Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Spise vegansk sammen.

Madklubber & fællesspisning

Sina
Forum-indlæg: 1
Område: KBH
Dato: 22/3 2016 18:59 | Indlæg redigeret den: 22/3 2016 19:02

Efter at jeg så "cowspiracy" på netflix følte jeg et ansvar for at sikre en fremtid for min datter. Der er ingen vej udenom det "be the change, you want to see in the world" men personligt er det en kamp at lave mad. Jeg er ret god til det, men nu er reglerne lavet om. At blive veganer behøver ikke betyde at jeg skal have en svær overgang. Jeg håber at finde lige sindede mennesker til at starte et folkekøkken i kbh området. Men pt. Er jeg åben for hvad som helst. Findes sådan en gruppe allerede?
Zhcoop
Forum-indlæg: 654
Opskrifter: 10
Område: Sjælland
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 23/3 2016 01:10

Jeg ved der findes en masser grupper på fb, ved dog ikke om der er nogen der faktisk mødes...?

Jeg er frisk på at lave noget fælles madlavning for at lære af hinanden - det er også meget rart nogle gange at prøve andres mad, så man ikke bliver træt af sin egen, hehe.

Der er folkekøkken i ungdomshuset, på christiania (spise loppen?), kraftwerket (hver tirsdag mener jeg) og folkets hus på nørrebro - der er sikkert flere steder - men det kunne da være godt med flere steder! :D the more the merrier, nogle gange, hehe..
FrøkenGrøn
Forum-indlæg: 9
Område: KBH
Dato: 4/11 2016 14:55

Prøv Kraftwerket i valby :)