Opskrifter:
Forumtråde:
Profiler:

Vegansk picnic?

Madklubber & fællesspisning

MariaGM
Forum-indlæg: 4
Område: KBH
Dato: 14/5 2017 08:42

Hej med jer! Jeg er ny her og tænkte på om der var nogle friske veganer/vegetarer/etellerandetspisere (lidt ligemeget, så længe du er sød og spiser noget!) som kunne tænke sig at mødes til noget vegansk picnic et sted i København/Amager i den nærmeste fremtid :)
Vi kunne måske tage en eller flere retter med hver og så hygge lidt sammen. Jeg ville komme med min søn, så det ville også være rart hvis der er nogle andre børn med, men overhovedet ik et must!
Hvis der er interesse for det, kunne jeg oprette et event til om et par uger måske :)
<3
Benedikte.
Forum-indlæg: 24
Dato: 14/5 2017 19:09

Må jeg spørge hvor gammel din søn er?(: Det lyder som et hyggeligt event(:
78Toddy
Forum-indlæg: 286
Område: Østjylland
Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/5 2017 21:10

Jeg er ikke fra Kbh men holder lige øje med tråden.
Måske kigger jeg forbi på et tidspunkt :P
Zhcoop
Forum-indlæg: 511
Opskrifter: 5
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 14/5 2017 21:42

Iha ^^ det lyder som en fantastisk idé :D er total frisk på det!

Er der nogle fortrukne steder at sidde? jeg tænker umiddelbart noget græs og grønne omgivelser :]

MariaGM
Dato: 15/5 2017 10:35

Min søn er 6 år (6 et halvt hvis I spørger ham!), men han er rigtig god til at lege både med større og mindre børn :)
Og ja, jeg tænker på en park eller evt en skov!
På vestamager er der bålplads, det kunne være hyggeligt! Og det tager 5-10 min at gå fra Vestamager metro st.
http://udinaturen.dk/facilitet/Vestamager--Ildstedet-p%C3%A5-naturlegepladsen-Himmelh%C3%B8j/302

Ellers bare hvor det er lettest for de fleste :)
NatureBoy
Forum-indlæg: 41
Opskrifter: 4
Område: Andet
Dato: 15/5 2017 18:19

Vestamager lyder ok hyggelig. HC ørstedsparken kan måske også være en mulighed. Jeg er lidt intresseret det, så måske jeg kan være med =)
Zhcoop
Moderator Denne bruger har i år '14 doneret penge til at holde Vegetarkontakt.dk kørende.
Dato: 17/5 2017 00:54

https://vegetarkontakt.dk/events/5-vegge-hygge

:D
Zhcoop
Dato: 26/5 2017 00:18

Halløj. Jeg har fundet ud af at der sker en masse andet lige nøjagtig lørdag hvor jeg har sat eventet til, så tænker om vi skal rykke det til søndag i stedet - hvad er der stemning for?

[:
MariaGM
Dato: 30/5 2017 11:00

Jeg har nu lavet et event med vegansk picnic heri og på Facebook :D
Zhcoop
Dato: 30/5 2017 18:10

Mega nice :D jeg skal lige finde ud af med familien om der bliver noget tam tam i den weekend, hvis ikke det, så er jeg frisk på vegansk picnic ^^ <3
Zhcoop
Dato: 18/6 2017 00:06

Hvordan ser det ud med eventet?