Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk madklub i Nordjylland

Madklubber & fællesspisning

Effie
Forum-indlæg: 66
Område: Nordjylland
Dato: 12/1 2014 23:11 | Indlæg redigeret den: 12/1 2014 23:56

Dette er bare en forsigtig forespørgsel :-) Er der mon veganere nok i det mørke Nordjylland til at lave en "klub" af en slag? Jeg forestiller mig en blanding af spiseklub hvor vi på skift lægger hjem og kokkeevner til, og så ture ud, hvor vi får besøgt spisesteder og afprøvet (og lagt positivt pres på) deres veganervenlighed. :)

Jeg forestiller mig at det også ville være for vegetarer, pescotarer og andet godtfolk, men at maden skulle være vegansk så alle kunne være med :D
Effie
Dato: 16/1 2014 18:39

Ååååååååhhhhrrrr nobody likes me..... :(
Marcus
Forum-indlæg: 3075
Opskrifter: 2
Område: KBH
Administrator
Dato: 16/1 2014 19:03

Du kan evt. samtidig spørge i gruppen "Vegansk Mad" på Facebook, hvis du har en bruger derinde: https://www.facebook.com/groups/265847480102103/

Håber det lykkes! :)
Effie
Dato: 16/1 2014 20:07

Tak Marcus, det har jeg faktisk, men havde ikke lige tænkt på at gå den vej :)
NMS
Forum-indlæg: 1
Dato: 31/3 2014 02:25

Jeg ved godt, at det er en gammel tråd.
Meeeeen :-)

Jeg kunne virkeligt godt bruge lidt inspiration og samvær heroppe i Aalborg.
Det her er en ny verden for mig, og jeg har ikke fundet meget støtte blandt venner, så jeg ville nyde at mødes, snakke og hygge med andre.

Nogle interesserede? :-)
maja84
Forum-indlæg: 42
Dato: 31/3 2014 07:19

Det kunne være vild hyggeligt med en vegansk madklub her i nordjylland!
Jeg (og min bedre halvdel) er i hvert fald fresh!
maja84
Forum-indlæg: 42
Dato: 4/4 2014 06:20

Der er sørme ikke meget "gang i dén" i Nordjylland hva' (?) :p
DortheS
Forum-indlæg: 2
Dato: 23/10 2014 11:04

Selvom indlæggene er "gamle" vil jeg gerne melde mig til at være med i en vegansk -vegetarisk madklub i Nordjylland.
Agnethehinenestående
Forum-indlæg: 8
Dato: 23/10 2014 15:38

Hej, Dorthe. Kunne du have lyst til at( være med til at ) løbe noget i gang ? Vi var nogen,Maja84, mfl., som mødtes et par gange i sommers i en park i Aalborg til vegetarisk/vegansk picnic..... det var HYGGELIGT !

Der er en Facebookgruppe, Vegetarisk Aalborg, som laver arrangementer, primært i Huset, men også andre steder.

DortheS
Forum-indlæg: 2
Dato: 26/10 2014 05:52

Ja det vil jeg, men bedst i weekends, da jeg bor et stykke fra Ålborg p.t.
Ziw
Dato: 26/10 2014 12:53

Jeg kunne måske også godt tænke mig at være med... Har du veggie unger også på hhv 7 og 10... :)
Agnethehinenestående
Forum-indlæg: 8
Dato: 26/10 2014 12:59

Dorthe: weekender er glimrende :-)

Ziw : SKØNT !!!!

mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Dato: 26/4 2015 19:24

Blev det til noget? Jeg vil rigtig gerne være med. Har bare ikke plads til gæster i min lejlighed men hjælper da super gerne til, med maden ;)
Marieau
Dato: 22/6 2016 20:01

Hej alle, jeg er helt ny herinde, og vil gerne mødes med andre til noget madklub eller anden hygge. Hvis der stadig er nogen som har interesse? :-)
Zhcoop
Forum-indlæg: 654
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/6 2016 23:23

Husk at der også snart er sommerfråder i Buddha-hytten :] så er der grobund for fællesspisning i det nordlige jylland, håber jeg.
Kilroy
Forum-indlæg: 2924
Opskrifter: 24
Område: Vestjylland
Denne bruger har doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 23/6 2016 05:08

Tak for reklamen, Zhcoop ;)
Marieau, check tråden Sommerfråder i Buddhahytten 2016...jeg ved godt, der er venteliste, men der plejer at ske en del rokeringer i dagene op til...for et par år siden, stod en som nr 8 på ventelisten 2 dage før, og han kom med :D
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Dato: 5/7 2016 14:37

Vi er nogen som er en gruppe på 5, som holder til i Nordjylland (er 99%sikker på sommerfråder er i landsdel Vestjylland og i region Midtjylland :p men du burde overveje sommerfråder alligevel det mega godt:)) og næste gang er i aug men ved ikke om der er plads siden det er ved undertegnede som pt kun har plads til 3 med meget god vilje (kreative idéer søges, som ikke er at sidde på gulvet og lege japaner som jeg ku se det sjove i :D ) men skal nok melde tilbage hvis det lykkes mig at få min plads i min lille 1 værelse lejlighed :)