlt her i december? :)
-Amalie
Forum-indlæg: 152
Dato: 11/12 2013 13:21

Så, er det i aften at der er julehygge-fællesspisning hos Oliver i Odense! Vi bliver vist ikke så mange, men det skal nok blive super hyggeligt. Så duk op hvis du kan og har lyst :) Det bliver både med kage og almindelig mad :)
sle
Forum-indlæg: 50
Dato: 11/12 2013 16:48

Hey,
Jeg synes det er virkeligt fedt at i (særligt Oliver) kæmper og arrangerer forskellige ting her i Odense!
Er bare så ked av at jeg ikke kan komma. Har det bara riktigt travlt på arbejdet, med undervising og alt andet. Næste år, tænker jeg at det har blivit lidt mer stille og roligt. Så jeg håber det kommer fler muligheder at ses.