Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Madklub i Nordjylland

Madklubber & fællesspisning

Sider: 1 2 > >>
Miahnsn
Forum-indlæg: 13
Opskrifter: 11
Område: Nordjylland
Dato: 5/2 2016 11:48

Hej
Jeg er ret ny på siden her, men tænkte om der var nogen, der ville have interesse i at der blev oprettet en madklub i Nordjylland?
Selv bor jeg i Brønderslev, men kan snildt nå til andre dele af Norden jo.
Jeg ved at der er mange der har godt udbytte af at have en madklub og tænkte det kunne være sjovt og lærerigt.
Som udgangspunkt tænker jeg at maden bør være vegansk så alle kan spise den, men derfor kan vegetarer jo sagtens være med så længe de har lyst til at lave vegansk mad (jeg er f.eks. i overgangsfasen selv)

Håber nogle har lyst til at vi prøver at få det op at stå (hvem ved, måske vi er mange flere end lige antaget)
Rigtig god dag derude:-)
Hilsen
Mia
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Dato: 5/2 2016 11:52

Jeg er mega friskt :D og bor lige uden for vrå, tæt på Brønderslev
Miahnsn
Dato: 5/2 2016 11:55

Fedt :) Jeg ved ikke hvor mange der er passende, men lad os se om der ikke skulle komme flere og så må vi lave en plan. Er lige flyttet herop så følte mig lidt alene indtil jeg fandt denne side, så er helt ovenpå lige nu :)
mbh
Dato: 5/2 2016 12:02

Tja, jeg har ikke plads, har ingen spisebord :P men håber da helt klart vi finder ud af noget :D
Ved der er nogen i hjørring der har en gruppe på facebook men den kan jeg ikke finde :( men det ku da os være rart at havde en i begge retninger :)

Wii :D godt at være ovenpå
Miahnsn
Dato: 5/2 2016 12:04

haha lige præcis :)
Jeg har plads til en 6 stykker, som det er lige nu, men ellers må vi finde ud af noget :)
Lad os se hvad der sker og så tage den derfra, uanset hvad er jeg sikker på det nok skal blive godt og jeg står gerne for den første omgang :)
mbh
Dato: 5/2 2016 12:07

lyder meget passenede for mig med 6 stykker :)
Håber da der er et par stykker mere der melder sig :D
Kabrandt
Forum-indlæg: 58
Opskrifter: 4
Dato: 6/2 2016 19:33

Hej.
Jeg vil rigtig gerne mødes med andre madkammerater! .-)
Jeg bor i Skagen og har en lille at tage hensyn til.
Men jeg håber at jeg kan få det til at passe ind.
:p
Miahnsn
Dato: 9/2 2016 08:53

Hej Kabrandt
Det lyder alletiders og vi må jo planlægge så det passer sammen, så det finder vi snildt ud af :-D
Indtil videre er der tre ihvertfald... tænker som minimun vi kan være fire og max seks, så alle har plads til det, så håber der kommer flere med inden så længe, så vi kan komme igang :-D
mbh
Dato: 15/2 2016 18:53

jeg kan altså godt spise for 2 personer :D
Miahnsn
Dato: 16/2 2016 08:41 | Indlæg redigeret den: 16/2 2016 08:43

haha det lyder godt
altså for min skyld kan vi jo i og for sig godt starte med os bare, det kan jo være der kommer flere til :-D
Jeg kender eks. vis en som godt kunne tænke sig at se hvad det er, men som ikke helt har lyst til at stoppe med kød fuldstændigt, så kunne hun komme en enkelt gang og det kan være I kender nogen som kan tænke sig at se hvad det egentlig er vi grøntsagsgnaskere spiser? få udbredt det lidt?

Jeg er ude at rejse fra den 25 feb. til den 28 marts, men vi kan jo evt. sætte en dato og så tage den derfra?
vil det passe bedst i en hverdag eller en weekend?
Milling
Forum-indlæg: 3
Dato: 16/2 2016 16:27

Jeg er også frisk :D Bor i Aalborg, så hvis det bliver længere rejser, skal det nok være i weekenden. (Igen bil)
Miahnsn
Dato: 17/2 2016 19:08 | Indlæg redigeret den: 17/2 2016 19:13

feeeedt :-D

så er vi 4 måske 5 og mbh, der lover at spise for to :-D
Hvordan lyder fredag den 1 april ? eller er der andre forslag? Jeg er rimelig åben, men er bare væk det meste af marts, så tænkte den 1 april måske ville passe meget godt ind :)

Der er selvfølgelig lidt tid til, men så er der mulighed for at der er flere der kan nå at være med (og så er jeg også hjemme fra Filippinerne igen ;) )
Milling
Forum-indlæg: 3
Dato: 17/2 2016 21:24

passer mig fint, sætter hak i kalenderen :D
Miahnsn
Dato: 18/2 2016 12:24

lækkert hvad med jer mbh og kabrandt? :-D
Kabrandt
Forum-indlæg: 58
Opskrifter: 4
Dato: 18/2 2016 18:41 | Indlæg redigeret den: 18/2 2016 18:41

Hej..
Pyyh. -I skal nok ikke regne med mig i denne omgang.
Min kæreste har næsten lige meldt ud at han vil flytte. Så det skal vi lige finde ud af.
Men hvis jeg skulle få mulighed for det ville det være bedst midt på dagen i en weekend.
Det kan være det bliver en anden god gang.
Hilsen Katrine :$
Miahnsn
Dato: 19/2 2016 08:20

åh for søren da, det lyder også som lidt af en omgang :(

Og helt sikkert, en anden gang, du siger bare til så finder vi ud af det :-D
Hilsen Mia
mbh
Dato: 19/2 2016 19:32

Jeg kan godt D.1 april selvom det nu er en meget vigtig højtid den dag ;) :P
og Milling jeg kan måske godt hente dig i aalborg eller kører dig hjem, hvis det altså er helt skidt med toget og hvad der ellers findes, men det er dog kun måske men skriv op til hvis der er problemmer :)

og Miahnsn jeg har da ikke lovet at spise for 2, bare sagt jeg kunne :P men lover jeg gør et forsøg ;)
Miahnsn
Dato: 20/2 2016 15:25

haha det er sandt mbh, jeg beklager jeg fik påduttet dig den ekstra portion ;) vi må deles om opgaven :)

Jeg på i Brønderslev på Algade 40, 2 tv
hvad tid skal vi sige?

ps. der går tog hertil hver halve time, er ikke sikker på hvordan busserne kører :D
og er der nogen der er allergiske for noget? nødder eller lign.?
mbh
Dato: 20/2 2016 16:40

Haha, det skal nok gå, og rart at du gider at hjælpe mig lidt med opgaven ;)

Øh jeg kan alt efter kl 10, skal jo lige op først :D

Jeg er allergisk over for kunstig sødestof (lidt af et problem når mange i familien har sukkersyge) og meget meget stærk kunstig farvestof, men det har jeg nu kun opladet i en fødevarer (en vi nok ikke ser) og så i hjemmebagt kage af undertegnede og ja det var usmart. Tåler så heller ikke dårlig selvskabt og synet af grønne katte :D
Miahnsn
Dato: 20/2 2016 19:37

man må jo ofre sig lidt for fællesskabet ;)

Ha ha jeg tror heller ikke jeg er meget værd før den tid, så det passer nok fint, Ved ikke med Milling om der er noget arbejde eller skole der skal tages højde for når det nu er en fredag... men ellers kan en tidlig aftensmad måske være sagen?

Kunstigt sødestof er hermed noteret (det var godt det kom frem, for min mor har også sukkersyge, så har for vane at bage med det :p ) hvem ved, det kunne jo være jeg forsøgte mig med en vegansk kage ;)
Dårligt selskab bruger jeg ikke i min mad, men jeg kan se at naboen skal have lov at passe den grønne vildbasse ;)
Sider: 1 2 > >>