Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk Madklub og Vin

Madklubber & fællesspisning

FrøkenGrøn
Forum-indlæg: 9
Område: KBH
Dato: 16/6 2015 16:23 | Indlæg redigeret den: 16/6 2015 16:24

Jeg kan lave ca. 2 retter der smager rigtig godt og er veganske. Er der nogen der frisk på at lave en lille madklub for begyndere der gerne vil lære at lave mere vegansk mad? Så hold jer endelig ikke tilbage :D Jeg tænker at vi måske kan starte med at lære hinanden at lave det vi allerede kan og ellers kan vi begynde at prøve opskrifter af :)
helle
Forum-indlæg: 58
Område: Sjælland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 16/6 2015 20:47

Hej.
Jeg er interesseret i at være med. Jeg har levet vegetarisk i mange år men ville gerne have mere vegansk mad ind i min dagligdag. Bor ca.1/2 t fra khb.
FrøkenGrøn
Dato: 21/6 2015 21:17

Hej Helle :) Super skønt at høre fra dig :D Har du eventuelt tid i næste uge?
JennyH
Forum-indlæg: 6
Dato: 22/6 2015 10:06

Hej, jeg vil også gerne være med!
helle
Forum-indlæg: 58
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 22/6 2015 12:57

Hej frøkengrøn.
Jeg sender dig en privat besked med mit mobil nummer og hvilke aftnerne jeg kan i denne uge. Kan se JennyH også gerne vil være med. Måske du også kunne skrive med dit mobil nummer. Så vi alle tre kan sms sammen og koordinere noget.
vandmanden
Forum-indlæg: 12
Område: Odense
Dato: 30/6 2015 21:53

Hej Alle sammen

Jeg vil rigtig gerne være med til at have en madklub.
Er selv ny veganer, glad for mad og hygge samt ny i København, så det ville bare være smadder
hyggeligt.

Maria
Christina_B
Forum-indlæg: 5
Dato: 19/7 2015 21:25

Hej :-) Jeg vil også gerne være med!
FrøkenGrøn
Dato: 20/7 2015 18:04

Hej I to :D
Jeg har lige set jeres beskeder :D Hvor er det fantastisk at i har lyst til at være med.
Vi er allerede i gang med næste madklub og jeg tror måske at folk er i gang med at købe ind og planlægge. Det bliver hos mig i min lille kollegie lejlighed, så der er ikke så super meget plads, derfor tænker at jeg meget gerne vil invitere jer næste gang, hvis i stadig er friske? :D
Jenny, Helle og jeg mødtes for en måned siden og det var virkelig hyggeligt.
Knus herfra.
Mette
miwe1504
Forum-indlæg: 2
Dato: 7/10 2015 05:20

Lækker mad og (en smule) vin er lige mig - er endnu en hyggelig aften ikke lige hvad der skal til? :)
Jeg er ret ny i det hele og en god aften med godt selvskab ville da være super :D