Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Fælles spisning i Århus Lørdag 5 August

Madklubber & fællesspisning

Aros
Forum-indlæg: 587
Område: Århus
Dato: 8/1 2017 16:27 | Indlæg redigeret den: 30/1 2017 22:14

Vegansk Fælles spisning i Århus Lørdag 5 August 2017. Det kommer til at foregå udenfor i det forhåbenligt til den tid gode vejr. Man tager selv sin mad med, og stedet er tangkrogen Århus c, så der også kan blive mulighed for at hoppe en tur i vandet hvis man får lyst til det.

For at i kan være sikker på i er det rette sted, vil jeg være iført en hvid tank top hvor der står med grøn tekst:

Go Vegan so nobody gets hurt.

Skriv om du kommer eller ej, så jeg ved lidt om hvor mange der dukker op inden. Jeg vil være der fra kl 16, og så varer det til så længe folk har tid og lyst. Skriv gerne en besked hvis der er spørgsmål. Hvis du kommer fra en anden by end Århus, og ikke er sikker på om du kan finde stedet, kan jeg godt sende dig mit tlf på dagen, og så finder vi ud af det sammen. Det er også muligt der kan blive sendt en til at hente dig/jer ved banegården eller rutebilstationen

Hvis du er fra Århus og skifter mening i sidste øjeblik og vil med alligevel, dukker du bare op.

arrangementet er alkohol og stof fri

Hvis det regner og er super skod vejr på dagen, er det naturligvis aflyst
David
Forum-indlæg: 37
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 13/1 2017 19:38

har sendt dig en PM :)
Aros
Dato: 16/1 2017 21:29

Hej David, så er der skrevet tilbage :-)
Aros
Dato: 16/1 2017 21:53

Ps: Det er godt nok ikke meget tekst der kan tilføjes til beskrivelsen i events. Men jeg har henstillet til at folk kan læse hele beskrivelsen i indlægget under madklubber og fællesspisning og løst det på den måde
David
Forum-indlæg: 37
Område: Sydjylland
Administrator
Dato: 16/1 2017 21:58 | Indlæg redigeret den: 16/1 2017 21:59

Ok, tak for info:-) !ja skal nok få det rettet
Aros
Dato: 17/1 2017 07:01

Super :D