Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk/vegetarisk børnevenlig nytårsaften???

Madklubber & fællesspisning

filotrille
Forum-indlæg: 45
Område: Odense
Dato: 5/12 2013 16:38

Hej alle!

Jeg søger nogle, der evt. kunne være interesseret i en fælles nytårsaften sammen med min kæreste, vores 2 drenge (5 og 6 år) samt undertegnede. Jeg vil gerne lægge hus til, hvis nogle vil drage til Fyn - Bellinge (lidt uden for Odense), men vi er også med på, at flytte os, hvis andre har planlagt/ planlægger noget... Jeg er selv veganer og min kæreste vegetar - vi spiser alle stort set vegansk, og jeg vil i hvert fald lave vegansk mad nytårsaften! Jeg tænker, at vi måske kunne lave sammenskudsgilde, hvis nogle er friske? Børnefamilier, unge og alle andre er velkomne - da vi ikke er afholdsmennesker, vil vi nok drikke lidt alkohol, så det skal man kunne tolerere. Det vil naturligvis ikke være et 'drukgilde', så hvis det er det, man er til, skal man nok finde på noget andet. Vi er noget ret strikse ikke-rygere, så al rygning vil evt. skulle foregå udenfor! Jeg tænker, at vi nok max. kan være 10-12 stykker, og der vil også være mulighed for overnatning, hvis man selv medbringer sovepose og underlag - dog skal man kunne finde sig i, at der vil være vågne, støjende børn fra tidlig morgen.....

Lad mig endelig høre fra jer!

Kh. Trine