Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Fællesspisning i Odense

Madklubber & fællesspisning

annalucienne
Forum-indlæg: 1
Område: Odense
Dato: 23/9 2014 09:11

Hej søde vegetarer.

Jeg forholdsvis nyudsprunget vegetar og søger andre vegetarer, der kunne være friske på noget fællesspisning i Odense - enten mødes på en restaurant eller hjemme ved en. Er der nogen, der kender til noget i Odense eller som kunne have lyst til at mødes?

De venligste hilsner
Anna
Bellacci
Forum-indlæg: 503
Område: Fyn
Dato: 23/9 2014 14:04

Hey Anna.

God ide :).

Jeg har selv undersøgt det lidt på et tidspunkt, men uden den store succes.

Vi har jo kernehuset her i Odense (ligger i nedergade), som vidst nok engang var et ret aktivt sted. Jeg har bare ikke kunne komme i kontakt med dem og det virker lidt som om det er ret dødt :/
Sacha
Forum-indlæg: 9
Dato: 23/9 2014 17:36

Hver torsdag er der folkekøkken på Ungdomshuset - der bliver lavet vegansk mad for en 20'er. Jeg kunne godt være frisk! Bor i Odense, men pendler til København pga. studie ret meget. Men hvis det kan passe med jeg er hjemme.. ja, så er jeg frisk! :)
Menadian
Forum-indlæg: 769
Opskrifter: 7
Område: Østjylland
Moderator
Dato: 25/9 2014 08:09

Den er jeg med på!
Har før holdt fællesspisninger på restaurant Paprika for Mad Med Medfølelse, men en faldende interesse og et stigende studiepres gjorde at jeg måtte afbryde det - det var på månedlig basis.
Mon det er på tide at nogen starter noget lignende op igen?
Bellacci
Dato: 25/9 2014 09:05

Jeg er på :)
Sacha
Forum-indlæg: 9
Dato: 25/9 2014 10:34

Hvis jeg er hjemme er jeg frisk på andre muligheder også, men vil lige give heads up til Folkekøkkenet :) I kan følge dem på FB under "Folkekøkken Odense". Det er hver torsdag på Nørregade.

Servicemeddelelsen for i dag:

"I aften kan du sætte tænderne i en saftig rød (bede) bøf, dertil grønkål-perlebyg salat bagte rodfrugter og cremet ærte-broccoli dip. Mon ikke vi bager et brød også...
Vær med fra kl. 16 eller kom og spis 18.30."

Jeg har desværre fået influenza, men regner med at dukke op til de fremtidige arrangementer. Det kunne være fedt at mødes! :)
-Amalie
Forum-indlæg: 152
Dato: 25/9 2014 18:43

Jeg vil gerne være med til noget! :)
Bellacci
Dato: 26/9 2014 23:19

Lad os prøve at se om der ikke er flere fra fyn som er friske. Meld jer på her i tråden, så kan vi tage den derfra i nærmeste fremtid :)
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Dato: 27/9 2014 16:21

Ja, det kunne da være hyggeligt. :)
Marianne48
Forum-indlæg: 2395
Dato: 24/10 2014 12:54

Mon vi snart skulle finde ud af noget med at mødes? :)
Odense
Dato: 27/10 2014 14:51

Jeg er med :)
Sabine Raun
Forum-indlæg: 95
Dato: 3/1 2015 11:36

Jeg vil også meget gerne med, hvis der er nogen der stadig har lyst til at finde ud af noget? :)
EmilWS
Forum-indlæg: 32
Dato: 6/1 2015 22:24

Bor dog i Svendborg, men hvis der er flere med på vognen, tager jeg da gerne et smut til odense for at møde andre veggies :)
JS
Forum-indlæg: 5
Dato: 7/1 2015 10:53

Hvis det bliver til noget, så vil jeg også gerne deltage. :)
Panda
Forum-indlæg: 148
Område: Østjylland
Administrator
Dato: 7/1 2015 11:21

Jeg bor ikke længere i Odense, men jeg vil også slutte op om anbefalingen af Odenses folkekøkken, som et hyggeligt sted at spise, og derudover tilføje at hvis der er nogen der keder sig om torsdagen, så er det også skide hyggeligt at være med til at lave mad!
Sabine Raun
Forum-indlæg: 95
Dato: 7/1 2015 11:47

Jeg kan ikke selv nå til folkekøkken da jeg går til yoga om torsdagen, men hvis nogen er frisk på noget vegansk fællesspisning kan vi godt gøre det hos mig den 24/1, forudsat at vi ikke bliver så mange, for jeg har ikke så meget plads :)
alexanderwitzel
Dato: 2/5 2016 16:50

blev fælles spiseriet nogen sinde til noget. kan se det er en gammel tråd :)?