Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Madklub i Nordjylland

Madklubber & fællesspisning

Sider: << < 1 2
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Område: Nordjylland
Dato: 20/2 2016 20:26

Ja må man jo engang imellem. På efterskolen til et eller andet for nogle år siden, fik jeg dog tittelen som "ham der heller sk**der ud end at smider ud" :D prøver stadig at leve op til det ry ;)

Jeg gider altså ikke spise aftensmad allerede kl 12 :D Men 16:16 kan godt gå, der før er det bare mellemmåltider (for mig) ;) men jeg er frist på (næsten) alle tidspunker af dagen

Øh jeg har fået så meget sukker i løbet af dagen at ordet kage bare giver mig dårlig mave :( og jeg elsker kage så højt, håber virklig mit kæmpe sukkerchok er faldet inden april :D glæder mig til at se hvad alle i andre finder på ;)
Dejligt at du ikke bruger det i din mad, og håber ikke man kan se ind til din nabo hvis den der vildbasse gør sig synlig ;)
Milling
Forum-indlæg: 3
Dato: 21/2 2016 14:11

Vi kan lige skrives ved ang. lift Mbh, det ligner toget går lige til døren, men hvis du køre igennem Aalborg vil jeg gerne med. jeg har typisk fri fra skolen mellem 12 og 16 fredag, men vi plejer ikke at være særligt effektive om fredagen => tidligt fri :D Så kan sikkert sagtens være der kl. 16.16 :D
mbh
Forum-indlæg: 112
Opskrifter: 3
Dato: 21/2 2016 15:18

Jeg kører overhovedet ikke igennem i Aalborg men kører gerne en omvej hvis toget ikke kører af en eller anden grund
Miahnsn
Forum-indlæg: 13
Opskrifter: 11
Dato: 31/3 2016 18:17

Så er det i morgen :-D

en gang til så mødes vi omkring kl 17 hos mig (hvis man er der før eller efter så slår jeg ikke nogen ihjel for togene kører kun hver halve time)

adressen er Algade 40, 2 tv, 9700 Brønderslev
hvis I har svært ved at finde det så bare ring på 31 51 70 37 så finder jeg jer
Vi bliver fem i alt hvor én er min Canadiske kollega, som ikke taler dansk og ellers min anden veninde og Mbh og Milling :-D

ses i morgen til lækkerier
Sider: << < 1 2